پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:01:27 - پنجشنبه 25 مهر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرشبکه بهداشت ودرمان رابرخبرداد:
آب معدنی ضررش از آب رابر بیشتر است
مدیرشبکه بهداشت ودرمان رابرگفت:مردم با خیال راحت آب رابر را استفاده کنند، آب معدنی به خاطر مواد شیمیایی ضررآن بیشتر از آب رابر است.

به گزارش “صبح رابر”، با گلایمندی مردم شهرستان از بوی بد آب رابر خبرنگار ما  گفت و گویی با مدیرشبکه بهداشت ودرمان رابر داشت که در ادامه می خوانید:

محمد رضا فرحبخش در گفت وگو با خبرنگار“صبح رابر”؛ در این باره گفت: هر هفته آب رابر از نظر میکروبی آزمایش می شود با توجه به این آزمایشات تاکنون هیچگونه آلودگی میکروبی و شیمیایی در شبکه آبرسانی شهر رابر مشاهده نشده است.

وی افزود: حجم آب در فصل پاییز کم می شود با توجه به بارندگی کم،  طعم و بو در آب در اثر ورود برخی از مواد آلی، از قبیل گیاه به وجود می‌آید خیال مردم رابر راحت شود هیچ گونه بار میکروبی در آب رابر وجود ندارد.

مدیرشبکه بهداشت ودرمان رابرگفت: خودم بچه کوچک دارم و از آب رابر استفاده می کنیم به کسانی که از آب معدنی در شهرستان استفاده می‌کنند متذکر می‌شوم ظروف پلاستیکی آب معدنی در معرض آفتاب  قرار می گیرد به خاطر مواد شیمیایی که تولید می‌کنند ضررآن بیشتر آب رابر است.

وی افزود: آب رابر بهترین آبی است که می توان استفاده کرد، این آب هر هفته از لحاظ میکروبی آزمایش می شود این اطمینان  کامل را به مردم می دهم که با  خیال راحت  آب رابر را استفاده کنند.

وی همچنین درمورد حضور پزشکان متخصص در بیمارستان گفت: هر روز پزشک متخصص اطفال و داخلی ،دو روز در هفته دوشنبه و چهارشنبه متخصص زنان و متخصص رادیولوژی  پنج  شنبه و جمعه ها دو هفته در میان در بیمارستان رابرحضور دارند.

دکتر فرحبخش از حضور متخصص رادیولوژی در دو روز هفته ازآبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: در سطح شهر تقریباً مشکل سونوگرافی مردم  حل شده است و از آبان ماه به بعد متخصص رادیولوژی دو روز در هفته  در بیمارستان حضور خواهد داشت.

وی شماره سامانه نوبت دهی را ۱۶۷۷  و داخلی ۱۲ اعلام کرد و افزود: مردم می تواند با این کد # ۹۸۹۸ * ۷۸۸*  نوبت دهی خود را نیز انجام دهند.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب