پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:30:46 - دوشنبه 9 دی 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بزرگداشت حماسه یوم الله ۹ دی در رابر
همزمان با سراسر کشور مراسم گرامیداشت حماسه یوم الله ۹ دی با حضور مردم و مسؤولان در مسجد مصلای حضرت زهرا(سلام الله علیها) رابر برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر “؛ صبح امروز همزمان با سراسر کشور مردم و مسؤولان همیشه در صحنه شهرستان رابر با حضور در اجتماع عظیم گرامیداشت حماسه ماندگار ۹ دی انزجار خود از دشمنان و به ویژه استکبار جهانی را اعلام کردند.

در این مراسم حجت الاسلام شمس الدینی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رابر ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ نهم دیماه اظهار داشت: روز بصیرت، روز میثاق امت با ولایت است یک بار دیگر آمده ایم تا با ولایت بیعت کنیم و اعلام کنیم تا آخرین قطره خون پای ولایت، انقلاب، آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده ایم.
وی با بیان سه جمله بزرگان که امت بدون امام حیات ندارد، امام بدون امت اقتدار ندارد، گفت: امام با امت شکست ندارد اگر همه دشمنان با هم شوند؛‌ نمی توانند ما را شکست دهند.
حجت الاسلام شمس الدینی با اشاره به دلایل ناکامی فتنه سال۸۸ تصریح کرد: جایگاه رهبری و مدیریت مدبرانه ایشان، عبور از خطوط انقلاب و امام و رهبری، عبور از خطوط قرمز تشیع از دلایل ناکامی فتنه گران است وحماسه نهم دیماه، تیر خلاص مردم بر فتنه گران بود.
وی افزود: با حماسه بزرگ نهم دیماه در سال ۸۸حدود چهل میلیون نفر مردم بیرون آمدند و فریاد زدند تا آخرین قطره خون پای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند و ما امروز بعد از گذشت ۱۰ سال از آن حماسه ماندگار به تبعیت از آنها، همه آمده ایم همان جمله را بگوییم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رابرادامه داد: قدر این نظام حکومت اسلامی،انقلاب رهبری را باید بدانیم چرا که اگر قدر این نظام و انقلاب را ندانیم زیر چکمه های دشمن بیدار خواهیم شد.

حجت الاسلام شمس الدینی با بیان اینکه امروزه با گذشت۱۰ سال از فتنه عمیق و پیچیده سال ۸۸ دو دیدگاه حداقلی و حداکثری، در جامعه مطرح است با تأکید بر بصیرت افزایی گفت: باید به مردم نه تنها فتنه ۸۸ را بلکه تمام رخدادها و رویدادهای بعد از انقلاب گفته شود و عبرت گرفته؛ تا کشور دچارخسارت دوباره نشود.

وی با اشاره به غیر قابل اعتماد بودن آمریکا عنوان داشت: مردم در قضیه برجام  به این نتیجه رسیدند نبایدهیچ اعتمادی به آمریکا کرد، حتی آب خوردن ما را هم به برجام گره زده بودند، به فرموده مقام معظم رهبری به فضل خدا ما ضرر نخواهیم کرد حداقل مردم هوشیار شدند و تجربه تاریخی شد.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: به فرموده امام راحل (ره)؛ مجلس در رأس امور است مجلس از دولت مهمتر است از این رو مجلس انقلابی انتخاب کنیم که به فکر منابع نظام باشد نه آن را از بین ببرد.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رابر همچنین به برخی کارهایی که فتنه گران انجام دادندپرداخت و گفت: تجمع های شبانه هفته های قبل از انتخابات و شعارهای برعلیه نظام و ولایت، خلاف آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران من جمله «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران»، انتخاب رنگ برای اولین بار به یک کاندیدا که تدبیر انتخاباتی نبود بلکه برای پیش بردن کودتای مخملی بود و اعلام موسوی قبل از اتمام انتخابات ۸۸که من برنده قطعی هستم و فرضیه تقلب در انتخابات چند ماه قبل از انتخابات بسیار پر حجم و بی سابقه برشمرد.

گفتنی است؛ این مراسم در مسجد مصلای حضرت زهرا (س) این شهرستان با قرائت بیانیه حماسه ۹ دی ماه پایان یافت.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب