پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:13:12 - سه شنبه 30 مهر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به منظور گرامی داشت ۳۵۰ شهید شهرستان رابر؛
ارائه ۳۵۰ خدمت به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد شهرستان رابر
مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در این مراسم گفت: ۲۸ واحد مسکن مددجویان در شهرستان رابر که صبح امروز کلنگ زنی شد بخشی از این ۳۵۰ خدمت ارائه‌شده بود.

به گزارش “صبح رابر”؛ مراسم کلنگ زنی ۲۸واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد وبهزیستی رابر و فرهنگیان شهرستان رابر صبح امروز با حضور آیت الله سیداحمد خاتمی نماینده مردم شریف کرمان در مجلس خبرگان رهبری،مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان، مدیرکل کمیته امداد استان، نماینده بهزیستی، امام جمعه رابر وسایر مسئولین شهرستان برگزار شد.

به منظورگرامی داشت ۳۵۰ شهید شهرستان رابر، ۳۵۰ خدمت به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان با حضور آیت‌الله خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ارائه شد.
آیت‌الله سید احمد خاتمی در این مراسم گفت: محبوب‌ترین افراد نزد خداوند کسانی هستند که بیش‌ترین سود و خدمت را به مردم می‌رسانند، مسئولان و مجموعه کمیته امداد ازجمله این افراد خدمتگزاراست.
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری اقدامات انجام‌شده توسط کمیته امداد در حوزه مسکن و اشتغال مددجویان را ارزشمند دانست.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مدیون محرومان و پابرهنگان است افزود: افتخار این انقلاب بر این است که در جهت خدمت‌رسانی به محرومان گام برمی‌دارد.


آیت‌الله خاتمی با اشاره به اقدامات خوب و مؤثر کمیته امداد در خدمت‌رسانی به محرومان در زمینه‌های مختلف ازجمله ساخت مسکن و ایجاد اشتغال برای خانوارهای تحت حمایت این نهاد عنوان کرد: ازجمله نیازهای اساسی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مسکن و داشتن منبع درآمد پایدار برای تأمین نیازهای اساسی زندگی است و کمیته امداد در این زمینه‌های قدم‌های مؤثری برداشته است.
وی با تأکید بر این‌که همه مسئولان باید به فکر محرومان باشند گفت: انقلاب اسلامی همیشه به فکر محرومان بوده و خواهد بود و تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات محرومان به کار خواهد گرفت.
یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در مراسم کلنگ زنی ۲۸ واحد مسکن مددجویان در شهرستان رابر که بخشی از این ۳۵۰ خدمت ارائه‌شده بود، گفت: ۱۰۲ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که از ابتدای سال جاری تاکنون در سرفصل‌های مختلف به این خانوارها خدمت ارائه‌شده است.
وی افزود: این نهاد در کنار سایر خدمات بحث مسکن مددجویان را با جدیت پیگیری می‌کند و یکی از اهداف مهم این نهاد ساخت مسکن برای مددجویان است.
صادقی به کلنگ زنی ۲۸ واحد مسکن مددجویی در شهرستان رابر اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های خوب استان کرمان به‌ویژه شهرستان رابر درزمینهٔ انرژی خورشید با اجرای طرح پنل های خورشیدی بر روی پشت‌بام منازل مسکونی این واحدها به‌صورت دومنظوره ساخته خواهند شد.


وی از اجرای ۷۲۰ طرح نیروگاه خورشیدی توسط کمیته امداد استان کرمان خبر داد و افزود: بیش‌ترین طرح نیروگاه‌های خورشیدی در کشور در استان کرمان اجراشده است و هزار طرح نیروگاه خورشیدی نیز تا پایان امسال توسط این نهاد در استان کرمان اجرا می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: برق تولید مددجویان به‌صورت تضمینی خریداری می‌شود و هر خانوار ماهیانه بین ۹۰۰ تا یک‌میلیون تومان درآمدزایی دارد.
شایان ذکر است؛ ۳۵۰ خدمت ارائه‌شده به مددجویان کمیته امداد شهرستان رابر شامل کلنگ زنی و واگذاری مسکن مددجویی، احداث سرویس بهداشتی و حمام، پرداخت جهیزیه، اجرای طرح‌های اشتغال، پرداخت شهریه به دانشجویان تحت حمایت و … بوده است.
انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب