پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:01:36 - سه شنبه 20 فروردین 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام حسین (ع)؛ بزرگترین پاسدار نهضت اسلام است/اوج عصبانیت دشمن سربلندی سپاه پاسداران را می رساند/دشمن به موقع پاسخ حرکت احمقانه خود را خواهد گرفت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر،با اشاره به حرکت احمقانه دشمنان قسم خورده اسلام در راس آنها آمریکای جنایتکار و رئیس جمهور احمق که سپاه پاسداران را به عنوان یک سازمان تروریستی به رسمیت شناختندگفت: این حرکت احمقانه عصبانیت دشمن می رساند که سپاه پاسداران مأموریت های خود را درست و به نحو احسن انجام داده است این فرمول را امام راحل به ما آموختند اگرجایی دیدید دشمن از دست شما عصبانی است؛ بدانید وظیفه خود را درست انجام داده اید و اگر جایی دید دشمن از شما تعریف می کنند بدانید به بیراهه می روید.

به گزارش “صبح رابر “؛ به‌همت هیئت امنای مسجد امام حسین (ع) رابر و پایگاه مقاومت معصومیه ، همزمان با شب ولادت سرور و سالار آزادگان جهان و بزرگداشت روز پاسدار‌ جشنی در مسجد امام حسین (علیه السلام) شهرستان با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه رابر برگزار شد.


سرهنگ پاسدارمصطفی امام بخش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار با اشاره به روایتی از پیامبر گرامی اسلام(ص)گفت: «حُسَیْنٌ مِنِّی وَأَنَا مِنْ حُسَیْنٍ» دین من به واسطه امام حسین (علیه السلام)؛ زنده می شود.
🔸وی،افزود: هدف ازقیام امام حسین (علیه السلام ) زنده کردن نهضت پیامبر (ص)و دین اسلام است.
امام بخش با بیان اینکه در انقلاب اسلامی؛ روز ولادت این امام همام را به عنوان روز پاسدار نامگذاری کردند گفت: روز پاسدار دو معنی دارد یک معنی خاص؛ مجموعه سپاه پاسداران در انقلاب اسلامی ومعنی عام؛ عموم مردمی که پشتیبان دین و نهضت اسلامی هستند .
وی عنوان کرد: سپاه پاسداران به خود می بالد که یک نهاد مردمی است و برگرفته از بطن مردم وبه واسطه پشتیبانی مردم از سپاه است امروز سپاه خار چشم دشمنان شده است و آن رسالت و وظیفه ای که به عهده این نهاد مقدس گذاشته شده توانسته سربلند از این ماموریت ها بیرون بیایید.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر با اشاره به عملکرد سپاه پاسداران گفت: سپاه بدون پشتیبانی مردمی اعتباری ندارد، با نگاه به مجموعه و عملکرد سپاه پاسداران می بینیم در آن فرمولی که امام راحل (ره) برای ما آموختند سپاه سربلند بوده و توانسته مأموریت خود را به نحوه احسن انجام دهد.
وی با اشاره به حرکت احمقانه دشمنان قسم خورده اسلام در راس آنها آمریکای جنایتکار و رئیس جمهور احمق که سپاه پاسداران را به عنوان یک سازمان تروریستی به رسمیت شناختندگفت: این حرکت احمقانه عصبانیت دشمن می رساند که سپاه پاسداران مأموریت های خود را درست و به نحو احسن انجام داده است این فرمول را امام راحل به ما آموختند اگرجایی دیدید دشمن از دست شما عصبانی است؛ بدانید وظیفه خود را درست انجام داده اید و اگر جایی دید دشمن از شما تعریف می کنند بدانید به بیراهه می روید.
سرهنگ پاسدارمصطفی امام بخش گفت: وقتی این اوج عصبانیت دشمن از سپاه پاسداران را می بینیم ما مطمئن می شویم ، وظیفه خودمان رادر قبال این نظام و انقلاب به نحو احسن انجام می دهیم و لذا به خود می بالیم و این حرکت احمقانه دشمنان هم قطعاً تبعات آن به خود آنها برخواهد گشت ان شاءالله سپاه پاسدارن و این نظام نظام جمهوری اسلامی به موقع پاسخ دشمنی و این حماقت اینها راخواهد داد.


وی با اشاره به سخن سردار جعفری بیان کرد: برخورد ما با پایگاه ها و نیروهای آمریکایی در منطقه به گونه ای دیگر خواهد بود و به موقع پاسخ خودشان را خواهند گرفت و دود حماقت اینها به چشم خودشان خواهد رفت ان شاءالله زمینه ای برای فروپاشی هر چه بیشتر نظام سلطه و استکبار شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر در پایان از برگزار گنندگان این جشن باشکوه هیئت امنای مسجد و پایگاه مقاومت قدردانی کرد.

امام جمعه رابر نیز در این جشن با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار با اشاره به روایتی از امام حسین (ع) گفت: یک مردعرب خدمت امام حسین (ع) رسیدوبه ایشان عرض کرده من فردی گناهکارم چه کنم که دیگرگناه نکنم حضرت برای مردعرب پنچ نسخه پیچیدوفرمود پنج کار انجام بده و هر چه مى‌خواهى گناه کن.
اوّل: رزق و روزى خدا را نخور، هر چه مى خواهى گناه کن.
دوم: از ولایت و قلمرو حکومت خدا بیرون برو، هر چه مى‌خواهى گناه کن.
سوم: جایى را پیدا کن که خدا تو را نبیند، هر چه مى‌خواهى گناه کن.
چهارم: وقتى فرشته مرگ (عزرائیل) براى قبض روح تو مى‌آید، او را از خودت دور ساز، هر چه مى‌خواهى گناه کن.
پنجم: وقتى مالک دوزخ تو را وارد جهنّم مى‌کند، اگر مى‌توانى وارد نشو، و هر چه مى‌خواهى گناه کن.
وی عظمت کره زمین در مقابل کهکشان ها مثل یک دانه خشخاش خواند و خطاب به جوان ها گفت: من و شما کجای این دانه خشخاش قرار گرفته ایم و گناه می کنیم. آسمان و زمین همه تسبیح گوی خدایند،کجا برویم ملک حقیقی خدا نباشد؛پس چرا گناه و معصیت می کنید؟.

امام جمعه رابر این روایت امام حسین(علیه السلام را هم برای عمامه به سر و غیر از عمامه به سر دانست و هم برای جوان و پیر و فرتوت و گفت: راهی نداریم اگر بخواهیم گناه کنیم باید رزق او را نخوریم، جایی را انتخاب کنیم خدا ما را نبیند ، باید منطقه ای قدم بگذاریم که ملک الهی نباشد، باید در چند قدمی قابض ارواح بتوانیم از خود دفاع کنیم روح را تقدیم به عزائیل نکنیم، باید بتوانیم جلوی ملائک عذاب الهی را بگیریم و وارد جهنم نشویم بعد گناه کنیم. این جوان می گوید هیچ کدام اینها نمی توانند انجام دهند امام فرمود اگر نمی توانید انجام دهید این دوران عمرت برگردد به سوی الهی و توبه کن .

گفتنی است؛ این جشن با شکوه همراه با برنامه های شاد و متنوع  همراه بود.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب