پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:50:59 - جمعه 26 مهر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
ساقط شدن پهپاد رسانه ای آمریکا، دومین ضرب و شصت اطلاعات سپاه به دشمنان امنیت ایران /اربعین، تجلی همدلی وفادارانه برای ظهور امام زمان (عج) است
امام جمعه رابرگفت: سقوط پهپادی رسانه ای آمریکا دومین ضرب و شصت اطلاعات سپاه به دشمنان امنیت ایران است.

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته رابر، ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: راهپیمایی اربعین حسینی که محور فضائل الهی و فطری؛ چون ظلم ستیزی، ذلت ناپذیری، ایثار، شهادت و ایمان به حقیقت دین با تابعیت از الگوی  تجسم یافته این آموزه های حضرت ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) شکل  یافته است.

وی افزود:این راهپیمایی همبستگی و وفاق اجتماعی در میان جامعه اسلامی به بهترین شکل ایجاد نموده است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به برخی از دستاوردهای اجتماعی و سیاسی این حرکت بین‌المللی کنگره عظیم راهپیمایی اربعین حسینی گفت: معرفی فرهنگ عاشورا به جهان به عنوان نسخه شفا بخش معضلات و بحران های بشری، توسعه فرهنگ اصلاح اسلام اصیل در مقابل اصلاح اسلام آمریکایی در جهان و رشد اسلام خواهی دربستر پیاده رویی اربعین شکل گرفته است.

وی افزود: ایجاد زمینه مناسب برای وحدت و یکپارچگی بیشتر جهان تشیع در ویژگی های جهانی با شکل گیری امت واحده اسلامی، راهپیمایی اربعین تجلی همدلی وفا برای ظهور امام زمان (عج) است.

خطیب جمعه رابر همدلی وفادارانه شیعیان در این راهپیمایی اربعین را رمز ظهور امام زمان (علیه السلام ) خواند و گفت:امام زمان (ع) فرمودند: اگر در شما همدلی وفادارانه باشد من با عجله ظهور می کنم.

وی  ضمن دعوت از همه محبان و عاشقان و ولایت مداران به تاسی از راهپیمایی اربعین حسینی گفت: عاشقان و محبان حسینی در این  شهرستان به تأسی از راهپیمایی اربعین در روز اربعین، همایش راهپیمایی از مسجد جامع شهرستان رابربه طرف مسجد امام حسین (ع) که  به نام سید الشهدا مزین  است برگزار می‌کنند و در آن مکان عزاداری و  اقامه نماز جماعت خواهد بود.

خطیب جمعه رابر با اشاره به  اتفاقات مهم هفته گذشته گفت: سقوط پهپادی رسانه ای  آمریکا توسط نیروهای مؤمن، انقلابی و خبره سازمان  اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران یکی از اتفاقات مهمی که تمام رسانه ها آن راتحلیل و به دنیا مخابره کردند.

وی افزود: در چهل روزگذشته این دومین ضرب و شصت اطلاعات سپاه به دشمنان امنیت ایران است حدود یک ماه گذشته این سازمان موفق شد طی عملیاتی تیم ترور سردار سلیمانی را شناسایی کند و این تیم را منهدم نماید.

حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی گفت:  دومین حرکت اقتدار نیروهای امنیت آن هم از طرف اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیری فرد مزدوری  چون نیما زم سرشبکه سایت و کانال آمد نیوز که در تور اطلاعاتی سپاه پاسداران گرفتار شد.

خطیب جمعه رابربا بیان اهمیت این اقدام بزرگ تأکید کرد: این عملیات نرم و سخت و مرکب از عملیات فیزیکی، سایبری، اطلاعاتی  و چند لایه بوده است که موفق شد از سپرهای چند لایه‌ی اطلاعاتی قدرتمندی مثل فرانسه عبور کند و او را با شگردهای پیچیده  اطلاعاتی دستگیر نماید.

وی با بیان اینکه هنوز شبکه های اطلاعاتی دنیا در شوک وبهت این شاهکارجوانان مؤمن و انقلابی ملت ایران هستند، افزود: این عملیات پس از بی آبرو کردن سیستم دفاعی موشکی آمریکای غرب، یک ضربه حیثیتی بزرگ برای دیگر سازمان‌های قدرتمند و مقتدر مثل فرانسه، آمریکا و رژیم صهیونیسی بود که توانست فرزندان انقلابی اطلاعات سپاه  به دست این نیروهای گمنام امام زمان (ع) صورت گیرد.

امام جمعه رابر گفت: نیما زم خلاصه و چکیده ای از اطلاعات سازمان ‌ها و عناصر اطلاعاتی دنیا را به همراه دارد که تخلیه اطلاعاتی وی می تواند رازهای زیادی را بر ملا کند.

وی افزود: با دستگیری زم  سرویس های اطلاعاتی غرب ترک برداشته است و همه آنها را دچار احساس سرخوردگی وناامنی کامل کرده است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: باید شبکه ها، عناصر و افراد نفوذی  داخلی با دقت و سرعت مضاعف شناسایی و بدون تعارف به ملت رشید انقلابی ایران معرفی گردد.

وی افزود: مردم ما حق دارند؛ بدانند به آن اخباری که دست می یافت از چه طریقی به او رسیده است این مسئله مطالبه مردم انقلابی است.

  خطیب جمعه رابر ضمن تحسین و تقدیر از شاهکاراطلاعاتی فرزندان جوان انقلابی سازمان اطلاعاتی سپاه گفت: اقدامات خلاقانه و مبتکرانه فرزندان ملت ایران را می‌ستایم و از لسان مردم شهید پرور شهرستان رابر این عملیات غرور آفرین را به ملت رشید انقلابی ایران، مردم عزیز و خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و به رهبرعالیقدر نظاممان تبریک عرض می کنم.

وی با تبریک به  سپاه انقلابی و سربازان گمنام امام زمان (ع) گفت: بار دیگر پهپاد رسانه ای آمریکا را ساقط کردند امامصرانه می‌خواهیم  از این آغاز ماجرا تا پایان با سرعت و دقت خائنان به انقلاب، رهبری و وطن را  به مردم معرفی کنند و با کمک قوه قضاییه مزدوران استکبار را  به سزایی عمل شان برسانند.

امام جمعه رابر همچنین ضمن  دعوت  به حضور باشکوه مردم در یادواره ۳۵۰شهیدوالامقام و هشت شهید گمنام این شهرستان  به میزبانی ۳۵شهید پایگاه مالک اشتر گفت: این یادواره روز سه شنبه  30 آبانماه در مسجد مصلای حضرت زهرا(س) با سخنرانی آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران و نماینده خبرگان رهبری در استان کرمان برگزار می‌شود.

وی، حضور در یادواره شهدا را ادای دین به شهداء دانست و افزود: روز سه شنبه در همین مکان گرد هم می‌آییم تا دین خود را به شهدای این شهرستان ادا کنیم.

انتهای پیام   

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب