پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:48:05 - جمعه 8 آذر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به مناسبت هفته بسیج؛
یادواره آبروی محله شهید جلال سلیمانی آخرین شهید شهرستان رابر در روستای ده دیوان برگزار شد
یادواره آبروی محله شهید جلال سلیمانی آخرین شهید شهرستان رابر، شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء در روستای ده دیوان با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، مردم و مسئولین برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ یادواره آبروی محله شهید جلال سلیمانی آخرین شهید شهرستان رابر، شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء در روستای ده دیوان با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، مردم و مسئولین برگزار شد.
دکتر کریم زاده در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به سه خصلت شهدا اشاره کرد و گفت: شهدای ما ارتباط با خدا زیاد داشتند، نمازی که شهدا می خواندند وصل به بالا می شدند این خیلی ارزش و عظمت دارند.
وی با بیان اثرات و مرور زندگی شهداء افزود: خصلت دوم شهدا این بود که تمام کارها، رفتار و اعمالش فقط برای رضای خدا بود، آنها دنبال پست و مقام نبودند.
این کارشناس فرهنگی ادامه داد: شهدای ما رضای خدا را داشتند، شهدای ما چهاردرهمی نبودند، یاد شهدا کردن خوب است که از آنها درس گرفت.
وی با اشاره به جایگاه و ارزش شهداء افزود: اگر وجود شهدای مدافع حرم و امنیت نبودند ما امروز آرامش نداشتیم.
کریم زاده خصلت سوم شهدا را در اطاعت محض از ولایت فقیه خواند و تصریح کرد: شهدا ازحضرت امام (ره) توضیح نمی خواستند و عمل می کردند،تنها راه نجات کشور تبعیت از رهبری است در همین حوادث اخیر حمایت رهبری از تصمیم سران‌ قوا باعث خاموشی آتش فتنه دشمن شد.
وی با اشاره به تربیت فرزند در خانواده بر اساس روایات گفت: در روایات آمده است که روز هفتم نوزادباید موهای سرش را زدو به اندازه آن صدقه دهید با تطبیق آن به نظریه کارشناسان در می یابیم که موادی در این روز نباید جذب مغز انسان شود با این کار از تشنج و یا پرخاشگری بچه های خود جلوگیری می کنیم.
کریم زاده بزرگترین وظیفه ما را تربیت نسل اسلامی دانست و افزود: دشمن به دنبال این است کشور ما نسل بی بندو بار تربیت کند.


انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب