پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:43:51 - یکشنبه 25 فروردین 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
از خسارت سیلاب به منازل مسکونی جلوگیری شد
فرماندار رابرگفت: باهمه تلاشی که انجام شد خوشبختانه تاحدامکان ازخسارت به ساکنین ومنازل مسکونی جلوگیری شد اما در بخش کشاورزی وزیرساخت ها بازهم خساراتی واردشده که دراسرع وقت براوردخواهدشد.

به گزارش “صبح رابر”؛ فرماندار رابرگفت:  بارش رحمت الهی که از عصردیروز در رابر آغاز شده همچنان باشدت خوبی درحال بارش است که اولین بارندگی عصردیروز در منطقه هلیل رود رخ داد.

وی افزود: باهمه تلاشی که انجام شد خوشبختانه تاحدامکان ازخسارت به ساکنین ومنازل مسکونی جلوگیری شد اما در بخش کشاورزی وزیرساخت ها بازهم خساراتی واردشده که دراسرع وقت براوردخواهدشد.

مهندس امیر حیدی عنوان کرد: درحال حاضر دودستگاه بیل مکانیکی و لودر درمنطقه پدوم اباد مستقرهستند و درجهت تغییرمسیراب برای جلوگیری ازخسارات فعالیت می کنند.

وی افزود: طی دومین بازدیدی که نیمه شب گذشته از این منطقه داشتیم ساعت یک ونیم شب برق روستاهای حوزه پدوم آباد قطع شد که دراسرع وقت با تلاش نیروهای برق وصل شد.

فرماندار رابر در ادامه گفت: با توجه به اطلاع رسانی های هواشناسی وسیل خیز بودن منطقه از چند روز قبل تمهیدات لازم اندیشیده شده بود و با حضور درصحنه مسئولین و مستقر بودن ماشین آلات در منطقه واحداث سیل بندهایی تا حد امکان مسیر آب را تغییر دادیم که باتوجه به هجم بارش ازخسارت ها جلوگیری شد.

وی خاطر نشان کرد: بارش رحمت الهی از عصردیروز دررابر آغاز شده وهمچنان ادامه دارد که باجاری شدن رودخانه های فصلی موجب خوشحالی کشاورزان شده است.
انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب