پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:52:53 - چهارشنبه 9 مرداد 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مادر شهید«موسی شمس الدینی»به فرزند شهیدش پیوست
مادر شهید«موسی شمس الدینی» شب گذشته در اثر بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش “صبح رابر”؛ مادر شهید«موسی شمس الدینی» از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان رابر دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

زنده‌یاد کربلایی نگار شمس الدینی مادر شهید«موسی شمس الدینی» از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان رابر که در سال ۱۳۶۷ داغ فرزند را دیده بود پس از تحمل چند دهه فراق، سرانجام چشم از جهان فرو بست ودر سن ۸۷سالگی میهمان پسرش شد.

آئین تشییع پیکر پاک مادر مادر شهید«موسی شمس الدینی» با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران ظهر امروز در روستای سیه بنوئیه برگزارمی شود.

شهید موسی شمس الدینی فرزند مرید در تاریخ اول فروردین سال ۱۳۴۹ دیده به جهان گشود و در دوران هشت سال دفاع مقدس به همراه اقشار مختلف مردم و دیگر رزمندگان اسلام به جبهه رفت.

پس از حضور در جبهه این دلیرمرد رابری در تاریخ پنجم مردادماه سال ۱۳۶۷ به فیض شهادت نائل آمد و نام خود را در زمره ۳۵۰ شهید شهرستان رابر ثبت کرد.

بخشی از وصیت نامه شهید موسی شمس الدینی:

خدایا چندمین بار است که وصیتنامه مینویسم اما دوباره آن را پاره میکنم وشهادت قسمتم نمیشود خدایا به ندای یارب یارب شب زنده داران شب قدر تورا قسم میدهم که این وصیتنامه آخرم باشد و شهادت را نصیبم بفرما 
مادرم!برای شهادتم گریه نکن همانگونه که مادر وهب در کربلا نه تنها گریه نکرد بلکه با شهامت در مقابل دشمن سر افراز ماند گریه و عزاداری برای شهید ننگ دارد ودشمن شادمان میشود
خواهرانم مانند زینب صبور باشید زینبی که وارد کربلاشد شش برادر داشت اما عصر عاشورا بی یار یاور بود. همیشه حجاب داشته باشید حجاب شما از خون من رنگین تر است
برادران عزیزم نگذارید سلاح من روی زمین بماند… امام را تنها نگذارید …

شادی روح شهدا صلوات

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب