پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:28:59 - پنجشنبه 26 دی 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیانیه مشترک فرمانده سپاه، امام جمعه و استاندار کرمان؛
حضور آگاهانه مردم در بدرقه شیرمردان مقاومت، مسیر آینده منطقه را ترسیم کرد
نماینده ولی فقیه در استان کرمان، فرمانده سپاه ثارالله و استاندار کرمان با صدور بیانیه ای مشترک اعلام کردند ؛ حضور آگاهانه مردم در بدرقه شیرمردان مقاومت، مسیر آینده منطقه را ترسیم کرد.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از “آرمان کرمان “در پی حضور پرشور مردم کرمان در بدرقه شهدای مقاومت نماینده ولی فقیه در استان کرمان، فرمانده سپاه ثارالله و استاندار کرمان بیانیه مشترکی صادر کردند؛ متن بیانیه به شرح ذیل می باشد.

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و تسلیت ایام فاطمیه ( شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها)
امت رشید، قدر شناس و انقلابی سلام علیکم

یک هفته است شهر ها و روستاهای دیار کریمان با حضور شورانگیز و پر معنای شما در تجلیل از فرزندان غیرتمند و ولایت مدارتان آرام و قرار ندارد.

یک هفته است که خیزش پر شکوه شما در بدرقه سردار پر افتخار مقاومت اسلامی سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و شهیدان ابو مهدی المهندس، سردار حسین پور جعفری و هم رزمان والا مقامش چشم جهان را خیره کرده است.

اقیانوس اشک های بر آمده از عمق جان تان گویای عواطف پاک و عشق عمیق و بی کران شما به حقیقت بود که باعث تقویت جبهه مقاومت شد.

مشت های گره کرده تان در این رستاخیز عظیم، تجلی بخش باور، اعتقاد، اراده و آمادگی برای استمرار توفنده تر و مقتدرتر مقاومت بود و تداوم انقلاب و مبارزه با سلطه و استکبار تا پیروزی نهایی را تضمین کرد.

طنین فریادهای تکبیرتان در هم کوبنده ی کاخ سیاه بیدادو خشونت بود و یقین داریم که بیش از غرش موشک های فرزندان مقاومت در نیروی هوا فضای سپاه، لرزه بر جان ظالمان و مستکبران افکند.

در استقبال از مالک اشتر ولایت سید الشهدای مقاومت جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پور جعفری نه تنها زیباترین تصاویر را در قاب تاریخ ماندگار کردید، بلکه تاریخ آینده را هم ساختید.

آری، مردم عزیز ایران که از استان ها و شهرهای مختلف به کرمان آمدید؛ حضور آگاهانه و عاشقانه شما در بدرقه شیر مردان مقاومت و قهرمانان مدافع حرم، حماسه جاودانه ای بود که مسیر آینده منطقه و جهان را به وضوح ترسیم کرد.

این حضور بی نظیر و تاریخی، عزم همگانی امت اسلام بر ادامه ی راه شهیدان قدس تا آزادی کامل فلسطین را برای جهانیان آشکار ساخت.

زبان و قلم از شکر وجود و حضور امت بیدار اسلام و بلکه آحاد حق طلبان و آزادیخواهان جهان در اقصی نقاط عالم به ویژه مردمان ولایتمدار استان کرمان عاجز است.

این حضور بدون شک در عقب نشینی دشمن با صدای لرزان و چهره وحشت زده از آتش سلاح فرزندان انقلابی موثرتر بود.

شاید تنها راه شکر گزاری ما از حضور شما امت آگاه این باشد که به شهید بزرگوارمان اقتدا کنیم و همچون حاج قاسم عزیز که در مراسم سوگواری برای شهید مدافع حرم محسن حججی به ملتوعده پایان داعش را داد ما هم در سوگ این شهیدان بزرگ بنابه فرموده مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی وعده پایان حضور فساد انگیز ارتش متجاوز آمریکا در منطقه را منتظر باشیم و با همه مجاهدان جبهه مقاومت عهد می بندیم که تا محو کامل اسرائیل از پا نخواهیم نشست.

اما جان باختن تعدادی از هموطنان و هم استانی های عزیزمان بدلیل ازدحام جمعیت بی سابقه و غیر قابل پیش بینی در این پویش عظیم و همچنین عروج ملکوتی عزیزانمان در سانحه هواپیمایی موجبات تاثر و تاسف آحاد ملت ایران و دردمندی مضاعف ما را فراهم کرد، از خدای بزرگ علو درجات آن جانباختگان و تسلی خاطر بازماندگان را مسئلت می نمائیم.

در پایان ضمن تشکر و قدر دانی از شما مردم حماسه آفرین و تاریخ ساز دیار کریمان؛ تدام راه وحدت بخش سردار شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهید او، عزت روز افزون شما بزرگواران همراه با خفت، خواری و شکست دشمنان را از خداوند متعال خواهانیم و ان شاء الله با اجرای منویات امام خامنه ای عزیز شاهد جهانی شدن اسلام ناب محمدی (ص) خواهیم بود.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمان – حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن علیدادی سلیمانی
استاندار کرمان – دکتر محمد جواد فدایی
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان
سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب