پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:05:25 - چهارشنبه 28 فروردین 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امداد رسانی تا عادی شدن وضعیت شهرستان حمیدیه ادامه دارد
فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: هر آنچه از کمک های مردمی که از سوی کرمانیها توسط نواحی سپاه جمع آوری شده است را به سپاه حمیدیه انتقال داده و انشاءالله پس از عادی شدن شرایط، آمارکمک رسانی گزارش می شود.

به  گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از آرمان کرمان ،غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله کرمان در رابطه با اقدامات انجام شده توسط سپاه در خوزستان گفت: در برنامه ریزی انجام شده توسط سپاه کشوری تعیین شد که در هشت شهرستان خوزستان هشت سپاه به عنوان معین حضور پیدا کرده و پشتیبانی های لازم را نسبت به این شهرستان ها داشته باشند.

وی ادامه داد: شهرستان ولایت مدار و شهید پرورحمیدیه که نقش بسیار برجسته ای در دوران دفاع مقدس داشته است به عهده ی سپاه ثارالله کرمان گذاشته شده است و اکنون چندین روز است که با حضور در این شهرستان به اتفاق جمعی از مسئولین معاونت ها، حوزه نمایندگی، حفاظت اطلاعات و سایر نیروها با سپاه ناحیه ی حمیدیه همکاری لازم را انجام می دهیم.

ابوحمزه ضمن اشاره به نیازمندیهای مردم حمیدیه در شرایط کنونی گفت: کیسه و نایلون از جمله نیازمندیهای ضروری است که در این منطقه بدان احتیاج است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان اظهار داشت: هر آنچه از کمک های مردمی که از سوی کرمانیها توسط نواحی سپاه جمع آوری شده است را به سپاه حمیدیه انتقال داده و انشاءالله پس از عادی شدن شرایط، آمارکمک رسانی گزارش می شود.

وی ادامه داد: مسئولیت بخشی از کمک های مردمی که از طریق هلال احمر وارد می شود به عهده ی فرمانداری و استانداری است و اکنون نیروهای استانداری کرمان با استقرار در حمیدیه و با هماهنگی های انجام شده با سپاه این شهرستان در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب