پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:28:30 - چهارشنبه 28 فروردین 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تاکید رئیس اتاق اصناف کرمان بر اجرای طرح جهاد همبستگی ملی
یوسف جعفری رئیس اتاق اصناف کرمان بر اجرای طرح جهاد همبستگی ملی تاکید کرد و گفت: با همکاری بسیج اصناف و اتاق اصناف کرمان تاکنون کمکهای قابل توجهی به سیل زدگان صورت گرفته است.

به گزارش“صبح رابر”؛ به نقل از  “راه آرمان” بعد از آسیبهای وارده از سیل های اخیر به برخی استانهای کشور سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج با اعلام طرح جهاد همبستگی ملی از محوریت مساجد برای بازساری خبر داد.

وی تشریح کرد: در این طرح هر مسجد در سراسر کشور ساخت یک منزل مسکونی و هر کاسب تأمین یک کالای اساسی را عهده‌دار خواهد شد و مجموعه بانک‌های کشور، هر بانک یک مدرسه را تقبل می‌کنند.

در همین راستا یوسف جعفری رئیس اتاق اصناف کرمان در گفتگو با “راه آرمان” گفت: با همکاری بسیج اصناف و اتاق اصناف کرمان کمکهای قابل توجهی به سیل زدگان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: کمکهای نقدی ۳ میلیار ریالی و کمکهای غیر نقدی بالغ بر ۳میلیارد ریال برای هموطنان گرفتار در سیل جمع آوری شده است.

رئیس اتاق اصناف کرمان ضمن تاکید بر همکاری موثر با بسیج اصناف در اجرای طرح جهاد همبستگی ملی خاطرنشان کرد: قطعا با همکاری بسیج اصناف و اتاق اصناف در خصوص ضرورت خرید کالا و ارسال کمک های نقدی نظر سنجی نهایی صورت خواهد گرفت.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب