پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:41:04 - یکشنبه 8 دی 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:
کسانی که بخواهند با پول رای بخرند را در استان رسوا می کنیم
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه لیبرال سرمایه داری در تقابل با اسلام ولایی است، گفت: درآمد خیریه مولی الموحدین درآمدهایش به کجا می رود؛ بین ۱۳ تا ۱۵ هزار میلیارد تومان گردش مالی شما است این پول ها کجاست؛ در این راستا به مردم پاسخ دهید.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از  راه آرمان؛ سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان پیش از ظهر امروز در نشست خبری حماسه ماندگار نهم دی ماه در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه نهم دی ماه روز بصیرت، نقطه عطف انقلاب اسلامی و ایستادگی امت اسلامی اظهار کرد: فتنه ۸۸ و قیام نهم دی ماه، رسالت و تکلیفی است که در این مقطع حساس از تاریخ انقلاب اسلامی به دوش تمامی دلدادگان انقلاب، اسلام و ولایت است که باید به بهترین وجه انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه مباحثی در سطح استان آغاز کرده ایم که موضوعات ریشه ای و مبنایی است، تصریح کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید در عین پرداختن به شعارها به مبانی ریشه ها و اصول بپردازیم؛ چرا که صرفا با پرداختن به شعارها نمی توان عمق مسائل را پیاده کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: بنابراین باید به مسائل به صورت ریشه ای و اصولی پرداخته شود تا آنکه هر چه بیشتر شاخ و برگ های خود را نشان دهد و در این راستا فتنه ۸۸ و قیام نهم دی ماه از این امر مستثنی نیست.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه برای رسیدن به نکات اساسی باید مبانی و اصول را مورد مطالعه قرار دهیم، ابراز کرد: در این صورت است که می توانیم از واقعیت ها تحلیل دقیق و درستی داشته باشیم و چنانچه این امر را انجام ندهیم در نیمه راه خواهیم ماند و تحلیل از مسائل، برداشت سطحی و زود گذر خواهد بود.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه به ریشه ها بپردازیم تا به حقایق جامعه آنگونه که است دست پیدا خواهیم کرد، عنوان کرد: با گذشت سی سال پس از دوران دفاع مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چهار فتنه را در سال های ۷۸،۸۸،۹۶ و ۹۸ داشته است.

وی با طرح این سوال که دلیل شکل گیری این فتنه ها چیست و چرا پس از فتنه ۷۸ و ۸۸ شاهد حرکت عظیم نهم دی ماه هستیم، اظهار کرد: برخی آقایان که جز جریان قدرت و ثروت هستند در طول سی سال گذشته برای مردم چه کرده اند؟

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حرف ما این بود که این آقایان نشست خبری با اصحاب رسانه بگذارند و این موارد را اگر شما مدعی شفاف سازی هستید برای مردم استان عنوان کنید.

این مقام مسئول عنوان کرد: اگر بخواهیم به ریشه های جریان قدرت و ثروت بپردازیم باید به دولت سازندگی برویم که مسائلی در این دولت رخ داد و شکل پیدا کرد؛  افکار و اندیشه این جریان با افکار و اندیشه امام راحل و مقام معظم رهبری در تقابل و تضاد بود که نمونه هایی از این جریان را در استان کرمان شاهد هستیم.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه افکار و اندیشه این جریان فکری تکنو کرات است، متذکر شد: آنان قائل به تخصص هستند و به تدین، اعتقادات دینی در جامعه اسلامی معتقد نیستند؛ همچنین آنان به ولایت فقیه اعتقاد ندارند  به این دلیل که آنها بیان می کنند که لیبرال هستند.

وی با اشاره به اینکه لیبرال سرمایه داری در تقابل با اسلام ولایی است، ابراز کرد: در لیبرال سرمایه داری چیزی به عنوان اقتصاد، حکومت اسلامی  و فرهنگ اسلامی وجود ندارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه لیبرال ها دگر اندیش هستند و آنان افرادی هستند که مسلمان هستند اما نظام را قبول ندارند، تصریح کرد: با بررسی دوران دولت سازندگی شاهد هستیم که این جریان فکری در مقابل افکار و اندیشه مقام معظم رهبری ایستاده اند .

این مقام مسئول ادامه داد: آنان قائل به بازار آزاد البته نه بر مبنای پیشرفت هستند در حالی که دیدگاه مقام معظم رهبری بر مبنای عدالت و ایجاد پیشرفت است.

سردار ابوحمزه بیان کرد: این جریان فکری در عرصه فرهنگی قائل به تعامل فرهنگی هستند نه تقابل؛ به این معنی که باید با همه فرهنگ ها تعامل داشته باشیم حال این فرهنگ حق باشد یا نه!

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: در عرصه سیاسی این جریان فکری به شدت وابسته به آمریکا هستند و نتیجه این چنین افکار و اندیشه در مسائل مختلف این است که آنان قائل به اسلام حداقلی هستند؛ همان حدی که نماز بخوانند، روزه بگیرند، کار خیر انجام دهند؛ اما کاری به نظام ولایت فقیه ندارند.

وی با تأکید بر اینکه چنین تفکری در دولت سازندگی کلید خورد، اظهار کرد: در شرایط کنونی کشور اگر مشکلات مدیریتی کشور حل نمی شود؛ برگرفته از این تفکر است؛ آنان باورشان این است که مشکلات را با ارتباط با آمریکا حل کنند و این در حالی است که رهبری صریحا اعلام کرده اند که آمریکا و اروپا قابل اعتماد نیستند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مبحث استحاله در دوران اصلاحات انجام شد، تصریح کرد: تمام ارزش های انقلاب، نظام و اسلام از دوران پیامبر اکرم(ص)، ائمه هدی علیه السلام تا انقلاب اسلامی و مباحث جمهوریت و اسلامیت زیر سوال برده شد.

سردار ابوحمزه با تأکید بر اینکه سوالات جدی از اصلاح طلبان مد نظر است، اظهار کرد: تمامی جریاناتی که در مقابل نظام و انقلاب ایستاده اند تمامی در دولت اصلاحات بوده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه استراتژی تعریف شده از سوی آمریکا در سه زمینه نفوذ، استحاله و براندازی بود، گفت: در زمینه براندازی دشمن برنامه هایش را حساب شده و با پروسه زمانی سی ساله انجام می دهد و پس از نفوذ و استحاله، براندازی در سال ۷۸ کلید خورد و برخی از خواص که در ارکان نظام مسئولیت داشتند خودصحنه گردان فروپاشی نظام در ۱۸ تیر ۱۳۷۸ شدند و در ۲۳ تیر ماه با بیانات مقام معظم رهبری این غائله جمع شد.

وی افزود: شرایط را به گونه ای برنامه ریزی شد که از سال ۷۸ برنامه ریزی مدون برای ده سال بعد مقرر شد و در این راستا افراد آموزش دیدند و در سال ۸۸ می خواستند که ارکان نظام و قانون اساسی تغییر کند و در پی آن جایگاه افرادی که باید حضور پیدا می کردند، مشخص شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مجموعه طیف های مختلفی که در جریان نفوذ و استحاله دخیل بودند در مسئله براندازی فتنه ۸۸ نیز دخیل شدند، عنوان کرد: خواصی که در حصر خانگی هستند، افرادی که ممنوع التصویر و ممنوع الخروج هستند؛ همگان در نظام مسئولیت داشتند و با رأی مردم به ریاست رسیدند و همین افراد نقش اپوزسیون را به مدت ۸ ماه بازی کردند.

سردار ابوحمزه با تأکید بر اینکه در فتنه ۷۸،۸۸ جریانات فکری در مقابل اسلام ناب و ولایت فقیه رقم خورد و آمریکایی ها و اروپایی ها مطرح کردند که می خواهند جمهوری دموکراتیک ایران ایجاد کنند، اظهار کرد: در چنین شرایطی مقام معظم رهبری باید حرکتی را انجام می دادند تا انقلاب اسلامی و مردم را حفظ و توطئه استکبار را تبیین کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود:  این هنر مدیریت ولایت مطلقه فقیه است که واقعا ایشان در آن هشت ماه مدیریت الهی و جهادی انجام دادند؛ مقام معظم رهبری نقش کلیدی و بی بدیلی در فتنه های سال های متعدد داشتند.

وی با تأکید بر اینکه نهم دی ماه فوران بصیر افزایی و نقطه عطفی در نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: بحث ما با عناصر اصلی است که جربان فکری را هدایت کردند و روی شخن ما با مردم نیست.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه نهم دی ماه از جمله مقاطع حساس انقلاب اسلامی است، گفت: چرا که هشت ماه قبل از نهم دی ماه دشمنان به دنبال ساقط کردن نظام و تغییر آن بودند.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه آمریکایی ها با تجربه طرح انقلاب رنگی در کشورهایی مانند اوکراین و گرجستان در تلاش بودند که با استراتژی نظامی در ایران قصد براندازی داشتند، ابراز کرد: با کمک خداوند، هدایت مقام معظم رهبری و حضور مردم این اقدام دشمن در نطفه خفه شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: سران فتنه توبه نکردند؛ آنان می دانند که چه اقداماتی را انجام داده اند و راه برگشتی برای آنان نیست چرا که آنها قصد براندازی نظام را داشتند.

وی با تأکید بر اینکه بارها به مسئولین گفته ایم که بیایید و به مردم پاسخ دهید با سهام طلایی چه کرده اید و هزینه های این سهام به کجا رفته است، افزود: جای سوال است که هزینه های زمین های فروخته شده در مسیر ماهان کرمان به کجا رفته است و درآمدهای هواپیمایی ماهان کجا هزینه می شود.

این مقام مسئول گفت: درآمد خیریه مولی الموحدین درآمدهایش به کجا می رود؛ بین ۱۳ تا ۱۵ هزار میلیارد تومان گردش مالی شما است این پول ها کجاست؛ در این راستا به مردم پاسخ دهید.

سردار ابوحمزه تأکید کرد: آنانی که جز سران فتنه هستند جواب دادند که باید از مردم سوال کنیم؛ مردم می گویند بیست سال است که همه چیز استان در اختیارشان بوده است؛ آقایان بگویند که در عرصه شهر سازی، محرومیت زدایی، حل مشکلات ۱۲۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته انداد استان چه کرده اند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ساده لوحی است که با این سخنان از شفاف سازی فرار می کنید، تصریح کرد: اعلام کردند که ۴ میلیارد در آمد دارند؛ این رقمی که عنوان شده روزانه، ساعتی، دقیقه ای یا ثانیه ای است؟ آیا خودتان به این حرفتان اعتقاد دارید؟

این مقام مسئول ادامه داد: گفته اند که ما شما را حلال کرده ایم برای چه باید حلال کنید؟ ما شما را قبول نداریم چون شما صداقت ندارید اگر دارید به شکل شفاف به مردم بگوئید چه اقداماتی انجام می دهید، آیا می ترسید دستتان رو شود؟

وی با تأکید بر اینکه نقش سپاه حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن و گفتن حقایق است، بیان کرد: هر چقدر بخواهید با مردم صادقانه رفتار کنید ضرر خواهید کرد؛ چرا که صادقانه ترین قضاوت کننده افراد جامعه هستند؛ ما درخواست ها و سوالات مردم را مطرح می کنیم شما چرا فرار رو به جلو دارید؟

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه برخی به دنبال خرید رأی مردم هستند که دستشان را رو خواهیم کرد، اظهار کرد: انتخابات مجلس باید در اسفند ماه قانونی برگزار شود و مردم نمایندگانی را انتخاب خواهند کرد؛ اما برخی به دنبال این هستند که انتخابات را از مجرای قانونی منحرف کنند که رسانه ها در این راستا باید هوشیار باشند.

وی خاطرنشان کرد: برخی می خواهند افراد مرده متحرک را به مجلس بفرستند و متاسفانه شاهد حضور افرادی هستیم که دست چپ و راست خود را نمی شناسند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد: نماینده در مجلس باید فردی جوان، متخصص و اصیل باشد؛ این در حالی است که برخی در استان به دنبال این هستند که از این امر ممانعت کنند و افراد بی خاصیتی را به مجلس بفرستند و در این راستا رسانه ها باید حساس باشند.

وی افزود: از انقلاب اسلامی ایران ۴۰ سال می گذرد و در این بین شاهد تحریم های شکننده علیه کشورمان هستیم که در این راستا کارخانه ها با مدیریت جهادی می توانند از بحران عبور کنند؛ برخی از مدیران نمی دانند اولویت چیست؛ آنان پول دارند اما اولویت را نمی دانند.

سردار ابوحمزه با تأکید بر اینکه در دولت های مختلف مصلحت نظام و انقلاب بر تمامی مسائل اولویت دارد، ابراز کرد: برخی از حضرات اصلاح طلب بر استعفای رئیس جمهور تأکید دارند که باید دوره فعالیتشان به اتمام برسد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه قرارگاه خاتم الانبیاء ۴۱ هزار میلیارد تومان در دولت روحانی پروژه انجام داده و طلب دارد، تصریح کرد: اما با توجه به وضعیت اقتصادی در تلاش است که پروژه ها را ادامه دهد تا مردم آسیب نبینند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۱۰ هزار میلیارد تومان در کرمان هزینه شده است، گفت: شورای شهر و شهرداری در قالب زمین این هزینه ها را پرداخت کرده اند و قرارگاه خاتم با فروش زمین ها تعهدات خود را عملی کرده است و این هزینه ها به سپاه نمی آید و در جهت تقویت بنیه دفاعی نیروهای مسلح مورد استفاده قرار می گیرد و بانک رسالت ربطی به سپاه ندارد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب