پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:59:30 - شنبه 24 فروردین 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سیلی محکم سپاه پاسداران سقوط شیطان بزرگ را برای ابد درپی خواهد داشت
خطیب جمعه رابر خطاب به ترامپ با بیان اینکه درطول این ۴۰ سال سیلی های متعددی از سپاه پاسداران دریافت کرده ایدگفت :بدانید هرحماقت عملی که ازترامپ صورت گیرد با سیلی محکمی از سوی سپاه پاسداران مواجه خواهید شد که سقوط شیطان بزرگ را برای ابد درپی خواهد داشت.

به گزارش “صبح رابر“؛ حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه نماز جمعه  این هفته رابر ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا؛ خدا ترس بودن از خدا پروا داشتن یعنی خود نگه داری است.

وی افزود: تقوا واکسینه شدن روح انسان  یعنی خدا محوری و هوا گریزی است، تقوای الهی بهترین توشه برای عالم برزخ و قیامت است.

حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی بااشاره به روز جوان و اینکه قلب جوان از قلب کهنسال رقیق تر است گفت: ائمه معصوم در روایات بسیاری از رقت قلب وآسان پذیری ، حق طلبی وفضیلت جویی جوان، قدرت ریسک وشجاعت ،عشق به عبادت وبندگی ، قدرت عفووگذشت، دربرابرحق تسلیم شدن، بازگشت از کار ناشایست(توبه کردن) را ازویژگی های جوانان برشمرده اند.

 

وی با تبریک فرارسیدن یازدهم شعبان  سالروزولادت حضرت علی اکبر(ع)  فرزند ارشد امام حسین  (علیه السلام) مصادف با روز جوان گفت: در هفته گذشته با تروریستی اعلام  کردن نهاد مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی رئیس جمهور احمق و ابله آمریکا مواجه شدیم اولاًخدا را شکر که دشمنان ما احمق هستند با این کارآمریکا بر محبوبیت سپاه پاسداران که در میان جان های مردم جا دارد و بازوی توانمند ملت و رهبری هستند، افزوده شد.

خطیب جمعهرابر در ادامه از اقدام شورای امنیت ملی بدلیل تروریست خواندن ارتش امریکا در غرب آسیا قدردانی کرد وافزود: امروز می گویم تمام ارتش آمریکا تروریست است آنچه اتفاق افتاد؛ سخن ازکینه دیرینه ی امریکا با نظام جمهوری اسلامی دارد، در این کینه نه سخن از بمب اتمی است چون میدانند ما به دنبال ساخت بمب اتم  نیستیم واین یک دروغ واضح است .

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی عنوان کرد:  آنچه مسلم است نه سخن از حقوق  بشر است چون آمریکایی خودش در خط مقدم نقض حقوق بشر قرار دارد نه سخن از تروریست وتروریست پرور است موضوع  دشمنی با دین اسلام و ولایت است این برهمگان آشکار است

وی تصریح کرد:  دنیامی داند دولت امریکا خودتروریست وتروریست پرور است و آنهایی که خط می دهندبه رئیس جمهوراحمق  آمریکا بدانند که امریکا را درشیب سقوط قرارمی دهند.

امام جمعه رابرگفت: یکی از  سران کشورهای  همسایه ما گفته است این اقدام پیشنهاد یکی از کشورهای منطقه بود به همین دلیل است مردم  کشور ما شعار مرگ برآل سعود سر می دهند.

وی بااشاره به اینکه دولت آل سعود وهم پیمانان او  بعنوان بازوی امریکا در منطقه نقش ایفا می کنندگفت: امید دارم پیش بینی مقام معظم رهبری که در آغازسال ۹۸ راجع به آل سعود اعلام  کردند تحقق یابد و دولت آل سعود به آل سقوط تبدیل گردد.

خطیب جمعه رابر  این اقدام آمریکا را  مایه وحدت در این  کشور خواند و افزود: وحدت همه احزاب و گروه ها و ارگان های دولتی، مجلس شورای اسلامی و مردم همه پشت سر سپاه هستند چرا که سپاه بدنه این نظام است واین مردم متعلق به  سپاه و سپاه متعلق به این مردم است.

امام جمعه رابربا بیان اینکه سران آمریکایی امروز مصداق مردان فاجرعالم هستند گفت:امید است به زودی نوای سقوط آمریکا شنیده شود  ازآنجا که سپاه نهادی مردمی است و در همه عرصه ها پشتوانه نظام بوده همه ارگان ها و مردم پشتوانه سپاه هستند.

وی درادامه بابیان این سئوالات که چراامریکاازسپاه پاسداران عصبانی است، چراکاخ سفید یکی ازسیاه ترین تصمیمات خود را برگزیدو عملیاتی کرد؟ گفت: اولین دلیل آن این است که سپاه پاسداران در دهه نخست انقلاب، در مقابل نقشه کودتا و آشوب و تحمیل جنگ، سپر امنیتى و دفاعى کشور بود. پس از آن، بارها در مقابل تحریم دشمن خوش درخشید؛ چه در خودکفایى نظامى و تأمین قدرت بازدارندگى و چه در حوزه خودکفایى اقتصادى که آخرین شاهکارهاى آن پالایشگاه ستاره خلیج فارس و چهار فاز از پروژه بزرگ نفت و گاز در پارس جنوبى بود.

خطیب جمعه رابرافزود: دومین دلیل عصبانیت آمریکا  از سپاه این است که  ۷ تریلیون (هفت هزار میلیارد) دلاراست مثلث سه ضلع  دولت بوش، اوباما و ترامپ در منطقه خاورمیانه هزینه شد اما محصول آن، قدرتمندى بیشتر محور مقاومت از افغانستان تا سواحل مدیترانه، مرزهاى فلسطین اشغالى و تنگه باب المندب در جنوب یمن نام برد.این ها داستان های تلخی است که مقامات کندذهن آمریکا همواره از آن دررنجند.

وی بااشاره به اینکه اکنون تحرکات احمق های درجه یک امریکا موجب همدلی و وحدت دربین اقشارمختلف مردم ومسئولین شده است گفت: تذکرما به مجلس شورای اسلامی این است که لازمه حمایت ازسپاه تنظیم لوایحی برای منسوخ کردن مصوبه  اف ای تی اف است.

امام جمعه رابر شکست‏هاى متوالى آمریکا در برابر سپاه پاسداران انقلاب اسلامى یکى از دلایل اصلى تروریستى اعلام کردن سپاه خواند و گفت: بارها سیلی خوردن آمریکا ازسپاهیان  اینکه شکست‏هاى متوالى آمریکا در برابر سپاه پاسداران انقلاب اسلامى یکى از دلایل اصلى تروریستى اعلام کردن سپاه بوده است.

وی با اشاره به سیلى های  محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامى به آمریکاگفت:  سپاه در همه دوران تحریم توانسته است شعله کار و توسعه را در کشور فروزان نگه دارد.

خطیب جمعه رابر، افزود:  سپاه از عوامل اصلى ضربه‏ گیرى تحریم‏هاى آمریکا علیه ایران بوده و خواهد بود، خودکفایى بنزین آخرین شاهکار این جریان مقدس و مردمى است. پروژه بزرگ ستاره خلیج‏فارس با تولید روزانه ۳۶ میلیون لیتر بنزین، کشور را از نظر واردات بنزین‏بى‏نیاز کرد و ابزار تحریم بنزین مصرفى در داخل کشور را از دست دشمن گرفت.

 

وی گفت: سپاه پاسداران  محیط خاورمیانه اسلامى و خلیج فارس را براى آمریکا ناامن کرده است. کشتى‏هاى آنان را کنترل مى‏کند. بر مقرهاى آمریکا در عراق و سوریه و حاشیه جنوبى خلیج فارس تا افغانستان اشراف دارد و این اقتدار کاخ سفید را به دیوانگى کشانده است.

خطیب جمعه رابر افزود: در عرصه داخلى، سپاه پاسدران توانسته است تمام فتنه‏ها و توطئه‏هاى غرب علیه نظام اسلامى ایران را خنثى کند و در عرصه خارجى نیز سپاه توانسته است برنامه‏هاى تجزیه طلبانه آمریکا و تقویت تروریست‏ها را ناکام کند.

وی افزود: سیلی دیگرسبزپوشان ما به آمریکا دستاوردهای بعداز انقلاب درحوزه هواوفضا وموشکی است ازجمله درشرق فرات، سوریه ودیروالزور ۶۵۰کیلومترموشک نقطه زن با حساسیت بالا درشرایط تحریم اقتصادی وشناخته شدن کشورما  جزده کشوربرتردنیا است که آنها را عصبانی می کند.

خطیب جمعه رابر خطاب به ترامپ با بیان اینکه  درطول این  ۴۰ سال سیلی های متعددی از سپاه پاسداران دریافت  کرده اید تأکید کرد: :بدانید هرحماقت عملی که ازترامپ صورت گیرد با سیلی محکمی از سوی سپاه پاسداران مواجه خواهید شد که سقوط شیطان بزرگ را برای ابد درپی خواهد داشت.

امام جمعه رابر در ادامه با قدردانی از سبزپوشان پاسداران انقلاب اسلامی که امتحان خود را درسیل خوزستان پس دادند گفت: اگراین سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  نبودند این بلایای طبیعی فاجعه هایی درخوزستان ببار می آورد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی درهمین راستا از همت ونوع دوستی مردم شهرستان رابر که با کمک های خودجوش خود  یکباردیگر تداعی گر کمک های ۸سال  دفاع مقدس به رخ دنیا کشاندند قدردانی نمود.

امام جمعه رابر در پایان سخنانش با اشاره به ۲۹فرورین روزارتش جمهوری اسست  باتبریک فرارسیدن این روزازهمت وجدیت آنها در کنار سبز پوشان سپاه پاسداران در سیل خوزستان نیز قدردانی نمود.

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب