پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:54:22 - شنبه 5 مرداد 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شکست مفتضحانه نیرو های منافقین در عملیات مرصاد
یکی از رزمندگان و راویان فتح دفاع مقدس گفت:قریب به پنج هزار کشته نیروهای منافقین در عملیات مرصاد دادند و یک شکست مفتضحانه ای «مسعود رجوی» و نیروهایش در این عملیات خوردند.

علی حسینخانی از رزمندگان آزادگان و راویان فتح دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار“صبح رابر”؛  به مناسبت ۵ مرداد، سالروز عملیات غرورآفرین مرصادگفت: عملیات مرصاد توسط منافقین به فرماندهی مجاهدین خلق در این ماجرا مسعود رجوی  و نیروهایش انجام شد.

وی افزود: با پشتیبانی نیروی هوایی عراق از مرز خسروی عبور کردند شهر قصر شیرین، سر پل ذهاب و گردنه پای طاق شهر غرب را اشغال کردند مردم  شهرستان را  قلع و قمع می‌کردم تا اینکه درشهر اسلام آباد غرب رسیدند با مقاومت جانانه مردم اسلام آباد مواجه شدند .

این آزاده سرافراز دفاع مقدس گفت: در تنگه مرصاد معروف به تنگه چهار زبر این عملیات شهدای زیادی خونشان برای دفاع از اسلام ریخته شد، پنجاه کیلومتر تا کرمانشاه فاصله داشتند قصدشان اشغال شهر کرمانشاه بود و به طرف قم و تهران آیند ولی رزمندگان اسلام از شهید شوشتری، شهید صیاد شیرازی فرمانده نیروی زمینی ارتش وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه  دو گروه منافقین بودند یک گروه سواره نظام از جاده اصلی مرز خسروی وارد شدند و گروه دیگر پیاده نظام بودند از کوه های بلوطی سمت چپ قصر شیرین و سر پل ذهاب به تنگه مرصاد رسیدند عنوان کرد:  قصد داشتندغیرراه وارد کرمانشاه شوند ولی توسط رزمندگان اسلام در کمین افتادند و همگی به درک واصل شدند یک شکست مفتضحانه ای «مسعود رجوی» و نیروهایش در این عملیات خوردند.

 این راوی فتح دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شوشتری ، سردار احمد کاظمی ، سردارصیاد شیرازی از فرماندهان عالی رتبه ارتش و سپاه که در این عملیات حضور داشتند افزود: با کمک مردم اسلام آباد و کرمانشاه، بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی دشمن را بایکوت کردند قریب به پنج هزار کشته نیروهای منافقین در این جاده وتپه های درخت بلوطی و جنگلی دادند و با شکست مواجهه شدند .

وی با اشاره به جنایات منافقین در کشور گفت: قریب ۱۷هزار شهید ترور توسط منافقین به شهادت رسیدند.

علی حسینخانی هدف منافقین را  نوکری دشمن  دانست و افزود: در زمانی که ما با دنیا در جنگ بودیم ،با حزب بعث و صدام میجنگیدیم، اینها دست در دست صدام حزب بعث دادند و نوکری آمریکاها و اسراییلی هاو حزب بعث را کردند به پشتیبانی حزب بعث با ملت و مردم خود جنگیدند.

وی، هدف منافقین را ازبین بردن دین خدا و مردم مسلمان خواند و یادآور شد: در شهر سنندج؛ طلبه ای اهل سنت چون مرید و طرفدار امام بود همین منافقین پوست سر اورا زنده زنده کندند، دشمن بشر بودند .

این رزمنده دفاع مقدس خاطر نشان کرد: خدای متعال منافقین را چه در خارج و داخل کشور لعنت کند جز ویرانی و ترور چیز دیگری ندارند.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب