پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:01:38 - شنبه 21 دی 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
زینب سلیمانی دختر حاج قاسم در نمازجمعه کرمان:
داستان کربلا دوباره تکرار شد/ هزاران قاسم سلیمانی آماده حرکت به سمت کاخ سفید هستند
زینب سلیمانی گفت: امروز من با خون پدر شهیدم در میدان نبرد حریف می طلبم و دنیا بداند روح حاج قاسم در ذره ذره وجود دنیا دمیده شده و هزاران قاسم سلیمانی آماده حرکت به سمت کاخ سفید هستند و شما تا آخر عمر بتریسید و منتظر ما باشید.

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از  راه آرمان، زینب سلیمانی دختر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه شهر کرمان، خطاب به مردم شهید پرور این شهر گفت: از شما مردم عزیز به خاطر حماسه حسینی که در تشییع پیکر پدرم آفریدید، تشکر می کنم و به از طرف خود و خانواده ام به خانواده هایی که در حادثه مراسم تشییع داغدار شدند، تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: شهادت حاج قاسم مصیبتی عظیم و جبران ناپذیر است اما بیش از شهادت باید به اندیشه، منش و ولایتمداری ایشان نگاه کنیم، پدر شهیدم جهاد و وظیفه اش را در راه ولایتمداری می دید و توصیه اش به ما ماندن در راه ولایت و خط رهبری بود.

سردار سلیمانی در هر شرایطی دغدغه حفظ وحدت و همبستگی مردم جهان را داشت

دختر سپهبد شهید سلیمانی بیان کرد: موجی که در دنیا به خاطر شهادت پدرم ایجاد شد به دلیل خدمات ارزشمند او نبود بلکه دنیا فهمید سردار سلیمانی در هر شرایطی دغدغه حفظ وحدت و همبستگی مردم سراسر دنیا داشت.

زینب سلیمانی ادامه داد: آمریکا با ترور پدرم بزرگ ترین و احمقانه ترین حرکت را کرد چرا که نه تنها شهادت پدرم موجب ضعف ایران و جبهه مقاومت نشد، بلکه تمام آزادی خواهان و جوانان سراسر دنیا را بیدار و وحدت میان مردم را بیشتر و بیشتر کرد.

وی خاطرنشان کرد: پدرم به مانند شیشه عطری می ماند که با شکستن آن رایحه خوشش در سراسر دنیا پیچید.

دختر سپهبد شهید سلیمانی ادامه داد: امروز من زینب حاج قاسم به شما می گویم داستان کربلا دوباره در عصر ما تکرار شد و علمدار محور مقاومت تکه تکه شد تا ولی امرش آسیب نبیند.؛ علمدار رفت تا ایران و ایرانی بماند علمدار رفت تا ناموس حفظ شود و او با شهادتش حجت را بر همگان تمام کرد و به تمام دنیا نشان داد شیطان بزرگ کیست.

زینب سلیمانی گفت: من به عنوان کوچک ترین فرزند حاج قاسم، قسم می خورم تا آخرین لحظه عمرم دست از ولایت برنخواهم داشت و با شیطان بزرگ رو در رو مبارزه می کنم.

همه بداند روح حاج قاسم در ذره ذره وجود دنیا دمیده شده است

وی افزود: امروز من با خون پدر شهیدم در میدان نبرد حریف می طلبم و دنیا بداند روح حاج قاسم در ذره ذره وجود دنیا دمیده شده و هزاران قاسم سلیمانی آماده حرکت به سمت کاخ سفید هستند و شما تا آخر عمر بتریسید و منتظر ما باشید.

انتقام زمانی برای ما معنی می دهد که رژیم آمریکا، صهیونیست و آل سعود نابود شود

دختر سپهبد شهید سلیمانی بیان کرد: انتقام زمانی برای ما معنی می دهد که رژیم آمریکا، صهیونیست و آل سعود دیگر وجود نداشته باشند.

زینب سلیمانی فرزند شهید سپهبد سلیمانی در این مراسم متن پیام عربی خود را خطاب به جبهه مقاومت نیز قرائت کرد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب