پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:57:32 - شنبه 13 مهر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
علت کشته شدن مریام کری ، راننده زن توسط پلیس کاخ سفید چیست ؟
به گزارش ” صبح رابر ” به نقل از واحد خبر ، پلیس واشنگتن دی سی همچنان سرگرم تحقیق درباره نحوه کشته شدن زنی است که اخیرا در یک تعقیب و گریز به دست ماموران امنیتی کشته شد. به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر ؛ پلیس درحال تحقیق و بازرسی در محل تیراندازی […]

به گزارش ” صبح رابر ” به نقل از واحد خبر ، پلیس واشنگتن دی سی همچنان سرگرم تحقیق درباره نحوه کشته شدن زنی است که اخیرا در یک تعقیب و گریز به دست ماموران امنیتی کشته شد.
به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر ؛ پلیس درحال تحقیق و بازرسی در محل تیراندازی است که باعث کشته شدن این زن شده بود. تعقیب و گریز پلیس و این زن در خیابانهای نزدیک به کاخ سفید به سمت کنگره ی آمریکا رخ داده بود. ماموران تحقیق به دنبال یافتن سرنخ هایی هستند تا بتوانند به ذهنیت راننده ی زن و انگیزه های احتمالی وی از این اقدام پی ببرند. این حادثه کمتر از سه هفته پس از حادثه ی تیراندازی در مرکز نیروی دریایی آمریکا رخ داد. در آن حادثه دوازده نفر کشته و سه نفر دیگر هم زخمی شده بودند.
روزنامه ی واشنگتن پست به نقل از مقامات پلیس نوشت شماره ی پلاک خودرویی که راننده ی زن با آن حرکت می کرد نشان می دهد این خودرو متعلق به زنی به نام میریام کاری ، سی وچهار ساله، از ایالت کنکتیکت است. مقامات پلیس می گویند به احتمال زیاد زنی که در این تعقیب و گریز کشته شد همان خانم میریام کاری است. شبکه ی ان بی سی نیوز هم طبق گزارشی دریافت که این زن همان خانم میریام کاری است.
براساس گزارش ها، این زن درحالیکه سوار بر یک خودروی مشکی رنگ بود با موانع امنیتی در نزدیک کاخ سفید برخورد کرد. سپس این خودرو که یک دختر یک ساله هم در آن حضور داشت به سرعت به سمت خیابان پنسیلوانیا و سپس به سمت کنگره حرکت کرد ، آن هم درحالی که جلسه ی در کنگره درحال برگزاری بود.
پلیس فدرال آمریکا/اف بی آی/ و دیگر آژانس ها درحال تحقیق در محله ی استمفورد در کنکتیکت هستند تا از زبان همسایگان درباره خانم میریام کاری بشنوند.
در حادثه ی روز پنج شنبه دو مامور پلیس آمریکا هم زخمی شدند که زخمی شدن هر دوی آنها هم به علت حوادث رانندگی در هنگام تعقیب فرد مظنون بوده است.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب