پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:49:13 - دوشنبه 16 اردیبهشت 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تجلیل ازمربیان و هادیان عقیدتی سیاسی در رابر
همزمان با برگزاری نشست روشنگری به‌مناسبت هفته عقیدتی از هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی برتر شهرستان رابر تجلیل شد.

به  گزارش “صبح رابر”؛ بعد از ظهر امروز در آستانه «هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران»، نشست نهضت تبیین و روشنگری سیاسی که با سخنرانی امام جمعه رابرو با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و پایوران ناحیه عشایری و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج برادران و حوزه بسیج خواهران برگزارشد از مربیان و هادیان این نهاد درشهرستان رابر تجلیل شد.

انقلاب تؤام با اسلام مانع نفوذ آمریکایی هاست

در این نشست امام جمعه رابر ضمن تبریک هفته عقیدتی و سیاسی و فرارسیدن حلول ماه مبارک مبارک رمضان گفت: تا ما کاری نکنیم خدا به ما لبخند نمی زند، چرا خداوند به استاد شهیدمرتضی مطهری لبخند زد و دوران عمر او به شهادت ختم شد؟.

وی شب زنده داری ها شهید مرتضی مطهری رامهمترین رمز شهادت وی خواند و افزود: شب‌زنده‌ داری های شهید مطهری  مورد توجه عام و خاص بود به طوری که محافظ های ساواک زمان شاه را هم  تکان داد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با تأکید بر اینکه  نماز شب استاد مطهری ترک نمی شدگفت:یکی از ترفندهای بختیاراز بین بردن امام بود که طلبه ها تحصن کردند محافظ های ساواک  استاد مطهری که فکر می کردند آن شب برای نماز شب بیدار نمی شود دو نیم شب شد استاد برای نماز بلند شد اگر تهجد شهید مطهری نبود مرید و مراد امام نمی شد. ریس شورای انقلاب اسلامی حضرت شهید مرتضی مطهری بود.

وی با بیان اینکه اخلاص انسان را به همه جا می رساند گفت: وظیفه پاسداران؛  هم پاسداری از انقلاب و عقیده است.روز شهادت شهید مطهری را روز عقیدتی وسیاسی نامیدندچرا که تنها کسی محور فرمانده شورای انقلاب فرهنگی وفرمانده جنگ نرم دشمن هم بود کسی که از عقیده ها دفاع می کرد.

امام جمعه رابر با اشاره به اهمیتگفتمان شهید مطهری توصیه کرد: در کتابخانه ها حتما مجموعه آثار شهید مطهری را تهیه کنید، با قلم شهید مطهری رفع خستگی پیدا می کنید و فکر شما آرام می شود.

وی با اشاره به  یک جمله شهید مطهری، شش ماه قبل از پیروزی انقلاب گفت: ما انقلاب را به تنهایی نمی خواهیم؛ انقلاب را با اسلام می خواهیم اسلامی که سیاست آن بر مبنای متد فکری پیغمبر(ص)، امام حسین (ع)و امام زمان(ع) است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: وقتی امام  می فرماید: جمهوری اسلامی»؛ نه یک حرف زیادتر و نه یک حرف  چون  بازویی و مغز متفکری مثل استاد شهید مطهری دارد . شهید مرتضی مطهری شش ماه قبل از ۲۲بهمن ۵۷ این جمله  را گفت: انقلابی می خواهیم که اسلام داشته باشد،اگر انقلابی که  اسلام نداشته و با سیاست توام نباشد آن انقلاب زمین گیر می شود.

وی با بیان اینکه هر فردی که  دین را  داشته و سیاست نداشته باشد زمین می خوردمثل اخلاق بدون سیاست می ماند تصریح کرد: انقلاب تؤام با اسلام مانع نفوذ آمریکایی هاست کشورهای همسایه نتوانستند انقلاب خود را مرزبندی کنند اگر انقلاب با سیاست و اسلام تؤام نباشد سبب نفوذ دشمن می شود به عنوان مثال عدم حراست اسلام در افغانستان باعث شد تمام کتب درسی نوشته متفکر غربی آمریکایی شود یعنی بچه افغانی مارکسیسم بار می آید ۳۰ درصد از نظر علمی طی کردندمی خواستند با سند ۲۰۳۰ کثیف همان نسخه ای که برای افغانستان و بغداد پیچیدند برای کشور ما بپیچند.

وی اضافه کرد: کشور ما  انقلاب توام با اسلام شده باید امام زمان (عج) یا نایب امام زمان باشد، دولت ها می آیندو  می‌روند اما ازانقلاب اسلامی خیمه رهبری و ولایت ماندگار است.

امام جمعه رابر به استقبال پرشور مردم در محفل انس باقرآن هر روز ماه مبارک رمضان رأس ساعت ۴ عصر حسینیه جامع رابرسفارش کرد.

تفکرات شهیدمرتضی مطهری همیشه زنده خواهدبود

حجت الاسلام حسن شمس الدینی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رابرنیز ضمن تبریک هفته عقیدتی و سیاسی گفت: چرا  روز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری را بعنوان هفته عقیدتی سیاسی و همچنین هفته معلم نامیدند.

وی افزود: همانگونه که شهید مطهری مبارزه کرد با فکر های دیگری که در مقابل فکر اسلام بودند مثل آن زمان قبل از انقلاب؛ گروه ها و جریانات مارکسیستی کار می کردندکه جوانان و نوجوانان ما را به گمراهی و تباهی بکشاندند وذهنشان را الحاد و کفر می کشاندند مثل  جریان ملی گرا، تحجر و انجمن حجتیه قایل به این بود باید سازش کرد دم از امام  زمان(ع) می زدند اما مبارزه کردن را حرام می دانستند در این موقعیت  استادشهید مرتضی مطهری آن تفکر ناب اسلام را بیان  کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رابرگفت: در سپاه پاسداران فقط فکر ناب اسلام باشد و تفکر ملی گرایی، التقاطی ممنوع و فقط تفکر ناب اسلام  محمدی باید باشد امروز هم جریان انحراف و فتنه هست و تبلیغات خیلی وسیعی دارند که ذهن جوانان و نوجوانان ما را تسخیر کنند حتی هر ده سال یک فتنه راه می‌اندازداینها روشن فکر نیستند روغن فکرند که یک بهانه ای درست می کنند در مقابل نظام  و انقلاب بایستند اما مردم عاشق نظام و انقلاب هستند و با بصیرت و آگاهی فریب آنها را نخواهندخورد.

وی گفت: تفکرات شهیدمرتضی مطهری همیشه زنده خواهدبود و ذهن جوانان و نوجوانان ماهمین تفکرات خواهد بود.

انتهای پیام /

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب