پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:27:28 - شنبه 5 مرداد 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه رابر:
کشف جاسوس آمریکایی جلوه‌ای دیگر از اقتدار اطلاعاتی ایران انقلابی/ خوی استعمارگری منافقین مستثنی ندارد/سزای منافقین مثل عملیات مرصاد خواهد بود
امام جمعه رابربا اشاره به خوی استعمارگری منافقین گفت: منافقان در زمان جمهوری اسلامی مستثنی نبودند؛ همان منافقان زمان پیغمبر بودندکه اسلام را از بین ببرند ولی با تیزبینی نیروهای امنیتی کشورمان مواجه شدند.

حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار“صبح رابر“؛ در خصوص اجرای عملیات مرصاد در سال ۵۸ و توطئه ی منافقین علیه کشورگفت: تنها چند روزپس ازصدور قطعنامه ۵۹۸ منافقین  کور دل از  طریق مرزهای کرمانشاه وارد کشورمان  شدند.

وی افزود: می خواستند دوباره از این قطعنامه  سوء استفاده کنند و امنیت مردم را به هم بزنند که با نیروهای شجاع و بی بدیل جمهوری اسلامی مواجه شدند.

امام جمعه رابر با گرامیداشت یاد شهید صیاد شیرازی که فرماندهی عملیات مرصاد را بر عهده داشت افزود: به فرماندهی این شهید بزرگوارمنافقین کور دل به درک واصل شدند.

وی اظهارداشت: این منافقانی که به کشورمان کم‌هم ضربه  نزدند، قریب  به  ۱۷ هزار نفر ازمرد و زن ، مسئول و غیر مسئول شربت شهادت را نوشیدند امید دارم زمانی فرا رسد همه این منافقین به  سزای اعمال  خود مثل عملیات مرصاد برسند.

امام جمعه رابر با اشاره به جنایات منافقین در کشور گفت: منافق دنبال منافع و مقاصد خود می گردد، با به وجود آمدن جمهوری اسلامی مقاصد منافقین به هم ریخته شد و این امر تداعی کننده زمان حکومت پیغمبر(ص) بود.

وی با اشاره به خوی استعمارگری منافقین یادآور شد: منافقان در زمان جمهوری اسلامی مستثنی نبودند؛ همان منافقان زمان پیغمبر بودند که آمدند تا اسلام را از بین ببرند و خوی جهالت خویش را به کرسی بنشانندولی با تیزبینی نیروهای امنیتی کشورمان مواجه شدند. 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: قبل ازآنکه خطایی از آنها سر بزند دردوربین رصد نیروهای امنیتی هستند، همین جاسوس اخیرآمریکایی که به محض ورود به کشور جمهوری اسلامی ایران کشف شد این نشانه ازاقتدار نیروهای اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی خاطرنشان کرد: امید دارم این اقتدارهمینگونه تا زمان ظهورامام زمان(ع) ادامه پیدا کند.

انتهای پیام   

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب