پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:58:07 - شنبه 14 اردیبهشت 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انتصاب مدیر بنیاد دائرهالمعارف فقه اسلامی بر اساس مذهب اهل‌بیت(ع)
رهبر انقلاب در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید علیرضا حائری را به مدیریت بنیاد دائره المعارف فقه اسلامی بر مذهب اهل بیت(علیهم السلام) منصوب کردند.

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید علیرضا حائری را به مدیریت بنیاد دائره المعارف فقه اسلامی بر مذهب اهل بیت(علیهم السلام) منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب مستطاب حجهالاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا حائری دام افضاله
یکی از موهبتها و الطاف الهی در دوران جمهوری اسلامی توفیق اقدام به تهیه‌ی دائره المعارف فقه اسلامی بر اساس مذهب اهل‌بیت علیهم‌السلام است که حقاً پدیده‌ئی افتخارآفرین و ماندگار و راه‌گشا است. نقش اصلی و اساسی را در این اقدام بزرگ مرحوم آیه الله هاشمی شاهرودی رحمه‌الله‌علیه بر عهده گرفته و با همکاری گروهی از فضلای برجسته، بخش مهمی از این بنای فاخر را به سامان رساندند. اکنون پس از ارتحال آن عالم محقق، لازم است تلاش مبارک برای به انجام رساندن این کار بزرگ ادامه یابد. اینجانب پس از بررسی و مشورت و جستجوی لازم جناب مستطاب‌عالی را که بحمدالله دارای منزلت علمی و شایستگی وافر میباشید و سالها در تدوین آن اثر برجسته همکاری و مشارکت داشته‌اید برای این مسئولیت مهم برگزیدم و مدیریت بنیاد متصدی این کار را به شما میسپارم و امیدوارم با جدیت و تلاشی که به کار خواهید برد ادامه‌ی کار را با کیفیت و سرعت شایسته به سامان برسانید. توفیقات جنابعالی و دیگر دست‌اندرکاران را از خداوند متعال مسألت میکنم.
سیّدعلی خامنه‌ای
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب