پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:50:49 - دوشنبه 13 آبان 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیام مسئولین رابر :
از شکوه حضور تا هشدار به غربگرایان داخلی
پیام مسئولین رابر،از شکوه حماسه حضور و هشدار به غربگرایان داخلی را در ادامه بخوانید…

به گزارش “صبح رابر”؛ مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در رابر با حضور اقشار مختلف مردم از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان و جمعی از مسئولان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» برگزار شد.

راهپیمایان در طول مسیر با دست داشتن پارچه‌نوشته‌ها و پلاکاردهایی بار دیگر با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید‎میثاق کرده و همچون سال‌های گذشته نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی خونخوارش به تصویر کشیدند.

خبرنگار ما به جمع برخی از مسئولین این شهرستان رفت تا از شکوه این حضور سوال کند .

امام جمعه رابر پیام حضور را  مبارزه با استکبارستیزی، مقاومت تا خون در گ ماست، افول قدرت پوشالی آمریکا برشمرد.

وی، در هشدار به ویروس های داخلی اذعان داشت: پیام من به ویروس های داخلی این  که ببینند چه جنایت هایی در گذشته قبل از انقلاب و چهل سالگی انقلاب صورت گرفت واز این جنایت ها درس عبرت گیرند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی عنوان کرد: راه نجات کشور ما  در آن دوران ۳۳ ساله  زمان سفارتخانه آمریکا،  اشغال سفارت یا همان تسخیر لانه جاسوسی بود.

وی ادامه داد: حرف امروز ما به کشورهای مقاوم دنیا این است که اگر بخواهند از زیر چتر و سلطه آمریکا رهایی  یابند، راه آن اشغال لانه جاسوسی همان سفارت آمریکاست.

فرماندار رابر از شکوه حضورگفت: سیزدهم آبانماه؛  روز استکبارستیزی است روزی که دانش آموزان پیرو خط امام، انقلاب دوم را رقم زدند و آن لانه جاسوسی استکبار را تسخیر کردند .

وی افزود: با توجه به تروریست خواندن ما و فشارهای  اقتصادی که جبهه استکبار برعلیه مردم  کشور ما راه انداختند حضور مردم در این راهپیمایی نشان دهنده این که ما با تمام توان از نظام و انقلابمان دفاع خواهیم کرد و همچنان پایبند به آرمان های انقلاب و نظام هستیم.

امیر حیدری در هشدار به غربگرایان داخلی گفت: انقلاب و نظام ما  دارای یکسری آرمان ها و ارزش های دینی اخلاقی است کسی که ازاین آرمان ها و ارزش ها فاصله بگیرد؛ قطعا از ملت و کشور ایران فاصله خواهد گرفت.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان رابرگفت: پیام حضور؛ استکبارستیزی سرآغاز افول آمریکاست، امروز هم به اتفاق ملت شریف و قهرمان پرور شهرستان رابر، دانش آموز، معلم، کسبه، بازاریان، مسئولین، مدیران اجرایی همه با هم در این روزقشنگ و زیبا حضور به هم رساندیم که بگوییم؛ آمریکا با تحریم های ظالمانه اش، استکبار با فشارهایی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آورده بعد از چهل سال دست خالی برگشته است و هرگز موفق نخواهند شد گزندی به نظام  جمهوری اسلامی ایران وارد کند


وی ادامه داد: ملت ایران هوشیارانه محکم در صحنه است و به عنوان ید واحد در مقابل استکبار ایستاده و خواهد ایستاد.

شمسی در هشدار به غربگرایان داخلی گفت: ما باید از درون یکصدا، همراه و همدم باشیم  وفریاد  مقام معظم رهبری به عنوان فصل الخطاب ملت ایران است.

مدیر اداره ورزش و جوانان رابر نیز گفت: پیام حضوراین است که با راهپیمایی ها انقلاب ما مجدد نو می شود و مثل  حماسه های  بهمن ۵۷ و  یوم  الله که در قبل از انقلاب و اول انقلاب صورت می گرفت مردم مجدد  به همان  موقع برمی‌گردند و دانش آموزان و  نوجوانان و جوانانی که آن ایام را تجربه  نکردند، ارزش و جایگاه انقلاب را با این راهپیمایی ها به جامعه بعد از خود انتقال می‌دهند

مدیربنیاد شهید نیز، از شکوه حماسه حضور گفت: کلیه راهپیمایی ها  که برگزار شده و می شود، نشان دهنده این که  ما  انقلاب اسلامی را قبول داریم و در جهت آن  پیش می رویم چرا که هر سال باشکوهتر از سال گذشته انجام می شود این مشت محکمی بر دهان آمریکا، اسراییل وکشورهای اروپایی  است.

و ی افزود: ما با حضور خود حمایتمان را از انقلاب اسلامی نشان می دهیم و  این روند باشکوه‌تر هر سال برگزارخواهد شد.

دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» برگزار شد.

راهپیمایان در طول مسیر با دست داشتن پارچه‌نوشته‌ها و پلاکاردهایی بار دیگر با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید‎میثاق کرده و بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی خونخوارش به تصویر کشیدند.

خبرنگار ما به جمع مسئولین این شهرستان رفت تا از شکوه این حضور سوال کند.

امام جمعه رابر پیام  حضور را  مبارزه با استکبارستیزی، مقاومت تا خون در گ ماست ، افول قدرت پوشالی آمریکا برشمرد.

وی، در هشداربه ویروس های داخلی اذعان داشت: پیام من به ویروس های داخلی این است  که ببینند در گذشته قبل از انقلاب و چهل سالگی انقلاب چه جنایت هایی در کشور ما صورت گرفت،  این جنایت ها درس عبرت می شود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی عنوان کرد:  راه نجات کشور ما  در آن دوران ۳۳ ساله  زمان سفارتخانه آمریکا،  اشغال سفارت یا همان تسخیر لانه جاسوسی بود.

وی ادامه داد: حرف امروز ما به کشورهای مقاوم دنیا این است که اگر بخواهند از زیر چتر و سلطه آمریکا رهایی  یابند،  راه آن اشغال لانه جاسوسی همان سفارت آمریکاست.

فرماندار رابر از شکوه حضورگفت:  سیزدهم آبانماه؛  روز استکبارستیزی است روزی که دانش آموزان پیرو خط امام، انقلاب دوم را رقم زدند و آن لانه جاسوسی استکبار را تسخیر کردند .

وی افزود: با توجه به تروریست خواندن ما و فشارهای  اقتصادی که جبهه استکبار برعلیه مردم  کشور ما راه انداختند حضور مردم در این راهپیمایی نشان دهنده این که ما با تمام توان از نظام و انقلابمان دفاع خواهیم کرد و همچنان پایبند به آرمان های انقلاب و نظام هستیم.

امیر حیدری در هشدار به غربگرایان داخلی گفت: نظام و انقلاب ما  دارای یکسری آرمان ها و ارزش های دینی اخلاقی است کسی که ازاین آرمان ها و ارزش ها فاصله بگیرد؛ قطعا از ملت و کشور ایران فاصله خواهد گرفت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رابر گفت: پیام  حضور؛ استکبارستیزی سرآغاز افول آمریکاست،  امروز هم به اتفاق ملت شریف و قهرمان پرور شهرستان رابر، دانش آموز، معلم، کسبه، بازاریان، مسئولین ، مدیران اجرایی همه با هم در این روزقشنگ و زیبا حضور به هم رساندیم که بگوییم؛ آمریکا با تحریم های ظالمانه اش، استکبار با فشارهایی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آورده بعد از چهل سال دست خالی برگشته است و هرگز موفق نخواهند شد که گزندی به نظام  جمهوری اسلامی ایران وارد کند .

وی ادامه داد: ملت ایران هوشیارانه محکم در صحنه است و به عنوان ید واحد در مقابل استکبار ایستاده و خواهیم ایستاد.

شمسی در هشدار به غربگرایان داخلی گفت: ما باید از درون یکصدا، همراه و همدم باشیم  و فریاد مقام معظم رهبری به عنوان فصل الخطاب ملت ایران است.

مدیر اداره ورزش و جوانان رابر نیز گفت: پیام حضور این است که با راهپیمایی ها، انقلاب ما مجدد نو می شود و مثل  حماسه های  بهمن ۵۷ و  یوم  الله که در قبل از انقلاب و اول انقلاب صورت می گرفت مردم مجدد  به همان  موقع برمیگردند و دانش آموزان و  نوجوانان و جوانانی که آن ایام را تجربه  نکردند، ارزش و جایگاه انقلاب را با این راهپیمایی ها به  جامعه بعد از خود انتقال دهیم .

مدیربنیاد شهید، نیز از شکوه حماسه حضور گفت: کلیه راهپیمایی ها  که برگزار شده و می شود، نشان دهنده این که  ما  انقلاب اسلامی را قبول داریم و در جهت آن  پیش می رویم چرا که هر سال باشکوهتر از سال گذشته انجام می شود این مشت محکمی بر دهان آمریکا، اسراییل وکشورهای اروپایی است.

و ی افزود: ما با حضور خود حمایتمان را از انقلاب اسلامی نشان می دهیم و این روند باشکوه‌تر هر سال برگزارخواهد شد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب