پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:12:35 - یکشنبه 13 مرداد 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رابرپایگاه مرکز پیام ۱۱۵ندارد
شهرستان رابر این مرکز پیام ۱۱۵ندارد و با شماره ۳ رقمی ۱۱۵ اپراتور بافت پاسخگوست شاید یکی از دلایل تأخیر در اعزام آمبولانس به محل حادثه این مشکل باشد.

به گزارش “صبح رابر” ؛ مرکز هدایت عملیات اورژانس شهرستان که دیسپچ هم نامیده می شود اولین خط ارتباط مردم با اورژانس ۱۱۵ می باشد.مردم از طریق تلفن سه رقمی ۱۱۵ در ۲۴ ساعت شبانه روز نیازهای خود به خدمات اورژانس و فوریتهای پزشکی را اعلام می کنند.

 از دیگر وظایف این واحد هدایت عملیات اورژانس بوده که وظیفه اعزام نزدیکترین آمبولانس را به محل حادثه دارد.از دیگر وظایف مرکز عملیات کنترل آمار و اطلاعات و نظارت بر کل ماموریتهای انجام شده در شهرستان می باشد.هدایت عملیات های ویژه اورژانس در سراسر شهرستان و اطلاع رسانی آن به مراجع ذیصلاح یه عهده مرکز عملیات اورژانس شهرستان می باشد.

 شهرستان رابر این مرکز پیام ۱۱۵ندارد و با شماره ۳ رقمی ۱۱۵  اپراتور بافت پاسخگوست شاید یکی از دلایل تأخیر در اعزام آمبولانس به محل حادثه این مشکل است.

مهمترین درخواست اورژانس رابر داشتن واحد مرکز پیام ( دیسپج) جداگانه بوده تا خدمت رسانی بهتر اورژانس ۱۱۵ برای مردم  این شهرستان شاهد باشیم.  

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب