پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:24:41 - پنجشنبه 17 مرداد 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی استان به میزبانی رابرشد
هفتمین دوره از مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی استان ، جام شهید احسان شعبانی از شهدای ورزشکار نیروی انتظامی به میزبانی رابر برگزارشد.

به گزارش” صبح رابر”؛ مسئول هیات دوچرخه سواری شهرستان رابرگفت: این دوره از مسابقات در ماده کوهستان برگزار شد وحدود ۷۰رکاب زن از سراسر استان در ۴ رده سنی مسافت ۲۲کیلومتر از جاده های کوهستانی را پیمودند.

داوودسلیمانی افزود: در رده های سنی زیر ۱۲-۱۴سال محمدی ازسرچشمه، ، در رده سنی ۱۵تا۲۰سال پوریاصادقی از رابر ، در رده سنی ۲۰تا ۴۰ سال مهدی میری از رابر، و در رده سنی ۴۰تا۵۰ سال داوودسلیمانی از رابر، رده سنی ۵۰تا۶۰سال حسین زمانی ازرفسنجان وگروه سنی ۶۰به بالا حسین نویدی ازرفسنجان مقام‌های اول را کسب نمودند.
سلیمانی گفت: مهدی میری از رابر، داوودسلیمانی از رابرومحمدتیموری ازکرمان سه نفربرترکل گروه‌ها بودند.

وی ضمن قدردانی از مسئولین وورزشکارانی که دراین دوره ازمسابقات حضور داشتند یادآور شد: شهرستان رابر به دلیل شرایط خاص آب و هوایی و هم چنین سطح ارتفاع زیاد از دریا، مکان مناسبی برای انجام کلیه رشته های ورزشی می باشد و خوشبختانه دوچرخه سواری به همت مسئولان هیات استان و شهرستان در رابر از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

سلیمانی در پایان با تشکر از خانواده شهید شعبانی که افتخار نامگذاری این جام را به نام آن شهید والامقام نصیب ورزش شهرستان کردند، ابراز امیدواری کرد: جام دوچرخه سواری شهید احسان شعبانی در سال های آتی به نحو مطلوب تر برگزار شود.
انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب