پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:37:23 - یکشنبه 20 مرداد 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری دعای پرفیض عرفه در جوار گلزار شهدای گمنام رابر
رییس هیأت رزمندگان اسلام رابر در جلسه ستاد گفت: آیین پرفیض دعای عرفه یکشنبه بیستم مرداد ماه مصادف با نهم ذی الحجه ساعت ۴عصر در جوار گلزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش “صبح رابر“؛ رییس هیأت رزمندگان اسلام رابر گفت: شهرستان رابر یادآور رشادت های شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است گلزار شهدای گمنام رابر به کربلای معلا و حرم اباعبدالله الحسین (ع) نزدیکترین نقطه شهرستان است از این رو هر ساله این مراسم معنوی با حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در این شهرستان با شکوه تمام برپا می شود.
وی، از هماهنگی و انجام تدابیر لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم خبر داد و گفت: امسال همچون سال گذشته مراسم درجوار مزار شهدای گمنام شهرستان برگزار می شود .

سید ابوالقاسم میرسیدی از هماهنگی اورژانس و آمبولانس، تامین امنیت جایگاه برگزاری دعا، انجام تمهیدات ترافیکی، توزیع دعاو برپایی ایستگاه صلواتی از مهم ترین موضوعات این نشست برشمرد.

وی افزود: همچنین نماز عید قربان همزمان با سراسر کشور در روز دوشنبه دهم ذالحجه ۲۱ مردادماه ساعت ۷ صبح در مصلای حضرت زهرا (س)به امام حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر اقامه می گردد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب