پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:55:42 - سه شنبه 24 دی 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
محمدمهدی زاهدی:
جانباختگان مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی شهید محسوب شوند/ لزوم شفاف سازی حادثه غمناک کرمان
محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت:در مراسم باشکوه تشییع پیکر سردار سپهبد سلیمانی، ۶۰ نفر از مردم عزیز کشور که عمدتاً کرمانی بودند، جان باخته و ۲۰۰ نفر نیز مصدوم شدند که باید علت این حادثه هرچه سریعتر مشخص شود.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از ” راه آرمان ” محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس امروز درصحن علنی مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مردم استان کرمان و ملت بزرگ ایران برای تشییع باشکوه پیکر سردار سپهبد سلیمانی و سردارشهید حسین پورجعفری و همرزمانش گفت: در مراسم باشکوه تشییع پیکر سردار سپهبد سلیمانی، ۶۰ نفر از مردم عزیز کشور که عمدتاً کرمانی بودند، جان باخته و ۲۰۰ نفر نیز مصدوم شدند که باید علت این حادثه هرچه سریعتر مشخص و به جامعه شفاف اعلام شود.

زاهدی با اشاره به آیه ۱۰ سوره مبارکه نساء افزود: انتظار می رود جانباختگان مراسم تشییع سردار سلیمانی شهید محسوب شده و از خانواده آنها دلجویی و به آسیب دیدگان رسیدگی شود.

وی اظهار کرد: خانواده جانباختگان مراسم تشییع پیکر سرداران شهید انتظار دارند که عزیزان سفر کرده شان شهید تلقی شود، چرا که حضور آنها در مراسم تشییع پیکر به معنای آمادگی برای جنگ با آمریکای جنایتکار و ادامه راه ایشان بوده است.

انتهای پیام/

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب