پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:00:44 - دوشنبه 26 فروردین 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مادر سردار شهید اکبر جهانشاهی به فرزند شهیدش پیوست
پیکرمادروالامقام سردار شهیداکبرجهانشاهی ظهر امروز بردستان مسؤولان و مردمان شهیدپرور شهرستان رابرتشییع ودرجوار فرزندشهیدش در روستای جواران آرام گرفت.

به  گزارش “صبح رابر”، عذرا حمزه ای جواران مادر سردار شهید اکبر جهانشاهی در بستر بیماری در بیمارستان فاطمه الزهرا (س)  کرمان بود  شامگاه یکشنبه،۲۵ فروردین دعوت حق را  لبیک  گفت.

پیکرمادروالامقام سردار شهیداکبرجهانشاهی ظهر امروز بردستان مسؤولان و مردمان شهیدپرور شهرستان رابرتشییع ودرجوار فرزندشهیدش در روستای جواران به خاک سپرده شد.

یادآور می شود شهید «اکبر جهانشاهی» سال ۱۳۶۱ وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد و آموزش‌های مقدماتی و تکمیلی را در پادگان «قدس» و «شهید بهشتی» به‌عنوان مربی رزم و تاکتیک گذراند. وی با سمت فرمانده گردان به‌ جبهه اعزام شد و سرانجام در چهارم خردادماه سال ۱۳۶۳، در اهواز بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

وصیت شهید:

اینک وقت آن رسیده که با هم به راهی برویم که آغازش نشاط و پایانش پناه گاهی راستین و استوار و سعادتی ابدی است. به دنیایی برویم که سرتا سر پاکی است و حقیقت. به آن جا که پرندگان امید، پرواز می کنند و انسان ها نسبت به یکدیگر قلبشان معطوف است.

به آن جایی که باطل از بین رفته و عشق و معرفت دنیا را فرا گرفته و دنیا لبریز از وحدت و یگانگی است.

پس بیائید از قید و بند و شهوات و مادیات خود را رها کنیم و به خدای بهشت بگرویم و او نجات دهنده ی هر غرق شونده است.
انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب