پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:16:18 - چهارشنبه 21 فروردین 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خدمتی از جنس پاسداری،به خانواده های ایتام کمیته امداد رابر
در حاشیه روز پاسدار و تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران توسط ترامپ و آمریکا ، پاسداران رابری دست به دست همدیگرمی دهند تا برای کسانی که بزرگترین دلخوشی شان ساخت سرپناهی است این شادی را هدیه نمایند.

به گزارش “صبح رابر”؛‌ جواد سلندری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رابر  نوشت:” امروز روز سوم شعبان میلاد با سعادت امام حسین (ع) روز پاسدار بود گفتیم به اتفاق همکاران برویم سپاه به کوری چشم دشمنان خصوصا آمریکای جهانخوار وترامپ دیوانه هم تبریکی گفته باشیم وهم اعلام آمادگی کنیم، گفتند:تمام بچه‌ها ی سپاه رفتن اردوی جهادی به اتفاق امام جمعه  وفرماندار رابررفتیم روستای ننیز علیا دیدیم همه بچه های سپاه لباس کارند ودارند جهت خانواده یتیم تحت پوشش کمیته امداد بنایی میکنند، گفتیم: بقیه کجا هستند، گفتند: درگنجان مشغول به کار هستند، رفتیم گنجان دیدم آره بقیه اونجا هستند فرمانده سپاه روی داربست داره بنایی میکنه رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه داره سیمان میریزه بالای دیوار بقیه هم آجر وفرغون دردست دارند وسخت مشغول ساختمان سازی برای یک خانواده یتیم دیگرتحت پوشش کمیته امداد هستند گفتم همین شماها تروریست هستید!!!وقتی چهره خندان بچه های یتیم را میدیدم اینجا بود به معنی واقعی حرف امام(ره) رسیدم که فرمود اگر سپاه نبود مملکت نبود خدا قوت مردان سبز پوش بی ادعا به نمایندگی از همه بچه های یتیم به عنوان خادم آنها دستتان را می بوسم وبراین بوسه افتخار میکنم خسته نباشید”.

در حاشیه روز پاسدار و تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران توسط ترامپ و آمریکا ، پاسداران رابری دست به دست همدیگرمی دهند تا برای کسانی که بزرگترین دلخوشی شان ساخت سرپناهی است این شادی را هدیه نمایند.

در چهره های هریک عشق به همنوع موج می زند، هنر آن است در مواقع حساس دست به دست همدیگردهیم این روزها بار اصلی بر دوش آنهاست درسی دیگر درعشقی متفاوت.خدمت به هم نوع در هرعرصه ای که باشد زیبا است این همدلی و نوعدوستی نوید آن را می دهد ۱۸ خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رابر به زودی صاحب سرپناهی خواهند شد زیباترو محکم تر از سرپناه دیروز خود.
پاسداران امسال میان گل و کمک به محرومین روزشان را گرامی داشتند. خودسازی، خودباوری، کار و تلاش در اینجا معنای واقعی به خود گرفته و این روحیه جهادی را برای مردم روستای ننیز و گنجان آفریدند. این همت و ازخودگذشتگی می تواند یک الگوی خوب باشد تا بتوانیم مشکلات جامعه را به راحتی حل کنیم.

در حال تکمیل…

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب