پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:59:47 - دوشنبه 4 آذر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان:
بیانیه گام دوم پس از وصیت نامه امام راحل، افقی به سوی آینده انقلاب است
نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب سراسر تدبیر و حکمت با نگاه واقع بینانه برای حال و آینده انقلاب قابل تحسین است، گفت: بعد از وصیت نامه سیاسی و الهی امام راحل، با صدور بیانیه و منشور جبهه گام دوم انقلاب افقی به سوی آینده انقلاب باز شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از راه آرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین مهدی عربپور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در چهارمین جشنواره ابوذر رسانه و اولین همایش رسالت رسانه در گام دوم انقلاب ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا و به ویژه شهدای رسانه گفت: شهدای رسانه و مطبوعات پرچم اطلاع رسانی، خبر و تبلیغ را بر دوش کشیده اند و این رسالت را با دم شهادت به سرانجام رساندند.

وی با تأکید بر اینکه امروز همگان رسالت بر دوش داریم که رسالت شهداء بیش از همه چیز است، تصریح کرد:ما باید پیام رسان آنان در جامعه باشیم و صداقت را در جامعه از طرف شهداء به جامعه تزریق کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری سندی زرین برای ادبیات معرفتی انقلاب اسلامی بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب سراسر تدبیر و حکمت با نگاه واقع بینانه برای حال و آینده انقلاب قابل تحسین است، اظهار کرد: بعد از وصیت نامه سیاسی و الهی امام راحل، با صدور بیانیه و منشور جبهه گام دوم انقلاب افقی به سوی آینده انقلاب باز شد.

حجت الاسلام و المسلمین عربپور افزود: همگان وظیفه داریم در جهت اجرایی و عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب نقش خودمان را ایفاء کنیم و در این راستا اصحاب رسانه در کنار اقشار مختلف مردم در راستای فرهنگ سازی و تبیین این موضوع نقش دارند.

وی با تأکید بر اینکه نقش اول گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب رسانه و اصحاب رسانه به عهده دارند، عنوان کرد: رسالتی بس سنگین بر دوش ما است و چنانچه در این راستا خدایی ناکرده در قبال وظایفمان کوتاهی کنیم، خسارتی جبران ناپذیر را باید متحمل شویم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: در زمینه گام دوم انقلاب باید سیستم بازخوانی نسبت به گام اول انقلاب در مسیر رسانه و مطبوعات داشته باشیم و همان گونه که مقام معظم رهبری تبیین کردند با توجه به نقاط قوت و ضعف چله اول انقلاب، چله دوم را رقم بزنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب در سطح سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دارد، اظهار کرد: رسانه باید در سه سطح جهادی و انقلابی باید تلاش کند.

وی با بیان اینکه امروزه جوانان ما اطلاعاتشان در زمینه انقلاب ضعیف است، ابراز کرد: رسالت اصحاب رسانه در این راستا بیشتر است تا پیام اصلی انقلاب را به نسل جوان در چله دوم انقلاب برسانند.

حجت الاسلام و المسلمین عربپور تصریح کرد: دشمنان تا مادامی که پرچم انقلاب بالا است کوتاه نمی آیند و کار خود را انجام خواهند داد؛ چرا که آنان از انقلاب اسلامی ضربه خورده اند و ما نسبت به شناخت دشمن نقش و رسالت بزرگی داریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: تقویت فرهنگ مقاومت در سایه افزایش عزت نفس و شبه زدایی از ناکارآمدی مدیریت انقلابی از جمله وظایف اصخاب رسانه در تبیین گام دوم انقلاب است.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: به تمامی خواهران و برادران توصیه می کنم به منظور تحقیق و توجیه هر چه بیشتر بیانیه گام دوم انقلاب، این بیانیه را در پایان وقت هر روز با نظر پژوهشی مطالعه کنند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب