پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:33:07 - چهارشنبه 20 شهریور 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شیعیان مورثی حب الحسین شدند / چرا کسی برای اسطوره های ما فرش قرمز پهن نمی کند
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان گفت: یکی از نعمات خدا؛ زیارت عاشورا و حب الحسین است ما ایرانی ها و شیعه ها ارثی و مورثی حب الحسین شدیم.

به گزارش “صبح رابر”، سرهنگ ابوالحسنی  در ویژه برنامه مادران آسمانی در جواران گفت: یکی از نعمات خدا؛ زیارت عاشورا و حب الحسین است، ما ایرانی ها و شیعه ها؛ ارثی و مورثی حب الحسین شدیم.

وی با بیان اینکه حض معنوی چیست؟، گفت: حض معنوی همه وجود آدم را  در برمی‌گیرد، درست که  ایام عاشورا ظاهرغم است آن حض معنوی در وجود ما قرار بگیرد، نعمت است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری افزود: اگر می خواهید عظمت شهدا رابفهمید آنجایی که آنها را پرورش دادند بشناسیم، مادران آسمانی چگونه یک، دو، سه، چهار و پنج فرزندش را تقدیم  اسلام کردند این رزق را شهداء به ما داد.

سرهنگ ابوالحسنی ، با اشاره به سبک زندگی مادران شهداء گفت: استان  کرمان ۶هزارو ۵۰۰شهید داردکه قریب ۳هزارو ۵۰۰ والدین شهدا مصاحبه گرفته شده  و با بیش از ۲۰ هزار والدین کشور مصاحبه کردند.

وی والدین شهدا را نعمت خواند و افزود:  والدین شهدا گنجی هستند خدا این رزق را به ما دادند از فرصت حضورشان استفاده کنیم، نفس هایشان ؛نفس های قدسی است امید است به همه ما توفیق دهد در محضر این انسان ها درس زندگی بیاموزیم.

سرهنگ ابوالحسنی،  با بیان اینکه  چرا سلبریتی ها را هنر پیشه ها کذا آلوده  معرفی میکنند و روی  فرش قرمز می‌برند گفت:  چرا در کشور ما هنوز فرش قرمزی برای این اسطوره ها ی ما که همان مادران شهدا هستند، پهن نمی کند.

وی اشاره ای به تجلیل از مادر شهیدان  انجم شعاع در یک مدرسه فرش قرمز پهن شدو حال این  اسطوره است یا آنها؟  مادران  آسمانی ما اینها هستند.

سرهنگ ابوالحسنی ،خاطره ای از نحوه زندگی مادران  شهید علی شفیعی ، شهید حسین خزاعی، شهید زینلی و شهید  حاج مهدی زندی بیان کرد و گفت:  به حلال و حرام  و رعایت حجاب ، ایثار در سخت ترین شرایط توجه  کنیدچرا که رزقی کمتر از شهادت نخواهد داشت.

در ادامه گوشه ای از این ویژه برنامه مادران آسمانی را به نظاره بنشینید:

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب