پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:00:42 - چهارشنبه 8 آبان 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت؛
برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در ۷۱ شهر کرمان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت : راهپیمایی ۱۳ آبان در ۷۱ شهر و ۲۳ شهرستان استان کرمان با حضور اقشار مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از  راه آرمان؛ حسین انجم شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهار داشت: شعار امسال ۱۳ آبان ” استکبارستیزی، مقاومت اسلامی سرآغاز فروپاشی و افول آمریکا” است و باید راهپیمایی این روز موجب یأس و ناامیدی استکبار شود‌.

وی تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۴۳، کشتار دانش آموزان در دانشگاه تهران در سال ۵۷ و تسخیر سفارت آمریکا در سال ۵۸ از اتفاقات مهم روز ۱۳ آبان عنوان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: بدعهدی های آمریکا در برجام بر همگان آشکار شد، دشمن به دنبال بهانه ای بود تا برجام را نافرجام سازد در ابتدا دفاع موشکی سپس منطقه ای را زیر سوال برد و در اصل آنها می خواستند که ایران تسلیم خواسته های آنها شود.

انجم شعاع عنوان کرد: لذا با توجه به جایگاه والای منطقه ای ایران و اینکه همیشه پیروز منطقه بوده است و سیاست های آمریکا شکست خورده است سعی می کند با تحریم ملت ایران را به زانو در آورد به همین دلیل باید در تمامی مراسم ها و راهپیمایی ها علی الخصوص روز ۱۳ آبان شرکت نماییم تا به آنها بفهمانیم که به خواسته خود نخواهند رسید.

وی با بیان اینکه آمریکا قدرت حمله به ایران را ندارد، تصریح کرد: حتی دانشمندان و روشنفکران آمریکایی این را به خوبی می دانند که قدرت آمریکا رو به افول است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اذعان داشت: راهپیمایی ۱۳ آبان شهر کرمان ساعت ۹ صبح از چهارراه توحید تا میدان شورا برگزار و منوچهر متکی، وزیر اسبق امور خارجه سخنران این مراسم خواهد بود.

انجم‌شعاع خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان در ۷۱ شهر و ۲۳ شهرستان استان کرمان با حضور اقشار مختلف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب