پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:01:34 - جمعه 10 آبان 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در جلسه ای با ریاست قوه قضاییه مطرح شد؛
برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی و دانه درشت ها ادامه یابد/سازمان بسیج حقوقدانان برای دفاع از نظام حقوقی و ارزش های اسلامی چاره اندیشی کند
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان گفت:برخورد قاطع قوه قضائیه با مفسدان و دانه درشت ها جامعه را امیدوار می کند.

به گزارش “صبح رابر”؛ مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان با قدردانی از ریاست قوه قضاییه در برخورد قاطع و جدی با مفسدان اقتصادی به ویژه دانه درشت ها بر ادامه دادن این مسیر در مراجع قضایی تاکید کرد و گفت: این موضوع باعث خوشحالی و ایجاد انگیزه مضاعف درمیان آحاد مختلف مردم جامعه گردیده است.

وی عنوان کرد: در راستای رفع موانع و مسائلی نظام حقوقی؛ نیروهای انقلابی، بسیجی، متعهد و متخصص بسیج حقوق دانان استان کرمان آماده خدمت رسانی در عرصه های مورد نیاز است و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

امین مهدی پور، اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان را در سال٩۶ موفقیت آمیز خواند و گفت: بر اساس گزارش ها اجرای این طرح در جهت ارتقاسطح آگاهی حقوقی مردم وکاهش حجم پرونده ها موفق بوده است.

مهدی پور، همچنین از برگزاری اجرای آزمایشی طرح کمیته صلح وسازش در مساجد کرمان خبر داد و گفت: این طرح از ابتکارات رئیس کل دادگستری و ریاست هیات اندیشه ورز بسیج حقوقدانان بوده که در برخی از مساجد شهرستان کرمان با حضور امام جماعت، فرمانده پایگاه و معتمدین محل و جمعی از حقوقدان برگزار شد.

آیت الله رئیسی نیز در این جلسه، سازمان بسیج حقوق دانان را سازمان کارآمدی برای دفاع از حقوق مردم، دفاع از ارزشهای اسلامی و حمایت از جریان حق خواهی و عدالت طلبی دانست و اظهار داشت: سازمان بسیج حقوق دانان یک مجموعه با تفکر و عمل بسیجی معرفی است.
وی، ظرفیت بسیج حقوقدانان را برای پیشبرد طرح«هر مسجد، یک حقوقدان»، بسیار مناسب برشمرد.

رئیس قوه قضائیه در پایان خاطر نشان کرد: سازمان بسیج حقوق دانان؛ مشاوران و مستشاران بسیار امینی برای قوه قضاییه و دستگاها و سازمان هاست .
انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب