پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:42:34 - سه شنبه 5 آذر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به مناسبت چهلمین سالگرد بسیج مستضعفین؛
شکوه اقتدار بسیجیان رابر در پنج آذرماه
شکوه و اقتدار بسیجیان شهرستان رابر صبح امروز سه شنبه پنجم آذرماه، با حضور مسئول دفترنماینده ولی فقیه درسپاه رابر و امام جمعه رابر، فرماندهان نظامی و انتظامی ، مسئولین ادارات و سازمان ها، گردان های بیت المقدس، عاشورا، الزهراشهرستان، بسیج طلاب، پیشکسوتان و بسیج دانش آموزی در زمین چمن سالن ورزشی تختی برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه اقتدار، به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان قبل از ظهر امروز با حضور پرشور گردانهای بیت المقدس، عاشورا و الزهرا بسیجیان، خانواده معظم شهدا و مسئولین در زمین چمن سالن ورزشی تختی برگزارشد.

آمادگی بیش از ۱۲ هزار بسیجی رابر در ماموریت های سپاه و بسیج / ایستادگی ما در مقابل دشمنان ، دشمن را عقب راند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، در این همایش باشکوه ضمن خیر مقدم و با عرض  تبریک پنج آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اظهار داشت: درود و سلام می فرستیم به روح امام راحل (ره) که چهل سال قبل در چنین روزی دستور تشکیل این شجره طیبه را صادر نمودند و با نگاه به کارنامه بسیج در طول این چهل سال می بینیم که در هر عرصه ای وارد شده؛ سربلند و پیروز بوده است.

وی افزود: امروز ما این افتخار را داریم در سطح شهرستان رابر توانستیم با سازمان دهی و آموزش بیش از ۱۲ هزار نفراز مردم شهرستان، مأموریت های  سپاه و بسیج را در اقشار مختلف پیش ببریم.

سرهنگ دوم پاسدار با بیان اینکه امروز؛ بسیج چهل ساله می شود و وارد گام دوم انقلاب اعلام کرد: ما بسیجیان شهرستان آمادگی کافی و لازم را داریم بیانات مقام معظم رهبری را در بیانیه گام دوم که هفت خواسته از ما بسیجیان دارند را بتوانیم در شهرستان محقق کنیم.

وی، اولین خواسته مقام عظمای ولایت از ما بسیجیان در گام  دوم را علم آموزی و بالابردن دانش خواند و افزود: اولین مؤلفه  قدرت در هر فرد و جامعه بحث علم و دانش است، دوم ؛ معنویت و اخلاق،  اینکه ما بسیجیان و مردم معنویت خود را روز به روز بالاتر ببریم در بحث انس با قرآن و اهل بیت(ع)، دعا و نیایش.

امام بخش، همچنین سومین خواسته را کمک به  اقتصاد در هر عرصه ای که می توان  اقتصاد مقاومتی  و رونق تولید رشد داد و افزود: دربحث  عدالت و مبارزه با فسادهر کدام از ما باید در هر نقطه ای که فساد شکل می گیرد برخورد لازم صورت گیرد، در بحث استقلال آزادی،  اینکه بدانیم روی پای خود بایستیم و ایستادگی ما در مقابل دشمنان است  که دشمن را عقب خواهند راند.

وی خواسته دیگر را  سبک زندگی خواند و گفت: همه باید تلاش کنیم سبک  زندگی ما به سمت  انقلابی کردن و اسلامی شدن پیش برود.

این همایش با سخنرانی امام جمعه رابر و تجلیل از بسیجیان برتر در عرصه های مختلف نیز همراه بود.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب