پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

2:27:47 - شنبه 20 بهمن 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه کمر دشمن را خواهد شکست
خطیب جمعه رابرگفت : رای ادای دین به نظام حق همین است که؛  درهمه صحنه های دشمن  حضوری فعال داشته باشیم حضور شما کمر دشمن را خواهد شکست. 

به گزارش “صبح رابر”، حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر، در خطبه دوم این هفته، با تسلیت شهادت مبشر رحمت مصلح بشریت صدیقه دو عالم حضرت زهرا (سلام الله علیها) گفت: ازمتولیان مجالس با شکوهی که در شأن صدیقه دو عالم فراهم کردندتقدیر و تشکر کرد و شهر را سیه پوش کردند امید دارم که حضرت زهرا (سلام الله علیها) از آنها دستگیری کند و از همه این عزیزان قبول بفرمایند.

وی با اشاره به ایام دهه طلوع فجرانقلاب اسلامی که در چنین روزی ۱۹ بهمن ماه  ۱۳۵۷ نیروهای هوایی ارتش جمهوری اعلام بیعت و وفاداری با امام راحل (رضوان الله تعالی علیه )کردند اظهارداشت: از شکننده ترین ضربات بر پیکر رژیم شاهنشاهی بیعت همافران نیروی هوایی با امام بود.

خطیب جمعه رابر عنوان کرد : پایه های پوسیده حکومت  رژیم شاهنشاهی با این بیعت در هم شکست، یک حرکت انقلابی نشان ازبصیرت، ولایت مداری و شجاعت نیروهای هوایی بود .

وی یادآور شد: در آن روزهای حساس، فشار زیادی از ارتش، نیروهای امنیتی دولت، دنبال کودتا در کشور بودند به وسیله فرماندهان ارشد پایه گذاری می شد با پیوستن همافران و نیروی های ارتش بیعت با امام رضوان الله تعالی علیه  همه افکار های پوسیده کف به آب شد.

امام جمعه رابربا اشاره به خدمات  زیاد  نیروهای هوایی ارتش جمهوری اسلامی در طول چهل سال تصریح کرد: در اوایل جنگ آشیانه های نظامی ارتش بعث در نقاط  مختلف عراق به وسیله  این نیروهای هوایی بمباران می شد مناطقی مثل کرکوک ،موصل، ناصریه وشعیبیه می توان نام برد.

وی عملیات اچ۳، در عملیات  های هوا  فضا دنیا بی نظیر خواند و گفت:یکی از بی نظیرترین عملیات هوایی می توان عملیات اچ۳ را نام برد در آن  زمان در یک روز  ۴۸ هواپیما که همه مجهز به بمب افکن روسی بودند بحمدالله به دست نیروهای هوایی جمهوری اسلامی ایران منهدم شدند و ازبین رفتند. و با تبریک این روز نیرو هوایی و همافران ارتش جمهوری اسلامی  برای آن  سربازان امام زمان  آرزوی موفقیت دارم.

امام جمعه رابر با طرح دو سوال در مورد بیست دو بهمن ماه گفت: چرا ۲۲ بهمن یوم الله است؟ چون «تجلی حکومت الله در روی زمین بود»، «پیروزی حق بر باطل»، «پیروزى با تأییدات غیبى الهى»صورت گرفت.

و ی با اشاره به سخنان  اخیر مقام معظم  رهبری  در درس خارج فقه،  هفدهم دی ماه سال جاری یادآور شد:  امام جعفر صادق(ع) فرمودند: در سه زمان دعا از خداوند پوشیده نمى‏ ماند: بعد از اداى فریضه، به هنگام بارش باران و هنگام پدیدار شدن نشانه‏ اى از اعجاز خدا در زمین.رهبر معظم انقلاب در تفسیر این روایت از امام صادق(ع) براى انقلاب اسلامى فرمودند: «حدوث و سربلند کردن جمهورى اسلامى نیز نشانه‏ اى از اعجاز الهى در زمین بود جمهوری اسلامی به وجودآمد، ظلم برچیده شد؛ پس مشخص است چرا این روز یوم الله است.

خطیب جمعه رابر با طرح این سؤال که چرا باید در راهپیمایی چهل ساله انقلاب شرکت گسترده داشته باشیم و از تأثیرات داخلى و خارجى راهپیمایى ۲۲ بهمن سال جاری  اشاره کرد: حضور در راهپیمایى ۲۲بهمن آنهم در چهلمین سالگرد پیروزى انقلاب اسلامى، تجدید بیعت با آرمان‏هاى انقلاب و امام، (ره)، مقام معظم رهبری،اصول و اهداف انقلاب اسلامی است با گذشت چهل سال ما  از اصول آرمانهای انقلاب و ولایت هرگز کوتاه نمی آییم و  نخواهیم آمد.

وی گفت : حضور مردم در راهپیمایى‏ عامل بازدارنده توطئه بدخواهان انقلاب است، حضور مردم نشانه اقتدارملت است، شما  در۲۲بهمن  ۱۳۵۷ تابوت استکبار را دفن کردید در بیست و دو بهمن چهل سالگی بلوغ و شکوفایی انقلاب تمام گزینه های روی میز آمریکای اعم از نظامی، تحریم اقتصادی به دستان شما مردم رابر و سراسر کشور برای همیشه مدفون خواهد شد.

امام جمعه رابر افزود: چرا در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می کنیم فشارها ، تحریم ها و تهدیدها خصوصا در دوران چهل سالگی به اوج خود رسیده  و مضاعف شده است، دنبال  مأیوس کردن ملت ما بودند که بحمدالله  با حضور دشمن شکن شما آنچه باید مأیوس شود آمریکا و  استکبار جهانی است،

وی عنوان کرد: چرا در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می کنیم حضور شما خنثی کننده توطئه های دشمن است، شهید بهشتی  فرمودند: ملت ما شیشه است، اگرشیشه را بشکنند برنده تر می شود اگر کسی تعرض به این نظام جمهوری اسلامی کند در باطلاق و لجن فرو می رود  و با دست این ملت در ۲۲بهمن سیلی محکمی خواهد خورد

حجت الاسلام  علیددی  سلیمانی  اذعان داشت: چرا در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می کنیم؛جهان اسلام بیدار شده است، چشم نگاه مظلومان دنیا به حضور شما در راهپیمای دوخته شده است، امید آنها به قدمایی شما در روز ۲۲ بهمن دوخته است، این بیداری که خود واشینگتن و آمریکا را هم تکان داده است.

وی افزود: برای  ناکام کرددن برنامه های دشمن، برای پاسخ به جنگ تمام عیار اقتصادی، پشتیبانی از  ولایت فقیه و دولتمردان حضور پیدا می کنیم، برای اینکه نسل چهارم بعت به مقام  معظم رهبری حضور پیدا می کنیم.

خطیب جمعه رابرگفت: با حضور چشم گیر مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت مجددی با امام راحل و مقام معظم رهبری خواهیم داشت.

وی ضمن دعوت از مردم بصیرت شهرستان در راهپیمایی بیست دو بهمن خاطر نشان کرد: همان گونه که توطئه های  دشمن به اوج خود رسیده است در ۲۲ بهمن ماه حضور چشمگیری خواهیم داشت لازم می دانم از همه آحاد ملت خصوصا شهرستان ولایتمدار و شهید پرور جای جای این شهربرادران و خواهران بصیر خودم  دعوت در راهپیمایی ۲۲بهمن کنم .

امام جمعه رابر افزود: همانطور که توطئه های دشمن به اوج خود رسیده است حضور شما چشم گیرتر از  همیشه ،و نا امید کننده برای دشمنان نظام به امید  روز ۲۲ بهمن در روزدوشنبه همین هفته که راهپیمایی رابر از ساعت ۹:۳۰از بلوارشهرداری آغاز و تجمع در حسینیه جامع با سخنرانی تحلیلگر سیاسی تهران  می باشد.

علی علیدادی سلیمانی گفت: برای ادای دین به نظام حق همین است که؛  درهمه صحنه های دشمن  حضوری فعال داشته باشیم حضور شما کمر دشمن را خواهد شکست.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب