پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:12:55 - جمعه 3 آبان 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
مردم سوریه بزرگترین برنده تجاوز ترکیه/آمریکا بازنده اصلی جنگ شمال سوریه است/حذف یارانه پردرآمدها را سرعت ببخشید
خطیب جمعه رابر گفت: طراح اصلی این جنگ که همان آمریکاست بازنده خواهد بود، برنده بزرگ آن مردم سوریه هستند.

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ضمن تسلیت فرارسیدن رحلت پیامبر اعظم (س)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: امید دارم در این شب های پایانی ماه صفر از مراسمات عزاداری بهره مند شوید.

وی، با اشاره به حذف یارانه افرادپر درآمد در روزهای اخیر گفت: قطع یارانه افراد پر درآمد اقدامی دیر هنگام اما درست است.

خطیب جمعه رابرتصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور خیلی زودتر از این می بایست یارانه افراد پر درآمد قطع شود پسندیده است اقشار مختلف جامعه پذیرای این طرح باشند.

وی، با بیان اینکه حذف یارانه افراد پر درآمد جهت دهی درست در عرصه صنعت و تولید و زمینه حمایت از اقشار محروم و مستضعف جامعه است گفت: حذف یارانه اقشار پردرآمد جامعه مطابق با تبصره ۱۴قانون بودجه  ۹۸باید در دستور کار دولت قرار می گرفت اما با توجه به اظهار نظر مسؤولان دولتی به کندی انجام می شود.

حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی عنوان کرد: این برنامه با روندی که دولت در دستور کار قرار داده  است با سرعت انجام  نمی‌شود، چرا از حذف یارانه‌ها پرهیز دارند؟.

وی، تأکید کرد: حذف یارانه پر درآمد هر چه سریعتر و با شتاب زیاد صورت گیرد این یک انتظار به حق است.

امام جمعه رابربیان داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی مردم، رییس دولت و مسؤولان دولتی زیربط باید به این امرسرعت ببخشند، این عدالت نیست افراد پردرآمد حساب های بانکی آنها رو به صعود و  مردان ضعیف و محروم جامعه از کمترین یارانه برخوردار باشند.

خطیب جمعه رابر با اشاره به یکی از مسائل بین المللی گفت: بیش از ده روز از دستور اردغان برای حمله خاک سوریه می‌گذرد نگاه به صحنه و شرایط و غنائم می توان فهمید شرایط حاضر در شمال سوریه محصول  توالی آمریکا با کشور ترکیه است.

وی  با اشاره به اینکه آنها یک تقسیم کار پنهانی دارند گفت: توافقی که اولین قربانی آن مردم شمال سوریه  بخصوص کْردهای منطقه است، ترکیه و آمریکا بازنده اصلی این  جنگ است.

خطیب جمعه رابربا بیان اینکه طراح جنگ سوریه بازنده اصلی این جنگ است افزود: طراح اصلی این جنگ که همان آمریکاست بازنده خواهد بود، برنده بزرگ آن مردم سوریه هستند.

وی با اشاره به موضع جمهوری اسلامی دراین شرایط  بیان داشت: کشور و دولت ما در قبال این جنگ محکومیت تجاوز ترکیه به شمال سوریه و حمایت از حاکمیت و تمامیت دولت قانونی این کشور است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت:  نسبت به پیامد خطر ناک منطقه، تضعیف کشورهای اسلامی  و تشدید اختلاف بین مسلمانان، نتیجه سوء برای رژیم غاصب صهیونیستی در بر نخواهد داشت، مطمئناً نتیجه راهبری این جنگ شکست دیگری  برای آمریکا ثبت خواهد شد و پیروزی دیگر برای جبهه مقاومت و کشورهای مقاومت منطقه خواهد بود.

وی با اشاره به جمله حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی افزود: دشمن هر چه بیشتر هزینه کند بیشترمتضرضر و ضرر خواهد دید، خسران دشمن، از بین بردن دشمن مال هزینه‌های است که خود دشمن انجام می‌دهد .

خطیب جمعه رابر گفت: این عبرتی برای همه ساده لوحانی که دلخوش به وعده های پوچ آمریکا و اروپا کرده اند وبه  ویروس داخلی  می گوییم این چیزی جز خسارت و ندامت برای آنها در پی نخواهد داشت.

 وی همچنین از حضور بی نظیر مردم و دانش اموزان  در یادواره ۳۵۰شهید شهرستان  رابر تشکر کرد و گفت: اگر بخواهیم کادرسازی کنیم آینده شهرستان به دست دانش آموزان است مدیران توجه به خطبه ها ی نماز جمعه داشته باشند و حضور بی نظیر دانش آموزان در نماز جمعه تاثیر در کادر سازی دارد.

خطیب جمعه رابر با اشاره به نامه دفتر امام جمعه به مدیر کل کمیته امداد کشور منوط به وضعیت محرومان این شهرستان گفت: ۱۹۰وام برای اقشار محروم شهرستان در نظر گرفته شده که ۴۰وام آن مربوط به بخش  هنزاء و ۱۵۰وام به بخش مرکزی اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ قطعه زمین به دست نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری که ۷ قطعه زمین به محرومان تحت حمایت اداره بهزیستی و ۱۳قطعه زمین به محرومان  تحت حمایت اداره کمیته امداد کلنگ زنی شد، گفت:  وام ۵۰ میلیون تومانی به مستضعفان و محرومانی که  شرایط گرفتن وام را دارا هستند هر چه سریعتر توسط اداره کمیته امداد و بهزیستی معرفی شوند و بی سرپرستان مستأجراین نهادها صاحب خانه خواهند شد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب