پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:59:15 - دوشنبه 7 مرداد 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
روز بد قاچاقچیان در رابر
نیروی انتظامی امروز از دستگیری سه گروه قاچاقچی در رابر خبر داد.

به گزارش “صبح رابر”؛ فرمانده انتظامی شهرستان رابر از کشف ۱۱قطعه پرنده کمیاب “سهره” ودستگیری یک نفر قاچاقچی، کشف ۲هزارلیتر سوخت قاچاق و ۴۰راس گوسفندقاچاق خبر داد.

سرهنگ حمیدناصری اظهارداشت: ماموران کلانتری مرکزی این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵مشکوک وآن را متوقف کردند.

وی در ادامه به اظهارات ضدونقیض راننده خودرو اشاره کرد وگفت: ماموران پلیس در بررسی های بعدی ۱۱قطعه پرنده کمیاب سهره را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رابربا بیان اینکه  قاچاق پرندگان ازجمله جرایمی است که فرصت طلبان در این حوزه باشکاروفروش غیرمجاز سبب از بین رفتن وانقراض این گونه های کمیاب می شوند گفت: با مشارکت واطلاع رسانی این گونه موارد به مراجع مرتبط به خصوص پلیس در حفظ محیط زیست سهیم باشند.

وی، همچنین  از کشف ۲۰۰۰لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبردادگفت: در این رابطه طی‌اجرای طرحی ماموران پلیس اطلاعات این فرماندهی با همکاری پاسگاه هنزاء حین کنترل خودرو های عبوری در محورهای ورودی شهرستان به یک دستگاه نیسان ویک دستگاه پژو مشکوک شده وآن را متوقف نمودند.

فرمانده انتظامی رابر بیان داشت: در بازرسی از خودروها مقدار۲هزارلیتر گازوئیل قاچاق کشف و دو نفرقاچاقچی را در این زمینه دستگیرکردند.

وی تصریح کرد: یکی از راهبردی ترین اولویت ها در مسیر حمایت از کالای ایرانی مبارزه با قاچاق کالا وارز است چرا که با نگرش به تاثیرات مخرب کالای قاچاق بربازار به خوبی در می یابیم اشاعه پدیده قاچاق کالا مانعی مهم برای رسیدن به آرمان‌های تعریف شده درحمایت از کالای ایرانی است.

فرمانده انتظامی شهرستان رابر  نیزاز کشف ۴۰راس گوسفندقاچاق ودستگیری دوقاچاقچی در این شهرستان خبرداد و گفت: ماموران پلیس آگاهی با همکاری پلیس ناجای این فرماندهی در راستای مبارزه با قاچاق دام ضمن گشت زنی مستمر یک دستگاه کامیونت حامل احشام را مشاهده وتوقیف کردند.

وی، با بیان اینکه در بازرسی از کامیونت ایسوز۴۰رأس گوسفند که فاقد هر گونه مجوز از اداره دامپزشکی بود؛ کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی احشام را یک میلیارد ریال برآورد کردند.

ناصری در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان وافرادی که برای سودجویی بیشتراقدام به قاچاق می کنند برخورد قاطع وقانونی خواهدکرد واجازه جولان به آنها نخواهد داد.

 انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب