پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

1:23:02 - شنبه 20 بهمن 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دعوت فرمانده سپاه رابربه حضور گسترده ی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن/حضور هر فرد قدرت مشت مردم بر دهان دشمنان را بیشتر خواهد کرد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر با توجه به برنامه‌ریزی‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان رابر رابه حضوری گسترده در راهپیمایی بزرگ یوم الله ۲۲بهمن دعوت کردند.

به گزارش “صبح رابر” فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، ضمن دعوت از همه مردم ولایت مدار شهرستان رابرو فراخوان برای شرکت با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانیه ای صادر کرد متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

خدای متعال را شاکریم، علیرغم میل دشمنان بشریت و بدخواهی بدخواهان خارجی و داخلی، ایران اسلامی در آستانه برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب قرار دارد. بی تردید آنچه که پس از لطف خدای متعال و نظر امام عصر (عج) و رهبری های امام خامنه ای(مدظله العالی) باعث این اقتدار و عزت و ایستادگی گردیده است؛ حمایت همه جانبه و پشتیبانی مردم عزیز و بصیر و موقعیت شناس ایران اسلامی از این امانت الهی است .

مردمی که تا کنون در طول ۴۰ سال در عرصه های مختلف نقش بی بدیل خود را ایفا نموده اند و با چنگ و دندان ثمره خون شهیدان خود را حفظ کرده اند.
میزان و کیفیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هر سال، اثراتی چون افزایش وحدت ملی، دلگرمی و بالا بردن روحیه ی دوستداران داخلی و خارجی انقلاب و مهم تر از آن تاثیر گذاری بر معادلات و محاسبات و برنامه ریزیهای دشمنی است که همیشه در کمین است.
آنچه که امسال این تکلیف ما را سنگین تر می کند شرایط حساس زمانی است.
اینجانب یکایک برادران و خواهران عزیز شهرستان رابر را به حضور گسترده و دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت می نمایم، چرا که معتقدم حضور هر فرد قدرت مشت مردم بر دهان دشمنان را بیشتر خواهد کرد و از طرف دیگر وظیفه مسئولین را برای خدمت هر چه بیشتر به این مردم سنگین تر خواهد نمود .
،،والعاقبه للمتقین،،

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب