پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:43:46 - سه شنبه 16 بهمن 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
افتتاح بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) در دهه فجر /۲۱ خانه بهداشت در رابر ساخته شده است
رییس شبکه و مرکز بهداشت شهرستان رابر از افتتاح بخش دیالیزو خانه بهداشت جواران در ایام دهه فجرخبر داد وگفت: بخش دیالیز از آذرماه سال جاری ساخت آن آغاز شده و با خرید تجهیزات دستگاه دیالیزچند روز آینده افتتاح خواهد شد.

دکتر محمدرضا فرحبخش رییس شبکه و مرکز بهداشت شهرستان رابر؛درگفت و گو با خبرنگار “صبح رابر”، با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به مردم گفت: ان شاء الله این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی(عج) اتصال پیدا کند.


وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب درحوزه بهداشت و درمان شهرستان رابر گفت: قبل از انقلاب در رابر یک مرکز درمان که همین ساختمان قدیم است با پزشکان پاکستانی و هندی خدمت رسانی می شد بعد ازانقلاب نزدیک ۱۹ خانه بهداشت ساخته شده هم اکنون فعال می باشند و دو خانه بهداشت دیگر در حال ساخت است در مجموع ۲۱ خانه بهداشت در چهار پنج ماه آینده می باشند.
فرحبخش افزود: پنج مرکز بهداشتی درمانی وجود دارد که هر کدام یک پزشک فعال دارد در مرکز شهری دو پزشک فعال داریم.
وی با اشاره به افتتاح بیمارستان در سال ۱۳۹۶ عنوان کرد: بخش های بیمارستان در سال جاری فعال شدند که در حال حاضر سه متخصص داخلی ، اطفال و زنان مشغول فعالیت اند، بخش بستری مربوط به بیماران اطفال و داخلی از آبان ماه سال جاری فعال شده است.
رییس شبکه و مرکز بهداشت شهرستان رابر با بیان اینکه سه دندانپزشک درمرکز شهری فعال می باشند گفت: در مرکز اسکر، هنزا یونیت دندانپزشکی وجود دارد خدمات دندانپزشکی در کل درمانگاهها بستگی به روزآن ارائه می شود.
وی در پایان از افتتاح بخش دیالیزو خانه بهداشت جواران در ایام دهه فجرخبر داد وگفت: بخش دیالیز از آذرماه سال جاری ساخت آن آغاز شده و با خرید تجهیزات دستگاه دیالیزچند روز آینده افتتاح خواهد شد.
انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب