پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

1:10:37 - سه شنبه 14 آبان 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همزمان با سراسر کشور؛
حضور حماسی مردم هنزاء در راهپیمایی ۱۳ آبان
مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در هنزاء هم‌زمان با سایر شهرهای استان کرمان ساعت ۹ امروز صبح از مقابل امامزاده سید محمدرضا ابوطالب (ع )تا مسجد جامع برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر“؛ همزمان با سراسر کشور در هنزاء راهپیمایی ۱۳ ابان با حضور پرشور مردم برگزار شد.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه رابر در این مراسم با گرامیداشت این روز گفت: همه اتفاقات و رویدادهایی که در۱۳آبان رخ داده است درس استکبارستیزی ومقاومت را به ما یاد می دهد.

حجت الاسلام شمس الدینی با بیان اینکه مردم کردسوریه با اعتماد به آمریکا هنگامی مورد حمله ترکیه قرارگرفت آمریکا خود را کنار کشید؛ این نتیجه اعتمادبه آمریکا است.

وی، با اشاره به سخنان روز گذشته رهبرمعظم انقلاب عنوان کرد:  آمریکاحتی به مصدق هم خیانت کرد؛ مصدقی که با آمریکاخوب بود.دولت آمریکا، یک دولت مستکبراست وخود را بالاتر ازدیگران می‌داند.

وی باتوجه به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس جایگاه مهمی دارد ناظرملی برمسئولین است حتی می توانند رئیس جمهورکشور را استیضاح کنند،همچنین قوانینی  را تصویب کنندکه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم سریع تر برطرف شود.

حجت الاسلام شمس الدینی  با اشاره به شاخصه های یک نماینده خوب گفت: نماینده ای انتخاب کنید انقلابی و ولایتمدار،دارای روحیه جهادی و اهل خدمت به محرومین ومستضعفان باشد.

امام جمعه هنزا،ضمن خیرمقدم گفت:  13 آبان ازایام الله است وباید این روز گرامی داشته شود.

وی یادآورشد: ۱۳ آبان؛، روز ملی مبارزه با استکبارجهانی است، لذاعلاوه بردانش آموزان که روزدانش آموزاست دیگرمردم هم دراین راهپیمایی حضور حماسی در تاریخ رقم می زنند.

حجت الاسلام والمسلمین نجم الدینی همچنین از حضور باشکوه خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، مسئولین، دانش آموزان و جمعی از مردم  در راهپیمایی۱۳آبان قدردانی کرد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب