پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:02:29 - جمعه 20 دی 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همه تلاش سردار سلیمانی نشاندن یک لبخند بر چهره رهبر انقلاب بود
مشاور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: همه تلاش سردار سلیمانی نشاندن یک لبخند بر چهره مقام معظم رهبری بود، مَثَل او با رهبری، مَثَل پروانه و شمع بود.

به گزارش“صبح رابر”؛ به نقل از  راه آرمان، صبح امروز هم زمان با سومین روز تدفین پیکر مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار حسین پورجعفری آیین یادبودی همراه با قرائت دعای ندبه، با حضور خیل عظیمی از دلباختگان این سردار دلاور اسلام در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام علیرضا پناهیان مشاور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در این مراسم اظهار داشت: از مسئولان می‌خواهیم تلاش کنند، تا ترسی که دشمن از سردار شهید سلیمانی پدر دل داشت، از تک تک شما پیدا کند.

هیچگاه در تاریخ تشییع میلیونی برای یک سازش‌کار انجام نشده است

وی افزود: هیچگاه در تاریخ تندیس و سرود برای یک سازش‌کار ساخته نشده است و تشییع جنازه یک سازش‌کار این‌قدر شلوغ نبوده است.

مشاور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها مطرح کرد: مردم برای یک جهادگر که دشمن از او می‌ترسید، اینگونه به خیابان ها آمدند، در این بین بعضی‌‌ها به جای اینکه دشمن را بترسانند، ما را از دشمن می‌ترسانند.

حجت الاسلام پناهیان یادآور شد: دشمن باید از وزرا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ما وحشت کند و در اثر این ترس، از ملت ایران فاصله بگیرد.

وی گفت: چند نفر از مسئولان کشور ما حاضر هستند همانند سردار شهید سلیمانی از ولایت دفاع کنند؟

این استاد حوزه و دانشگاه ضمن تبریک به سپاه که هم توانسته از نسل جدید جوانانی چون شهید حججی را در خود جمع کند و هم سردار قدیم خود را حفظ کند و به حیات خود ادمه دهد، یادآور شد: ما نمونه آن را در صدر اسلام نداریم و سرداران صدر اسلام چند سال بیشتر نتوانستند دوام پیدا کنند و راه را ادامه بدهند.

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه چهل روز حضرت زهرا(س) با بازوی شکسته و پهلوی زخم خورده از سرداران خواست که بیایند و او را یاری کنند اما نیامدند، گفت: در صدر اسلام سردارانی که انقلابی باشند و پای اسلام بمانند اندک بودند و باید به سپاه تبریک گقت که سردار سلیمانی بعد از ۳۵ سال همچون بسیجیان ۱۸ ساله در به در دنبال شهادت می‌دوید و آرزو داشت کنار رفیق شفیقش به خاک سپرده شود.

مشاور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به اینکه سردار سلیمانی مثل روزهای اول مقام و اعتبار او را نگرفت، افزود: کجایند کسانی که از فاصله بین نسل‌ها صحبت می‌کنند بیایند و ببینند که نوجوانان چطور با سردار سلیمانی ارتباط برقرار کردند.

محبوبیت سردار سلیمانی نفس دشمنان را گرفته بود

وی تصریح کرد: محبوبیت سردار سلیمانی نفس دشمنان را گرفته بود و همین مسئله باعث شد سردار را به شهات برسانند، دشمنان از نظرسنجی‌های هر ساله کشور خبر دارند و می‌دانست که سردار سلیمانی محبوب‌ترین شخصیت سیاسی جمهوری اسلامی با فاصله دو سه برابری با دیگر چهره‌های شناخته شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: دشمن از محبوبیت سردار سلیمانی در عراق و منطقه آگاه بود، اینگونه نبود که صبح تشییع جنازه چشمانش یکباره باز شده باشد و همین مسئله باعث شد که سردار را به شهادت برسانند.

حجت الاسلام پناهیان با تاکید بر اینکه باید سردار سلیمانی را معرفی کنیم و برای سردار یک سریال بسازیم و این شخصیت را به جهانیان معرفی کنیم، گفت: هر چه قدر برای معرفی این سردار بزرگ هزینه کنیم ارزش دارد.

مشاور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بیان کرد: سردار شهید سلیمانی بارها در بیانات خود گفته بود «والله، والله از مهم‌ترین شئون عاقبت به‌خیری رابطه‌ قلبی، دلی و حقیقی با این حکیمی است که امروز سکان انقلاب را به‌دست دارد».

مَثل سردار شهید سلیمانی و رهبری، مَثل پروانه و شمع بود

حجت الاسلام پناهیان ابراز داشت: همه تلاش سردار سلیمانی نشاندن یک لبخند بر چهره مقام معظم رهبری بود، مَثَل او با رهبری، مَثَل پروانه و شمع بود.

وی ادامه داد: ولایت‌مداری و اخلاص در وجود سردار سلیمانی کاری کرده بود که مثل یک اَبَرقدرت در مقابل دشمن بایستد.

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: سردار سلیمانی تمام عیار مخلص رهبر انقلاب بود ، مبهم سخن نمی گفت، به حاشیه نمی‌رفت و تعدیل و توجیه هم نمی‌کرد.

حجت الاسلام پناهیان در پایان تصریح کرد: خدا لعنت کند کسانی را که با ساز مخالف زدن، می‌خواهند اُبهت ولایت فقیه را پایین بیاورند، خدا لعنت کند کسانی را که علنی جشن گرفتند و خدا لعنت کند کسانی را که به‌روی این‌ها لبخند می‌زنند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب