پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:23:33 - یکشنبه 3 آذر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه رابر:
حمایت رهبر و ملت از طرح دولت وظیفه مسؤولان را سنگین‌تر از گذشته می‎کند/دولتمردان با توان مضاعف و خدمت جهادی جلوی بالارفتن قیمت کالاها و حمل ونقل را بگیرند
امام جمعه رابر گفت: با طرحی که دولت ارائه داد، رهبری و ملت پای این طرح ایستاده اند؛ و این وظیفه را بر مسئولین سنگین تر از گذشته می‌کند.

به گزارش “صبح رابر”؛ امام جمعه رابردر جمع راهپیمایان دفاع از اقتدار و امنیت کشور با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی گفت: آشوب ۹۸با فتنه ۸۸از جهاتی شباهت و تفاوت هایی دارد.

وی با اشاره به تفاوت های آشوب ۹۸ با فتنه ۸۸ اظهارداشت: کسانی که به انتخابات ۸۸ اعتراض داشتند زمان سپری شد تا صف مردم از اغتشاشگران جدا شدند اما در فتنه ۹۸کمتر از ۴۸ساعت صفوف مردم از فتنه گرها جدا شد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی عنوان کرد: در فتنه۸۸ ماهی طول کشید تا دشمن ما آمریکای مطرود رسما نقاب از چهره برداشت و پشت اغتشاشگران ایستاد، در فتنه ۹۸از همان استارت فتنه؛ دشمنان ما با سخنان و پیام های خود براین صفوف اغتشاشگران افزودند.

وی یادآور شد: درآشوب ۹۸؛ عسلویه مرکز و قطب اقتصادی ایران را حتی راههای ارتباطی آن را بمب گذاری کنند و مانع کمک های نیروی های امنیت شوند، همچنین با حمله به بنادر ما از ورود کالا های مورد نیاز مردم جلوگیری کنند، با حمله به بانک ها تبادل مالی صورت نگیردو مردم معترض باشند، با حمله به پالایشگاه های نفت ما سوختی برای حمل نقل نباشد، حتی با شناسایی  زندان های ما که با حمله به زندان عادل آباد شیرازمیخواستند اوباش را به عنوان نیروی کمکی وارد خیابان کنند و بتوانند در چرخه این مدار حکومت اسلامی توقف ایجاد کنند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: به منازل مسکونی،  دفاتر ائمه جمعه و فرمانداری ها حمله کردند و مردمان بیگناه که شاهد این اغتشاش بودند شهید شدند.

وی افزود: ما در این مدت چهل روزه اغتشاش ۹۸، بیشترین شهید را دادیم طبق گزارش امروز ۹۳شهید در این فتنه تقدیم جمهوری ایران کردیم .

امام جمعه رابر با بیان اینکه بیشترین شهید در فتنه  ۹۸بود تشریح کرد: بالای دوهزار میلیارد اماکن عمومی مردمی ضربه مالی زدنداما سؤال این است چرا؟.

وی با اشاره به دو دلیل آشوب راهبردی و بین المللی گفت:وقتی آمریکا جنگ های چند ضلعی بر جمهوری اسلامی حاکم می‌کند  و در این جنگ ها شکست می خورد بر اساس گزارش همین هشت ماهه اخیر، چهل پایگاه کشورهای مقاومت آسیب دید وقتی اقتدار بین المللی و راهبردی را از دست می‌دهدمطمئناً به فکرفتنه و آشوب است .

حجت الاسلام علیدادی با اشاره به یکسال و نیم فشار سهمگین در داخل کشور افزود: فشار بی‌امان و  فلج کننده به کشور ما وارد آوردند که با اغتشاش می خواستند مردم از بدنه نظام و ولایت فاصله بگیرند.

وی با اشاره به اینکه  با پول های آل سعود دو سال طراحی اغتشاش را برنامه ریزی کردند تأکید کرد: پیش بینی فتنه ۹۸ را مقام معظم رهبری در سال ۸۸ کرده بودند، آنها نهال فتنه را در دو کشور مقاومت لبنان و عراق کاشتند ثمره این نهال را می خواستند با فتنه در ایران ببینند بحمدالله ملت ما همانگونه که  در چهل یک سال در صحنه بود ، ثابت کرد دوباره در صحنه است.

امام جمعه رابر تصریح کرد: با سخنان مقام معظم رهبری، آب سردی بر شعله های آتش فرو ریخت و  امروز آمده ایم که بگوییم  تا خونی در رگ های ما جوش دارد پای نظاممان،انقلابمان و رهبر مان ایستاده ایم.

وی با تأکید بر بیعت با دو رهبر امامین انقلاب افزود: همانگونه که ما دراول انقلاب بیعت با امام کردیم نشانه بیعت ما ۳۵۰شهید بی‌بدیل است امروز در چهل و یک‌سالگی  انقلاب دوباره بیعت با رهبری میکنیم که  بیعت ما با رهبری حضور در صحنه است و پای سخنان و کلام ایشان تا آخرین قطره خون ایستاده ایم.

خطیب جمعه رابر خطاب به مدیران و مسؤولان در رأس کشور افزود: مدیران مسؤولان به  فکر این مردم باشید در این چهل و یک سال این مردم بودند که آسیب های کشور را خنثی کردند ما وظیفه خدمتگزاری داریم.

وی گفت:  از مصداق خدمتگزاری برای مسؤولان حضور در صحنه و میدانیست کالاها نباید بیش از این گران شود، مردم در سختی‌ و تنگنای اقتصادی اند، ما وظیفه داریم قیمت ها را کنترل کنیم و نگذاریم قیمت حمل نقل افزایش یابد با این طرحی که  دولت ارائه داد، رهبری و ملت پای این طرح ایستاده اند؛ وظیفه را بر مسئولین سنگین تر از گذشته می‌کند

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی خاطر نشان کرد: مسئولین وظیفه دارند از دل و جان برای این مردم مایه بگذارند وقتی گزارش مهاجرت و افزایش قیمت حمل و نقل را در این شهرستان می‌شنوم؛ درد آور و ناراحت کننده است از مسئولین تقاضا دارم همینگونه که همیشه در صحنه بودند با توان مضاعف و خدمت جهادی نگذارند قیمت کالا و  حمل و نقل بیش از این افزایش یابد مردم دیگر تحمل این سختی و معیشت را ندارند، امید دارم بتوانیم به مسئولیت خودمان جامعه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب