پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:02:40 - دوشنبه 4 آذر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج سازندگی کرمان:
۹۰ درصد از منازل مسکونی در حال ساخت شهرستان حمیدیه تا پایان آذرماه تحویل داده می شود
حجت الله پاداش گفت: با توجه به این که استان کرمان به عنوان معین شهرستان حمیدیه انتخاب شد تا کنون ۲۱۰ واحد را تعمیر و بازسازی کرده همچنین با همکاری بنیاد مسکن استان تا پایان آذر ماه قریب به ۹۰ درصد از خانه های در حال ساخت تحویل مردم داده می شود.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از ” راه آرمان “حجت الله پاداش مسئول بسیج سازندگی کرمان صبح امروز در همایش رسالت رسانه در گام دوم و اختتامیه چهارمین جشنواره ابوذر گفت: در سطح کشور و استان کرمان پروژه های محرومیت زدایی بسیاری در حال انجام است، سه رویکرد در برنامه های بسیج رسانه پیش رو داریم که اولین آن فرمایشات رهبری درگام دوم انقلاب و بحث روحیات جهادی است.

وی ادامه داد: رویکرد دوم برنامه ها با توجه به دیدار خصوصی جمعی از جهادگران با رهبر انقلاب و بر اساس پیام صادر شده از ایشان شکل گرفت همچنین رویکرد سوم بر اساس فرمایشات رهبری در دیدار با جمع فرماندهان و مسئولان سپاه در مهر ماه امسال برنامه ریزی شد.

پاداش عنوان کرد: در حوزه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی همچنین همکاری با دولت امسال سیل ویرانگری که ۲۸ استان را درگیر کرد با همکاری و همدلی همه مسئولان استان هم در کمک رسانی ابتدایی و هم در بازسازی فعالیت های ویژه ای صورت گرفت.

مسئول بسیج سازندگی کرمان اظهار داشت: با توجه به این که استان کرمان به عنوان معین شهرستان حمیدیه انتخاب شد تا کنون ۲۱۰ واحد را تعمیر و بازسازی کرده همچنین با همکاری بنیاد مسکن استان تا پایان آذر ماه قریب به ۹۰ درصد از خانه های در حال ساخت تحویل مردم داده می شود.

وی افزود: در بخش همکاری با دولت در بحث مبارزه با ملخ صحرایی مدیترانه ای که شرق استان را درگیر کرده بود بعد از برگزاری جلسات متعدد با جهاد کشاورزی بالغ بر ۲۰ هزار هکتار از مزارع استان سم پاشی شد.

پاداش تشریح کرد: سال گذشته ۴۰ هزار پروژه عمرانی عام المنفعه در کشور به بسیج سازندگی واگذار شد که تا کنون ۱۵۶۴ پروژه را در کرمان اجرایی کرده ایم.

مسئول بسیج سازندگی کرمان بیان داشت: در حوزه اشتغال خانگی، کمک  به مردم در بحث کمبود آب و آبیاری برنامه هایی در دستور کار داریم که بخش عمده ای از آن از ابتدای  هفته دفاع مقدس در حال تحویل مردم است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب