پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:49:14 - جمعه 12 بهمن 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
روز۱۲بهمن روز سرنوشت ساز وفراموش نشدنی تاریخ ملت ایران است / چهلمین سال انقلاب نمایش ونتیجه ۴۰سال پایداری ومقاومت است
امام جمعه رابر در ادامه با اشاره به حساس بودن ۲۲بهمن ماه امسال و تاثیرحضور مردم در نقش براب شدن توطئه های دشمنان نظاممان گفت: ۲۲بهمن امسال به ۴دلیل مهم نتیجه ۴۰سال پایداری و مقاومت ملت ایران است، دستاوردهای انقلاب ملموس تر و غرورانگیزتراز همیشه خود را نشان می دهد، دشمنان انقلاب ذلیل ترازهمیشه ودوستان انقلاب عزیزترازهروقت درجهان خود رانشان می دهند و خصومت های آمریکا وغرب در اوج خود است متفاوت تر از سال های گذشته است وباید باشکوه تر ازسالهای گذشته برگزارشود.

به گزارش “صبح رابر”؛ امام جمعه رابر در خطبه های نماز جمعه این هفته رابربا قدردانی از حضور پرشور مردم رابر در جشن انقلاب گفت: دهه فجرطلوع خورشید انقلاب اسلامی وآیینه ای است که خورشیداسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی با اشاره به نقش بی بدیل امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این عالم عمل و مرجع دینی با اتکاء به ایمان و توکل بر پروردگار و یاری مردم غیور تحقق تعالیم اسلام مبین را نه تنها در کشورمان بلکه در سراسر جهان خواستارشد.
علیدادی سلیمانی ادامه داد: ملت ایران این اراده را درک کرد و ازسال ۴۲گوش به فرمان رهبرومرجع خویش حاضر در میدان بود وبه مبارزات ادامه داد و باخون وجان خویش زمینه استقرار حکومت اسلامی را به رهبری آن مجاهدبزرگ قرن بوجود آورد که روز۱۲بهمن روزی سرنوشت ساز در انقلاب اسلامی او روزی بیاد ماندنی وفراموش نشدنی درتاریخ این ملت است.
امام جمعه رابر اظهار داشت: اکنون که در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم لازم است بدانیم ۴۰سال پیش کجابودیم و امروز کجاهستیم؟
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: پس از ۴۰سال از انقلاب درحوزه های مختلفی منجمله استقلال کشور و عزت مردم در دنیا زبانزد خاص وعام هستیم که نمونه آن جنگ تحمیلی ۸ساله دوران دفاع مقدس بود وما توانستیم متحد روی پای خود بایستیم و اکنون درمسایل سیاسی و اقتصادی دردنیا هرتصمیمی گرفته می شود آن تصمیم محصول ملت ایران است.
وی بااشاره به اینکه دشمنان مادرجنگ ناکام ماندند و ازملت ماسیلی خوردند گفت: درجنگ نرم واقتصادی هم در۲۲بهمن امسال از این ملت سیلی خواهند خورد همانگونه  که درمسائل سیاسی واقتصادی دشمنان ما در باتلاق فرورفته اند.
علیدادی سلیمانی قدرت نظامی وپیروزی های منطقه ای، شکوفایی در علم وفناوری، برگزاری انتخابات برمبنای مردمسالاری دینی، خودکفاشدن در اقتصاد ،رشددینی ومعنوی جامعه بویژه درمیان نسل جوان را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برشمرد.
امام جمعه رابر در ادامه با اشاره به حساس بودن ۲۲بهمن ماه امسال و تاثیرحضور مردم در نقش براب شدن توطئه های دشمنان نظاممان گفت: ۲۲بهمن امسال به ۴دلیل مهم نتیجه ۴۰سال پایداری و مقاومت ملت ایران است ، دستاوردهای انقلاب ملموس تر و غرورانگیزتراز همیشه خود را نشان می دهد ، دشمنان انقلاب ذلیل ترازهمیشه ودوستان انقلاب عزیزترازهروقت درجهان خود رانشان می دهند و خصومت های آمریکا وغرب در اوج خود است متفاوت تر از سال های گذشته است وباید باشکوه تر ازسالهای گذشته برگزارشود.
وی درپایان دوصفت حسادت وبخل را از رذائل اخلاقی برشمردو مردم را توصیه به دوری جستن از این صفات کرد.

Comments are closed.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب