پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:49:22 - جمعه 15 آذر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر :
۱۶آذر، معرف دانشجوی ضد سلطه آمریکاست/سوء استفاده سران فتنه از رأفت نظام /قوه قضاییه با قاطعیت تمام با سران فتنه ۸۸ برخورد کند
خطیب جمعه رابر گفت: سران فتنه منتظر رخدادی در کشوربودند ما با قاطعیت تمام از دستگاه قضاییه می خواهیم با این مجرمان سران فتنه برخورد کنند تا دیگر دنبال فرصت برای براندازی جمهوری اسلامی نباشند.

به گزارش “صبح رابر”؛ خطیب جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته، ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با تسلیت وفات حضرت معصومه (سلام الله علیها) گفت: هجرت تمدن ساز حضرت معصومه(س) به شهر قم به قدری مهم است که امام صادق (ع) بشارت وجود با برکت حضرت  را قبل از میلاد امام رضا(ع) داده بودند.

وی تصریح کرد: به یمن هجرت حضرت معصومه (س) قم، حرم اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) است، قم را کوفه  ای دیگر، مرکز تولید و فرهنگ  اسلام ناب معرفی کردند و نثر و نشر این فرهنگ به سراسر جهان را وعده داده بودند.

خطیب جمعه رابر، با بیان اینکه قم زمینه ساز ظهور امام زمان(ع) خواهد شد، عنوان داشت: این وعده امام صادق است، کوفه کانون استقرار ولایت امیرالمومنین(ع)، پایتخت حکومت علوی و محل حکومت حضرت بقیه الله الاعظم است.

وی افزود: قم هم مانند کوفه به برکت حضرت معصومه (س) زمینه ساز حکومت جهانی مهدی موعود است.

خطیب جمعه رابر با گرامیداشت ۱۶آذرماه روز دانشجو گفت:  روز ۱۶ آذر ۱۳۳۲، مبدأ جنبش دانشجویی ایران گردید؛ ۱۶آذر معرف دانشجوی ضد سلطه آمریکاست .

امام جمعه رابر یادآور شد: روز دانشجو در ایران اسلامی؛ ماهیت ضد استکباری و ضد آمریکایی دارد، ۴ماه پس از کودتای ۲۸مرداد ریچارد نیکسون با رئیس جمهور وقت وارد کشور ایران شد، هدف او فقط تقویت حکومت پهلوی بود با ورود معاون رئیس جمهور  آمریکایی، دانشجویان اعتراضات خود را ابلاغ کردند که  سه نفراز این دانشجویان به دست عوامل رژیم پهلوی به شهادت رسیدند این واقعه باعث شد در سالهای ۳۲ تا پیروزی انقلاب خاطره شهدای دانشجو در این روز گرامی داشته شود.

 وی افزود:  درفضای خفقان قبل از انقلاب در دانشگاه های کشور؛  تظاهرات ضد استکباری و استبدادی برگزار شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم  روز ۱۶آذر روز دانشجو نام گرفت و هر ساله به مناسبت  این روز در دانشگاه ها  گرامی داشته می شود.

وی  این روز را به جنبش دانشجویی ضد استکبار، ضد استبداد، ضد سلطه و عدالت خواه تبریک عرض کرد.

خطیب جمعه رابر با تحلیلی از اغتشاشات آبان ماه سال ۹۸گفت: این اغتشاشات کمتر از ۷۲ساعت جمع شد، اکنون  بعد از گذشت بیش از ۱۰روز عده ای فرصت طلب، رد پای آنها در فضای مجازی مشاهده می‌شود، آنها به دنبال مخالفت مردم فتنه های بعدی را دنبال می‌کنند.

وی افزود: از روزی نیما زند توسط پاسداران گمنام امام زمان (ع) دستگیر شد، برای سال ۹۸خواب و خیال ها دیده است منتظر بهانه ای بودند و بهترین بهانه فرصت طلب ها افزایش قیمت بنزین شد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با تأکید بر سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور بموقع و بهنگام بسیج و  مردم بصیر در صحنه و اقدام به جای حاکمیت در محدودسازی اینترنت و عملیات سریع نظامی و امنیتی در صحنه موجب دو اتفاق شدو افزود: امکان ارتباط و تقویت سازماندهی آشوب شده ها بهم ریخت، فازهایی که قرار بود همزمان با هم اتفاق بیفتد، به تاخیر افتاد،مثلا قرار بود: چند بندر راهبردی تصرف شده و جلوی ورود کالاهای راهبردی به کشور گرفته شود، نیروهای جان بر کف نظامی در بندر امام ماهشهر جانفشانی کردند با اینکه عده ای را به شهادت رساندنداما غارتگری آنها جواب نداد و هم قطع اینترنت جلوی  فضاسازی شایعات را گرفت.

وی افزود: از یک هفته پس از این آشوب ها، سران فتنه وارد میدان شدند،  سران فتنه ای که به ۱۰ سال قبل برمی گردد سران  فتنه ۸۸ صدور بیانیه و باسخنرانی برخورد با معترضان را محکوم می‌کردند.

خطیب جمعه رابر در ادامه گفت:  یکی ازعوامل و سران فتنه ۸۸در بیانیه ای آشوب ها را به ۱۷شهریور سال ۵۷تشبیه کرد، این آدم منفور رژیم نظام اسلامی را به زمان پهلوی و رهبری را با شاه سلطنت تشبیه کرده بود، اما ۱۰ سال قبل جمهوری اسلامی با رأفت تمام با سران فتنه برخورد کردند آنها از این رأفت سوء استفاده کردند.

وی افزود: سران فتنه ۸۸ منتظر رخدادی در کشوربودند ما با قاطعیت تمام از دستگاه قضاییه می خواهیم با این مجرمان سران فتنه  برخورد کنند تا دیگر دنبال فرصت برای براندازی جمهوری اسلامی نباشند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه یکی از درس های حصر و زندانی این که  انسان به خودبیاید گفت: با گذشت ده سال این خود فروخته های که دیروز خواص بی بصیرت بودند،  باز محور فتنه  شدند امید داریم در روزهای آتی شاهد محاکمه سران فتنه باشیم تا بار دیگر سخنان سخیف و  زشت از کلام آنها جاری نشود.

انتهای پیام /

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب