پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:10:15 - یکشنبه 12 آبان 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده ناحیه مقاومت رابر:
کمک رسانی نیروهای جهادی رابر به شهرستان حمیدیه /تحویل واحد های مسکونی خسارت دیده از سیل تا پایان آبانماه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر با اشاره به خدمات سپاه پاسداران در کمک رسانی به مناطق سیل زده گفت:تاکنون دو مرحله نیروهای جهادی رابر به شهرستان حمیدیه اعزام شده اند و بحث احداث منازل مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

به گزارش “صبح رابر”، مصاحبه ای تلفنی با جناب سرهنگ امام بخش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رابر که هم اکنون همراه با گروه جهادی شهرستان رابر در شهرستان حمیدیه برای بازسازی منازل سیل زدگان به سر می‌برند انجام داده ایم:
ضمن خدا قوت بفرمائید ماموریت شما در حمیدیه چیست؟
همانگونه مستحضرید در پی سیل ابتدای امسال بخش زیادی از شهرها و روستاهای استان خوزستان دچار آبگرفتگی شد و به منازل مسکونی هموطنانمان آسیبهای جدی وارد کرد به نحوی که خیلی از منازل را غیر قابل سکونت کرد.
در پی فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک همه جانبه ی مردم و همه دستگاهها به سیل زدگان که فرمودند:«به همه‌‌ی آحاد برادران و خواهرانمان در سراسر کشور، و هم بخصوص به مسئولین محترم؛ مسئله‌ی سیل‌زده‌ها را مبادا به دست فراموشی بسپرید. مسائل سیل‌زده‌ها مسائل مهمی است؛ دنباله‌ی این مسائل را با جدّیّت باید گرفت و مشکلاتشان را با جدّیّت تمام بایستی ان‌شاء‌الله حل کرد؛»
پس از امداد رسانی های اولیه یکی از مواردی که در دستور کار سپاه قرار گرفت بحث کمک به احداث و بازسازی منازل سیل زدگان در استانهای مختلف بود.

چه اقداماتی تاکنون صورت گرفته است؟

در این میان با توجه به تقسیم کاری که صورت گرفت بحث بازسازی منازل سیل زدگان شهرستان حمیدیه از استان خوزستان به سپاه ثارالله استان کرمان واگذار گردید که سهم سپاه شهرستان رابر احداث ۳ واحد مسکونی با مشارکت نواحی رفسنجان و بافت و ارزوئیه است.
تاکنون دو مرحله نیروهای جهادی رابر به شهرستان حمیدیه اعزام شده اند و بحث احداث منازل مراحل نهایی خود را طی می‌کند و به حول و قوه الهی تا پایان همین ماه منازل تکمیل و به صاحبانشان واگذار می‌گردند.

سخن پایانی؟

در پایان از همه مردم نوع دوست شهرمان و کشورمان که ما را با کمکهای خود در این زمینه یاری کرده اند تشکر می‌کنم و اعلام می‌نمایم که بسیج و سپاه پاسداران خود را مکلف می‌داند که در هر جا و در هر زمینه ای که برای مردم عزیزمان مشکل و اتفاقی به وجود بیاید حضور یافته و برای رفع مشکلات آنان از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

در ادامه تصاویری از گروه جهادی شهرستان رابر را درحال بازسازی منازل روستای حمیدیه مشاهده نمایید:

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب