پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:59:46 - شنبه 21 دی 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:
حاج قاسم سلیمانی به مقام صدق رسید/اجاز نداد شجره دست ساخته آمریکا در جهان ریشه بدواند
علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: قاسم سلیمانی به مقام صدق رسید، صدق و راستی را جهانی کرد و به رخ جهانی کشاند.

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت الاسلام علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری؛ در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلای بافت، خطاب به روح مطهرشهید حاج  قاسم سلیمانی گفت: بر شما ای شهید عزیز مبارک باد،  شخصیت والای  شما امروز تفسیر عینی بسیاری از آیات قرآن شده است.

وی افزود: آیات قرآن این کلام وحی در حرکت، جهاد، عمل و نیت شما تفسیر شده است، خدای متعال خطاب می کند به چنین نفوس مطمئنه ای که به مقام رسیدند خدا، رسول خدا (ص) وحضرت زهرا(س) از آنها راضی و آنها از خدا راضی اند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: حاج قاسم؛ تمام عمر مبارک خود در راه اعتلای کلمه توحید در همه میدان های خوف و خطر حاضر شده؛ و برای حفظ حرم اهل بیت رسول الله در سوریه و عراق  و هر جایی که حرم و اسلام در خطر بود آماده جانفشانی بود.

 وی افزود: حضرت زهرا(س) از این  شهید عزیز ما راضی است و مصداق عینی با مقام رضا به سوی پروردگارش برگشته است، خدای متعال در توصیف و مقام والای شهدا می فرماید: شهدا زنده اند و در پیشگاه پروردگار خود روزی می خوردند، اما رژیم  پلید آمریکا می میرد و تمام می شود.

حجت الاسلام علیمرادی عنوان کرد: حاج قاسم با شهادت نه تنها میراث بلکه حیات برتری داده در همین  یک هفته این حیات آشکار تر شد این  ملت هم خونشان به جوش آمده لعن بغض و کینه  رانشان دادند.

وی ادامه داد: ترامپ احمق نمی‌داند با ترور حاج  قاسم سلیمانی نه تنها به مقصودش نمی رسد و طی این  چهل سال هرگز اینگونه از دست جمهوری اسلامی سیلی  نخورده است، این آغازی برای ریشه کنی خائن در منطقه و اسرائیل غاصب است.

حجت الاسلام علیمرادی، گفت: این آیه« مِنَ‌ الْمُؤْمِنِینَ‌ رِجَالٌ‌ صَدَقُوا» با وجود مبارک حاج قاسم سلیمانی تفسیر شد از مؤمنان سپاهی در عهدی به خدا بستند در وفای به عهد صادق اند.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی به مقام صدق رسید، صدق و راستی را جهانی کرد و به رخ  جهان کشاند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: عالم می داند که سربازان انقلاب اسلامی  صادق اند در بشریت، در وعده هایی که می دهند، بزرگترین خدمت صادقانه را به بشریت کرد و اجازه نداد  شجره دست ساخته  آمریکا در جهان ریشه بدواند اگررژیم داعش ریشه می دواند چه به سر انسانیت، صداقت و نجابت ملت ایران می‌آورد، همه این حقایق پاکی انقلاب اسلامی  را درک  کردند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب