پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:06:25 - سه شنبه 17 دی 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در مراسم شام غریبان در مهدیه فاطمیه مطرح شد:
زندگی حاج قاسم نمونه بارز زندگی شهدا بود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابرگفت: زندگی حاج قاسم نمونه بارز زندگی شهدا بود، انسان باید شهید باشد، مثل شهید زندگی کند تا شهید شود خدای متعال این اجر و مزد را به حاج قاسم داد.

به گزارش “صبح رابر”؛ مراسم شام غریبان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) در مهدیه فاطمیه رابر با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و مردم برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر در مراسم شام غریبان ضمن تبریک و تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: ساده زیستی، توسل و ارتبا ط با ائمه اطهار (ع)، انس واقعی با اهل بیت (ع) نمونه بارز یک فرد مرید اهل بیت (ع) را در حاج قاسم می بینید، از مراسمات مختلف روضه ها و شرکت دراین مراسمات، باب توسل چه در زمان جنگ آنجایی آب به حضرت زهرا(س) قسم می دهد و توسلات دیگری که در طول دوران مبارزه شاهد بودیم.


وی عوامل عزت حاج قاسم را توسل به ائمه اطهار(ع)، احترام به پدر و مادر خواند و افزود: از سیره زندگی حاج قاسم احترام به پدر و مادر بود علارغم مشغله های زیادی که داشت در طول مدتی که پدر و مادر در قید حیات بودند خود را مقید کرده بود هر ماه به پدر و مادرش سر بزند حتی بعد از فوت پدر و مادرش نیز سر قبر شان حتما حاضر می شد.
مصطفی امام بخش عنوان کرد: حاج قاسم در بیش از ۴۰ سال مبارزه جان خودشان را در دفاع از انقلاب و نظام کف دست گرفت و همواره عاشق شهادت بود اعتقاد داشت شهدای ما قبل از شهید شدن، شهید بودند وبعد شهید شدند.
وی ادامه داد: زندگی حاج قاسم نمونه زندگی شهدا بود، انسان باید شهید باشد، مثل شهید زندگی کند تا شهید شود خدای متعال این اجر و مزد را به حاج قاسم داد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر با اشاره به حماقت دشمن در شهادت حاج قاسم گفت: این حماقت دشمن را به فروپاشی نزدیک کرد اگر حاج قاسم با جانش می جنگید صد ها برابر بیشتر با خونش .
وی افزود: تقدیر الهی این بود نظام اسلامی و جبهه مقاومت به واسطه خون حاج قاسم بیمه شود و در مقابل نظام استکبار و نظام سلطه بتواند با انگیزه مضاعف بایستیم.
سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش گفت: تشییع جنازه بی نظیر جنبش در رگ های مردم در سراسر دنیا ایجاد شد قطعا کشتی استکبار را خواهد زد و دشمن پی به حماقت خود برده است.
وی افزود: با بیداری مردم جهان و آزادی خواهان جهان فروپاشی نظام سلطه سرعت بیشتری گرفته و ما به زودی تحقق این فروپاشی مخصوصا فروپاشی رژیم منحوس صهیونیستی را شاهد خواهم بود.
فرمانده ناحیه مقاومت با اشاره به اولین سیلی که نظام جمهوری اسلامی به جنایتکاران وارد کرد نشان داد نظام جمهوری اسلامی بر سر مسائل امنیتی خود با کسی تعارف و شوخی ندارد این آغاز کار است.
وی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری امروز یک سیلی از انتقام بود و انتقام سخت با نظامیان آمریکا از منطقه خاورمیانه ادامه خواهد داشت ان شاءلله با فروپاشی رژیم صهیونیستی و قطع شدن دست استکبار از سر ملت های مسلمان این منطقه ادامه خواهد داشت.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب