پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:59:27 - پنجشنبه 9 اسفند 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اهم فعالیت های انجام شده در راستای کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان
صبح امروز سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم اجلاسیه کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان جزئیات فعالیت های مختلف انجام شده در راستای بزرگداشت شهدای استان را تشریح کرد.

 

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از  راه آرمان ؛سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم اجلاسیه کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان گفت: اولین کنگره شهدای استان ۲۰ سال قبل تشکیل شد و بعد از این مدت کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان در حال برگزاری است و در این کنگره از کمک همه عزیزان و دستگاه های حاکمیتی استفاده کردیم و از ۵۸محور فرمایشات مقام معظم رهبری در ۶ رویکرد تبلیغی ، فرهنگی و هنری ، تربیتی و آموزشی ، حفظ و نشر آثار دفاع مقدس ،خدماتی ، رفاهی واجتماعی ، پژوهشی و علمی استفاده شده است.
وی بیان کرد: از مهر سال ۹۶ ، ۲۰ کمیته در راستای ۶ رویکرد یاد شده تشکیل شد و در نهایت ۹۲ برنامه اجرایی در راستای رویکردها مشخص شد.رویکرد اول خدماتی اجتماعی و رفاهی بود که تهیه حدود ۸۴ جهیزیه برای زوج‌های جوان ، آزادسازی ۵۲ زندانی جرائم غیر عمد و تهیه ۶۵۰۰ بسته حمایتی بوده است در رویکرد علمی و پژوهشی در برنامه بحث پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا انجام شده است .

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین در رویکرد فرهنگی هنری تبلیغی ویژه برنامه و تولید ۵ تا در خیابان ۱۲ اثر دفاع مقدس پویانمایی تهیه عکس در فضای مجازی و رایانه ها با محوریت خانواده انجام شده است در زمینه رویکرد آموزشی تربیتی جشنواره قصه گویی دیدار جوان نانبا جانبازان و ایثارگران در برگزار شده است و همچنین در زمنیه رویکرد گرامیداشت و یادمانی ۲۲ برنامه انجام شده و بازآرایی موزه دفاع مقدس کاشت ۶۵۰۰ نفر با پلاک شهدا در نظر گرفته شده است.

سردار ابوحمزه افزود: در زمینه حفظ و نشر آثار دفاع مقدس با ۶ برنامه که شامل ۶ هزار مصاحبه با خانواده شهدا بوده است و همچنین تدوین ۴۰ کتاب از سرداران دفاع مقدس و تدوین ۳۰ کتاب در خصوص خاطرات شهدا انجام شده و همچنین ۲۰ کتاب کودک با رویکرد شهدا تدوین شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: به غیر از این رویکردها ویژه برنامه هایی در جهت بسترسازی در سطح استان انجام شده که نمایشنامه  ماهی در خاک با محوریت عملیات والفجر هشت و کربلای ۴ و ۵ شهدا انجام شده که این نمایش با حضور ۷۵ هنرور هر شب از ساعت ۱۹ الی ۲۱ برگزار می ش.

وی بیان داشت:  نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با رویکرد قرآن و عترت،انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  برگزار شد که مورد استقبال مردم قرار گرفته است وبن هایی به صورت رایگان در اختیار مردم دانشجویان، دانش‌آموزان قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه ۶۵۰۰ دانش آموز از موزه دفاع مقدس شهر کرمان بازدید کرده اند، ابراز کرد: ش یادواره شهدای رسانه،دانشجویی، زنان، روحانی و شهدای غدیر و گردهمایی رزمندگان و جانبازان طی این مدت برگزار شده است.
انتهای پیام/م

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب