پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:34:55 - شنبه 30 شهریور 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امشب سی‌ام شهریور ساعت ها یک ساعت به عقب کشیده می شود
مهر سال ۱۳۸۶ قانون تغییر ساعت رسمی کشور ابلاغ شد که بر اساس آن ساعت رسمی کشور هر سال در ساعت ۲۴ روز اول فروردین یک ساعت به جلو کشیده می شود و در ساعت ۲۴ روز سی ام شهریور به حال سابق برگردانده می شود به گزارش” صبح رابر”  به نقل از پایگاه اطلاع […]

مهر سال ۱۳۸۶ قانون تغییر ساعت رسمی کشور ابلاغ شد که بر اساس آن ساعت رسمی کشور هر سال در ساعت ۲۴ روز اول فروردین یک ساعت به جلو کشیده می شود و در ساعت ۲۴ روز سی ام شهریور به حال سابق برگردانده می شود

به گزارش” صبح رابر”  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، ساعت رسمی کشور از ساعت ۲۴ امشب سی‌ام شهریور یک ساعت به عقب کشیده می‌شود.

بر اساس قانون تغییر ساعت رسمی کشور مصوب ۱۳۸۶ مجلس شورای اسلامی ساعت رسمی کشور در ساعت ۲۴ امشب سی ام شهریور یک ساعت به عقب برگردانده می شود.
مهر سال ۱۳۸۶ قانون تغییر ساعت رسمی کشور را که پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی به تائید شورای نگهبان رسیده بود، برای اجرا به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری ابلاغ شد.
بر اساس ماده واحده این قانون، ساعت رسمی کشور هر سال در ساعت ۲۴ روز اول فروردین یک ساعت به جلو کشیده می شود و در ساعت ۲۴ روز سی ام شهریور به حال سابق برگردانده می شود.

انتهای پیام/

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب