پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:43:30 - دوشنبه 15 مهر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
موکب شهدای شهرستان رابر به کربلا اعزام شد
موکب شهدای شهرستان رابر با بدرقه امام جمعه و مردم عازم کربلا شد تا به زائران اربعین خدمات‌رسانی کنند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان رابر درگفت و گو با خبرنگار صبح رابر گفت: موکب شهدای شهرستان رابرسه سال مستقر در کربلا می شود و با برپایی خیمه و چادر خدماتی از قبیل پخت و توزیع غذا، اسکان زائران و خدمات بهداشتی را عهده دارند .

وی افزود: در این اعزام دو کامیون از کرمان و سه کامیون از شهرستان رابر به همراه یک دستگاه وانت اقلام مورد نیاز زائران و امکانات اسکان و طبخ غذا را حمل می‌کنند .

سید ابوالقاسم میرسیدی گفت: موکب‌ شهدای شهرستان رابر روزانه یکهزار و ۵۰۰ پرس غذا در سه وعده صبح، ظهر و شب برای زائر اربعین را بر عهده دارند.

مسئول کاروان اربعین رابر با بیان این که تمام هزینه‌های خادمان بر عهده خودشان است گفت: در این موکب یکصد نفر به عنوان خدمه راهی سفر ۱۰ روزه کربلا برای خدمت رسانی شدند.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در حاشیه این آیین گفت: رفتن به اربعین همگام با امام زمان (ع) است همایشی که نقش در ظهور امام زمان (ع) دارداز همه ملیت ها و کشورها یکجا جمع شده اند.

وی با بیان فضیلت زیارت اربعین افزود: اربعین ؛ بهترین همایش بین المللی است این سعادت عظیم نصیب شما شده است، شب های جمعه در کربلا اهمیت زیادی دارد چرا که انبیای و اولیای الهی به ویژه حضرت صاحب الامر(عج) زائر امام حسین(ع) هستند.


انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب