پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:02:14 - پنجشنبه 4 مهر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سردار سیف:
حاج قاسم سلیمانی سردمدار نجات مستضعفین از یوغ استکبار است/ عشایر خط شکنان دوران جنگ و یاران اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی اند
رئیس سازمان بسیج عشایر کشور گفت: تمامی مستضعفین جهان دلشان به قدم‌های حاج قاسم سلیمانی می تپد کسی که مستضعفان جهان را از یوغ استکبار نجات می دهد.

به گزارش “صبح رابر”؛ نصرت‌الله سیف رئیس سازمان بسیج عشایر کشور گفت: ۱۰ هزارشهید عشایر، خط شکن جبهه های جنگ بودند و همه فرماندهان می دانند در زمان جنگ کسانی که پاتک‌های دشمن را دفع می کردند رزمندگان عشایر بودند، مردمانی که اکنون نیز با توان خویش به کمک اقتصاد مقاومتی آمده اند.

وی سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را بزرگ مرد دلاور عشایر خواند و افزود: تمامی مستضعفین جهان دلشان به قدم‌های حاج قاسم سلیمانی می تپد کسی که مستضعفان جهان  را از یوغ استکبار نجات می دهد.

رئیس سازمان بسیج عشایر کشوربا بیان جنایت های داعش عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی،  شر داعش را از سر مستضعفان جهان کم کرد.

وی با بیان این که در گذشته دنیا زیر چتر دو ابرقدرت شرق و غرب بود، گفت: یک رهبر روحانی از حوزه علمیه تصمیم به پیاده کردن حکومت اسلامی در کشور جمهوری اسلامی ایران را گرفت، کشوری که مرکز شیعیان جهان است و از چهار نقطه استراتژیک دارای اهمیت است.

سردار سیف با اشاره به دشمنی های دشمن از همان آغاز انقلاب، افزود:  انقلاب اسلامی، توسط یک مرجع تقلید با شعار نه شرقی و نه غربی به وسیله مردم مسلمان قد علم کرد، وقتی این شعار از این ملت بلند شد ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب در هم شکست.

وی با بیان نقش مردم در پیاده کردن تفکر اسلام گفت: این اسلام  پیغمبری تمام دنیا را فتح کرد ازشعار تاریخ که باید پایه های استکباری آمریکا و شوری درهم بشکند.

رئیس سازمان بسیج عشایر کشوربیان داشت: استکبار جهانی و دررأس آنها آمریکای جنایتکار تمامی انقلاب ها را منحرف می‌کرد اما استکبار جهانی نتوانست جلوی پیروزی انقلاب اسلامی را  بگیرد از این رو نظام اسلامی رشد پیدا کرد و خدا خواست این انقلاب بماند.

وی با تأکید بر نقش بی بدیل عشایر در تأمین امنیت کشور گفت: دشمن بعد از نفوذ بنا را بر نابودی کشور با ایجاد نا امنی گذاشت اما حضور تاریخی جامعه عشایری برگ زرین برای عشایر شد.

سردار سیف به نقش پر ثمرعشایر در برقراری امنیت اشاره کرد و گفت: دشمن بعد از شکست نفوذ و نا امنی، جنگی را بر ایران به وسیله رژیم بعث عراق تحمیل کرد.


رئیس سازمان بسیج عشایر حضور خودجوش عشایر در دوران دفاع مقدس را برگ زرینی دیگرخواند و گفت: ۱۰ هزارشهید عشایر، خط شکن جبهه های جنگ بودند و همه فرماندهان می دانند در زمان جنگ کسانی که پشت محکم فرمانده و خط شکن بودند و پاتک‌های دشمن را دفع می کردند رزمندگان عشایر بودند.

وی با بیان خاطراتی از زمان جنگ تحمیلی عنوان کرد: قدرت عشایر بر پاتک های دشمن مقابله کرد، با این همه از افتخارات عشایر در پیروزی انقلاب، مبارزاتی که در دوران جنگ داشتند و توانی که امروزه به کمک اقتصاد مقاومتی آمده است، آیا جا ندارد به مردمان عشایر خدمت کنیم.

سردار سیف خواستار توجه  ویژه مسئولین به مشکلات عشایرشد و گفت: انتظار عشایراین است که مثل شهرهای بزرگ به آنها  رسیدگی شود تا دیگر نگران زندگی خود و  بچه هایشان نباشد.

وی در پایان بیان داشت:  قدر خانواده شهداء را بدانید و وصیت نامه های شهدا را بخوانید.

انتهای پیام /

ه است .

وی، بزرگ مرد دلاور عشایر را سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی خواند و افزود: تمامی مستضعفین جهان دلشان به قدم‌های حاج قاسم سلیمانی می تپد او که مستضعفان جهان  را از یوغ استکبار نجات می دهد.

رئیس سازمان بسیج عشایر کشوربا بیان جنایت های داعش عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی،  شر داعش را از سر مستضعفان جهان کم کرد.

وی با بازخوانی چند سال قبل از پیروز انقلاب اسلامی  که دنیا زیر چتر دو ابرقدرت شرق و غرب بود گفت: یک رهبر روحانی از حوزه علمیه تصمیم به پیاده کردن حکومت اسلامی در این کشور جمهوری اسلامی ایران گرفت این مرکز شیعیان جهان از چهار نقطه استراتژیک، اهمیت دارد.

سردار سیف با اشاره به دشمنی های دشمن از همان آغاز سال ۱۳۴۲ افزود:  انقلاب اسلامی، توسط یک مرجع تقلید با شعار نه شرقی و نه غربی به وسیله مردم مسلمان قد علم کرد وقتی این شعار از این ملت بلند شد ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب در هم شکست.

وی، با بیان نقش مردم در پیاده کردن تفکر اسلام گفت: این اسلام  پیغمبری تمام دنیا را فتح کرد ازشعار تاریخ که باید پایه های استکباری آمریکا و شوری درهم بشکند.

رئیس سازمان بسیج عشایر کشوربا بیان اینکه استکبار جهان دررأس آنها آمریکای جنایتکار تمامی انقلاب ها را منحرف می‌کرد اما  نتوانستند جلوی پیروزی انقلاب اسلامی را  بگیرد نظام اسلامی رشد پیدا کرد و خدا خواست این انقلاب بماند.

وی با تأکید بر نقش بی بدیل عشایر در تأمین امنیت کشور گفت: دشمن بعد از نفوذ بنا را بر نابودی کشور با ایجاد نا امنی گذاشت؛ که حضور تاریخی جامعه عشایری برگ زرینی برای عشایر شد.

سردار سیف به نقش پر ثمرعشایر در برقراری امنیت اشاره کرد و گفت: دشمن بعد از شکست نفوذ و نا امنی، جنگی را بر ایران به وسیله رژیم بعث عراق تحمیل کرد.

وی، حضور خودجوش عشایر در دوران دفاع مقدس را برگ زرینی دیگرخواند و گفت: ده هزارشهید عشایر، خط شکن جبهه های جنگ بودند و همه فرماندهان می دانند در زمان جنگ کسانیکه پشت محکم فرمانده و خط شکن وپاتکهای دشمن را دفع می کردند شهدای عشایر بودند.

وی با بیان خاطراتی از زمان جنگ تحمیلی عنوان کرد: قدرت عشایر بر پاتک های دشمن مقابله کرد، با این افتخارات عشایر در پیروزی انقلاب، مبارزه با نام امنی ها که به تنهایی جنگ را به پیروزی رساندند مردمی حال در اقتصاد مقاومتی به داد کشور می‌رسند آیا جا ندارد به اینها خدمت کنیم؟.

سردار سیف خواستار توجه  ویژه مسئولین به مشکلات عشایرشد و گفت: انتظار عشایراین است برای پیروزی انقلاب شهید دادند عین شهرهای بزرگ به آنها  رسیدگی شود که دیگر نگران زندگی خود و  بچه هایشان نباشد.

وی در پایان سفارش کرد:  قدر خانواده شهداء را بدانید و وصیت نامه های شهدا را بخوانید.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب