پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:11:48 - دوشنبه 13 آبان 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نشانه های افول در آمریکا هویداست/تولد چهل سالگی انقلاب اسلامی، بیداری انقلاب جهانی را به وجود آورد
امام جمعه رابر با تأکید بر اینکه سفارت خانه آمریکا؛ لانه جاسوسی است گفت: سفارت خانه آمریکا در هر جا بنا شده؛ کار آن جاسوسی است راه نجات کشورهای مقاومت همان حرکت جمهوری اسلامی در ۱۳ آبانماه ۵۸ از بین بردن لانه جاسوسی آمریکاست.

به گزارش “صبح رابر”؛ همزمان باسراسر کشور؛ مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شعار «استکبارستیزی سرآغاز افول آمریکا» در شهرستان‌ رابر برگزار شد.

امام جمعه رابر در این مراسم با گرامیداشت ۱۳ آبان ۵۷ روز دانش آموز، ۱۳ آبان ۵۸ روز دانشجو گفت: چهل سال از تسخیر سفارت ایالات متحده آمریکا، در تهران می‏‌گذرد.اتفاق بی‌‏نظیری که جهان را مبهوت کرد و هیبت پوشالی آمریکا را در اوج دوران ابرقدرتی اش شکست.

وی افزود: تسخیر سفارتی که به درستی “لانه جاسوسی ”  نامگذاری شد،  سفارت خانه آمریکا لانه جاسوسی شیطان بزرگ در ایران بود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تشریح کرد: در سالهای ۱۹۴۸بنیان سفارت آمریکا نهاده شد و درسال ۱۹۵۲میلادی سفارارت آمریکادر ایران تأسیس شد.

وی با اشاره به وظیفه اصلی این سفارت خانه ها گفت: طبق پروتکلهای بین المللی رتق و فتق امور بین دو کشور و تسهیل روابط بین مردم دو کشور و تنظیم روابط دو دولت  وظیفه سفارت خانه است.اما سفارت آمریکا از اول، در کشور ما حکایت دیگری دارد.

امام جمعه رابر با بیان اینکه سفارت آمریکا در ایران کارش جاسوسی بود، عنوان داشت: اولین نمونه جاسوسی سفارت آمریکا را در کودتای آمریکایی ۲۸مرداد می توان دید. کودتایی که آمریکا، رقیب دیرینه اش انگلیس را از ایران بیرون کرد و به زعم خود قدرت مطلقِ پشت پرده آمریکایی ها شدند.

وی، یکی از پخت و پزهای سفارت آمریکا در کشور جمهوری اسلامی را تأسیس ساواک خواند و بیان کرد: تاسیس ساواک و گسترش نفوذ امنیتی رژیم پهلوی، ازدیگر اقدامات سفارت آمریکا بود در مدت ۲۵ سال، ملت ایران سخت ترین دوران های حیات خود را گذراندند وبه تدریج این سفارت، تبدیل به سفارت مرکزی و مادر در منطقه شد و هدایت بسیاری ازعملیات سرکوب گرانه و جاسوسی در کشورهای همسایه ازاین لانه انجام شد.

امام جمعه رابر گفت: ۱۳ آبان ماه ۱۳۵۷ دانش آموزان، در اعتراض به جنایات پیدا و پنهانِ این خانه فسادآمریکا، آنرا به تسخیر در آورده و کارشان را تمام کردند، تسخیر لانه جاسوسی  به تعبیر بلند امام خمینی، “انقلاب دوم”نام گرفت وفصل جدیدی از مقابله جمهوری اسلامی ایران با استکبار ستیزی آغاز شد.

وی افزود: اکنون این سفارتخانه، آیینه ای گویا و مکانی ناطق در ترسیم وتبیین سیاهکاریهای پلید آمریکاست.

امام جمعه رابر با تأکید بر اینکه سفارت خانه آمریکا لانه جاسوسی است تشریح کرد: سفارت خانه آمریکا در هر جا بنا شده؛ کار آن جاسوسی است.

وی با بیان اینکه  آمریکا ۳۸پایگاه نظامی در جهان دارد که بزرگترین آن درکشورهای مثل  آلمان است که دست دوستی با آن داده ، گفت:  نزدیک به ده هزار سرباز آمریکایی را در این پایگاه نظامی سربازندو امروز  ۲۲۳ سفارتخانه و کنسولگری در کشورهای مختلف پنج قاره است.مکانهایی که باید به درستی آنها را پایگاهها و لانه‌‏های جاسوسی شیاطین نامید که افکار شیطانی رادر جهان پیاده می‌کنند.

امام جمعه رابر گفت: آمریکا به حسب خوی شیطانی اش دوست و دشمن نمی‌‏شناسد.حتی نزدیکترین کشورهای اروپایی مانند آلمان و انگلیس و فرانسه از شرّ جاسوسی‏های سفارتخانه‏‌های آمریکا در امان نیستند.

 وی افزود: محصول پخت و پزهای این سفارت خانه ها؛ ۱۰۰کودتا در دنیا و ۲۴۵ بار مداخله ی غیرقانونی درکشورهای مختلف است و در کل روحیه اصلی  لانه‏ جاسوسی ناآرام سازی جهان برای آسایش مستکبران صهیونیستی است.

وی با اشاره نمونه ی اخیر جاسوسی سفارت آمریکا در عراق و لبنان  تشریح کرد:  موج سواری بر بستر نارضایتی مردم، به ایجاد اغتشاش و آشوب در شهرهای شیعه نشین عراق، سفارت آمریکا با پول عربستان، با اجاره هتلهایی در بغداد، عناصر بعثی و تکفیری را در پوشش گردشگر در این مکانها اسکان داده و در مواقع لزوم از آنها استفاده می‏‌کند.

وی با اشاره به شهرهای هدف آنها  افزود: راه نجات کشورهای مقاومت همان حرکتی است که جمهوری اسلامی ایران  در ۱۳آبان ۱۳۵۸ به راه انداختند.

امام جمعه رابر گفت: راه اندازی این کشورها حذف سفارت خانه ها و از بین بردن لانه جاسوسی آمریکاست کشورهای مقاومت اگر بخواهند روی خوش ببیند راه آن حذف سفارت خانه ها در کشور خود است.

 وی افزود: ایران در بهار چله انقلاب، سختی ها و مشقت ها و نیرنگ ها از آمریکا کم ندید؛ نمونه‏ فراوانی از دشمنی دشمنان جمهوری اسلامی ایران از جمله ترورهای کور و شهادت هفده‏ه زار انسان بی‏‌گناه، کودتای نوژه، واقعه عظیم طبس، جنگ تحمیلی هشت ساله، تحریم‌‏های فزاینده در زمان جنگ و بعد از آن، نفوذ در بیت قائم مقام رهبری، طراحی سناریو برای راه اندازی جنگ داخلی پس از رحلت امام، تشدید تهاجم فرهنگی بی‏امان، راه اندازی فتنه‏های ۷۸ و ۸۸ و۹۶ و درسالهای اخیر راه اندازی یک جنگ ترکیبی هشت ضلعی؛ فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، دیپلماسی، سایبری، رسانه ای، امنیتی، نظامیِ نیابتی، با هدف تضعیف نظام در برابر دشمن است.

وی گفت:  نتیجه این چهل سال مبارزه در سه  جمله  خلاصه می شود؛ جمله لول «هزینه بیشتر برابر با  ضرر بیشتر»؛ «فشارحداکثری برابر با  پیروزی حداکثری»؛ «تهاجم سنگین ‏تر برابر با  شکست سنگین‏تر»و در یک کلام قدرت غول آمریکا دچار پوکی استخوان شده است و این اسکلت پوک استخوان به زودی فرو خواهد ریخت.

امام جمعه رابرتشریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری افول موریانه ای به جان آمریکا افتاده است، افول مقدمه فروپاشی است، تولد چهل سالگی  انقلاب اسلامی، بیداری انقلاب جهانی را در دنیا به وجود آورده است.

وی ادامه داد: با این بیداری روزی کشورهای مقاومت در دنیا خواهد دید بدون سلطه آمریکا و صهیونیست را  تجربه خواهد کرد.

امام جمعه رابر با اشاره به نشانه‌‏های افول آمریکا درعرصه اقتصادی گفت: در حالی که پس ازجنگ جهانی دوم، نیمی از اقتصاد جهان در اختیار آمریکا بود، به گفته کارشناسان اکنون سیطره ی آمریکا براقتصاد جهان، به ۱۵درصد و تا سه چهار سال دیگر به ۱۳درصد خواهد رسید.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین شاخصهای افول اقتصاد آمریکا، بدهی ملی ۲۲تریلیون دلاری آمریکاستاظهار داشت: در هفته اخیر خود مقامات امریکا ۲۳ تریلیون دلاربدهی برآورد کردند هر چه زمان رو به جلو رود افول اقتصادی آمریکا بیشتر می شود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی  با اشاره به  نشانه های افول سیاسی آمریکا گفت: از نظر افول سیاسی میانگین مشارکت سیاسی در آمریکا به ۳۷درصد رسیده است که بی‏‌آبرویی بزرگی برای دموکراسی آمریکاست.

وی ادامه داد: انتخاب دیوانه ای مثل ترامپ و تکرار انسداد سیاسی بین دو حزب آمریکا وکاهش مشروعیت سیاسی جایگاه ریاست جمهوری دربین مردم، از نشانه‏‌های جدی افول آمریکا در سطح داخلی است.

امام جمعه رابر با بیان اینکه در جنبه بین المللی بی‌‏آبرویی آمریکا بسیار بیشتر است گفت: مهمترین نشانه افول سیاسی آمریکا در جهان، در دو دسته مطرح است: و آن این که، به قدرت  نظامی خود می بالند اما دیدید قدرت حمله به جمهوری اسلامی ایران را پیدا نکردند .

وی  ادامه داد: برفرض به کارگیری ابزار و توانمندی هایش به هدف مطلوب نمی‌رسد.هزینه ده تریلیون دلاری در کشورهای عراق، سوریه، افغانستان، یمن، ودستاوردهای تقریبا هیچ، برای آمریکا نمونه روشن این ادعا است.

امام جمعه رابر با اشاره فول قدرت نرم آمریکا گفت: کاهش امنیت عمومی، وجود ۴۱میلیون گرسنه که ۱۲میلیون از این جمعیت کودکان هستند، تبعیض مفرط نژادی بین شهروندان آمریکایی، گرفتاری ۲۷درصد مردم به فقر مطلق از شواهد دیگراست که موجب نارضایتی عمومی از قدرت اول اقتصادی دنیا شده است.

وی با اشاره به  افول فرهنگی اجتماعی آمریکا گفت: آمریکا دارای رتبه اول جرم و جنایت در دنیاست، رتبه اول اعتیادفراگیر، رتبه اول زندانی طبق جمعیت، رتبه اول تولد فرزندان نامشروع، رتبه اول فروپاشی خانواده، رتبه اول آزار مهاجران، و دارای رتبه‌‏های اول تا دهم در بسیاری از ناهنجاریها ی اجتماعی و فرهنگی است.

امام جمعه رابر با بیان اینکه این افول، فروپاشی در پی دارد تأکید کرد:با پیش بینی امام (رضوان الله تعالی علیه) در ابتدای انقلاب فروپاشی شوری را با چشمان خود دیدیم، به پیش بینی مقام عظمای ولایت را به حول و قوه ی الهی  با چشمان خود فروپاشی دیکتاتور بزرگ یعنی آمریکا را خواهیم دید چرا که شاخصه های غده سرطانی هویداست.

وی افزود: چشم  ونگاه ما به دیدگان معظم له دوخته شده است این ملت بیداری است،  بیداری این ملت همین بس؛ شاخصه او در کشورهای مقاومت جوانه زده است امید ما به آینده و ظهور منجی عالم بشریت است .

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب